Ga naar inhoud

Contant geld


Antoon

Aanbevolen berichten

Een van dedoelstellingen van de nieuwe wereld is geen of weinig contant geld meer, is het een afgang of verbetering.

Men stelt dat men dan de criminele geldomloop in handen heeft, lijkt een goede zaak of schuilen er adders onder het gras, graag ieders mening

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Antoon zei:

Een van dedoelstellingen van de nieuwe wereld is geen of weinig contant geld meer, is het een afgang of verbetering.

Men stelt dat men dan de criminele geldomloop in handen heeft, lijkt een goede zaak of schuilen er adders onder het gras, graag ieders mening

Contant geld is vrijheid

Digitaal geld is totale controle.

Als ik 100 euro uit de muur pin, dan weet niemand hoe ik die 100 euro uitgeef. Dat gaat wat mij betreft ook niemand wat aan. Ik heb belasting betaald over mijn inkomen en wat ik met de rest doe zijn mijn zaken.

Met digitaal is iedere cent die jij uitgeeft te traceren. Daar gaat het om, ze willen totale controle over iedere stap die een burger doet.

Opzouten met die handel, is mijn mening. Blijf lekker contant betalen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Helemaal eens met Sherlock.

Het gaat alleen maar om totale controle.

Ze zullen het doen overkomen als criminaliteit bestrijding/ fraude bestrijding. Als het eenmaal digitaal is dan komt de addertje onder het gras naar boven. Als jij dan voldoet aan hun regels zal je er weinig last van hebben. Maar heb je bijvoorbeeld te veel vlees gekocht (lees Co2). Dan kan je je vliegreis voor de zomervakantie wel vergeten, of als je een andere mening hebt dan mainstream dan kunnen ze ook van alles blokkeren. Dat was in Canada ook wel te zien tijdens de Corona nep crisis. Daar blokkeerde ze ook rekeningen van anders denkende.

Het is zeker geen goed ding. Digitaal geld. Geef mij maar contant.

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 uur geleden, AME zei:

Helemaal eens met Sherlock.

Het gaat alleen maar om totale controle.

Ze zullen het doen overkomen als criminaliteit bestrijding/ fraude bestrijding. Als het eenmaal digitaal is dan komt de addertje onder het gras naar boven. Als jij dan voldoet aan hun regels zal je er weinig last van hebben. Maar heb je bijvoorbeeld te veel vlees gekocht (lees Co2). Dan kan je je vliegreis voor de zomervakantie wel vergeten, of als je een andere mening hebt dan mainstream dan kunnen ze ook van alles blokkeren. Dat was in Canada ook wel te zien tijdens de Corona nep crisis. Daar blokkeerde ze ook rekeningen van anders denkende.

Het is zeker geen goed ding. Digitaal geld. Geef mij maar contant.

Het is angstaanjagend als je er goed over nadenkt.

Vind het wel knap dat de bijbel dit een paar duizend jaar geleden wist te voorspellen.

Dit is wat ze willen:

De voornaamste passage in de Bijbel die het “merkteken van het beest” noemt is Openbaring 13:15-18. Andere verwijzingen kunnen gevonden worden in Openbaring 14:9, 11, 15:2, 16:2, 19:20 en 20:4. Dit merkteken dient als zegel voor de aanhangers van de Antichrist en de valse profeet (de woordvoerder van de Antichrist). De valse profeet (het tweede beest) is degene die ervoor zorgt dat de mensen dit merkteken nemen. Het merkteken wordt letterlijk in de hand of het voorhoofd geplaatst en is niet gewoon een pasje dat iemand bij zich heeft.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

digitaal geld zorgt ook voor een digitale id,want je zou je pasje maar kwijt raken🤣Dan kunnen ze ook niet meer bij ter appel aan het loket geen papieren gaan staan.illegalen migratie is dan ook opgelost.Maar heel je wandel en handel is na te gaan.En komt ie; ook van mensen in de politiek of bij de politie of douane🤣ouderen criminelen die al witgewassen zijn worden dan elke ochtend lachend wakker.Komen we er ook achter waardoor wilders altijd zon bruine kop heeft

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...