Ga naar inhoud

Neuralink heeft FDA toestemming gekregen voor implementeren chips in brein van mensen


Joshua

Aanbevolen berichten

Ja, ik zag het net:

Hij verovert de ruimte, de auto-industrie, Twitter en AI, en nu doet Elon Musk een gooi naar onze hersenen. Zijn bedrijf Neuralink mag klinische tests met hersenchips bij mensen uitvoeren. ‘Obesitas, depressie en alzheimer aanpakken of je auto parkeren door eraan te denken wordt mogelijk’, meent Musk.

Elon Musk is natuurlijk niet voor niets een Young Global Leader van Klaus Schwab.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Sherlock zei:

Obesitas, depressie en alzheimer aanpakken of je auto parkeren door eraan te denken wordt mogelijk’, meent Musk.

Dat is mischien om het idee the verkopen aan de massa. Ookal zou het best daarvoor kunnen werken, het werkelijke doel lijkt toch heel wat anders. Ik heb Elon Musk namelijk een keer in een video horen zeggen dat het voornaamste doel van neuralink is om mensen te verbinden met AI. Om een soort super mens te creëren. Een AI/computer systeem in je hoofd.

Rapper Lil Uzi Vert kan in iedergeval niet wachten zo te zien. 

 

IMG_20230528_164930.jpg

Zelf zie ik Elon Musk nogal als een slang. Hij beweert dat AI gevaarlijk is maar dat neuralink ons gaat redden van AI. Hij creëert juist het probleem en maakt het erger door het te willen verbinden aan de hersenen. Ik vind het nogal een enge kerel, hij komt heel sympathiek en cool over, maar als je ziet wat hij van plan is... duister.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...