Ga naar inhoud

Hoe is dit in hemelsnaam te stoppen?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Soms vraag ik mij af hoe het mogelijk is dat zoveel volwassen mensen tegelijk onder hypnose kunnen worden gebracht.

Volwassen mensen die druk meewerken aan het verzieken van kindergeesten.

Kijk even naar het volgende filmpje. Dit zijn de soort scholen waar kinderen tegenwoordig verplicht naartoe worden gestuurd.

Het lijkt wel alsof de halve wereld door de duivel is bezeten.

Hoe is dit ooit te stoppen? Hoe zullen die kinderen opgroeien en wat voor mensen zullen dat later worden.

Ik houdt mijn hart vast.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik deel je zorgen @Pieter65. Bij mijn twee kleine nichtjes (van 4 en 7 jaar) op school werden dit jaar al geen moederdag-geschenken meer gemaakt.  Moederdag werd omgedoopt tot “ik-hou-van-jou-dag” en het werd losgekoppeld van de ouders. Dit terwijl die kindjes het juist ieder jaar zo graag deden en dan in huis de geknutselde cadeautjes gingen verstoppen tot het Moederdag was.  Alles van waarde wordt kapotgemaakt. Heel tragisch.

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Zelf negeer ik deze gekkigheid gewoon. Kost me weinig moeite en ik heb er de ergernis niet van. Werkt voor mij prima. 

Ik ook, maar als je kleine kinderen hebt kun je je die luxe niet permitteren.  
 

 

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heeft tolerant zijn en negeren niet tot deze situatie geleid? Ik heb nog spijt van wat ik in 2015 had gezegd. Ik was nog maar net tot het geloof gekomen en een Christen was in een discussie met een bisexueel en een paar anderen. Ik zei: judge not. En toen sloeg de hele discussie dood en zei bood haar excuses aan aan de seks geobserdeerde persoon.

Jezus zei dat we rechtvaardig moeten oordelen. Judge not wat veel Christenen zeggen is uit het verband en context gerukte onzin. We zijn op het punt beland waar drag queens shows geven in de kerk en kinderen les krijgen over homo seks. velen zeggen: judge not. 

Oordeel, en oordeel rechtvaardig met het woord. Het woord van God is als een zwaard zolang we er niks uit weghalen of aan toevoegen. 

Bescherm je kinderen.

Drag queens voor kinderen hebben als doel om op jonge leeftijd de gender rollen te vervagen. Het is een trojaans paard. Zogenaamd onschuldige Boeken voorlezen.

 

 

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Divine_will zei:

Ik ook, maar als je kleine kinderen hebt kun je je die luxe niet permitteren.  

Je hebt wel een terecht punt. Maar wat ga je eraan doen als je kinderen hebt? Als je denkt dat er iets verandert door de school erop aan te spreken dan heb je het mis. Er is gewoon niks tegen te beginnen. Ik negeer het niet omdat ik ervoor wegkijk maar wil geen onnodige frustratie kweken bij mezelf. De wereld is mede zo verworden omdat het gros van de mensen wel overal voor wegkijken. Waren ze en beetje wakker en hadden ze een oprechte interesse voor gerechtigheid, dan was het niet zover gekomen. De kleine groep mensen die dit voor elkaar krijgt, lukt dit alleen omdat de meeste mensen liever de leugen dan de waarheid hebben. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, Flieko zei:

Heeft tolerant zijn en negeren niet tot deze situatie geleid?

Dat vind ik wat te kort door de bocht.  Het is opgedrongen en wie er zich intolerant tegen uit die wordt gecanceld. Elke afwijkende mening wordt geëlimineerd.  Als er ruimte voor discussie zou zijn dan had ik je gelijk gegeven. Die ruimte is stiekem afgepakt door de corrupte leiders op aarde.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dat vind ik wat te kort door de bocht.  Het is opgedrongen en wie er zich intolerant tegen uit die wordt gecanceld. Elke afwijkende mening wordt geëlimineerd.  Als er ruimte voor discussie zou zijn dan had ik je gelijk gegeven. Die ruimte is stiekem afgepakt door de corrupte leiders op aarde.  

Ja daar heb je zeker een punt

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk zelf dat je niet tolerant moet zijn maar eerder moet weigeren om er in mee te gaan. Soms is zwijgen dan effectiever dan de discussie aangaan.  Zulke discussies win je nooit.  Jij staat altijd alleen tegenover meerdere leugenaars die alleen maar geïnteresseerd zijn in hun eigen overwinning en er alles aandoen om jou te laten vallen. Jezus sprak zich zeker uit maar ging niet trekken aan een dood paard.  Bij zijn veroordeling zweeg hij ook. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Je hebt wel een terecht punt. Maar wat ga je eraan doen als je kinderen hebt? Als je denkt dat er iets verandert door de school erop aan te spreken dan heb je het mis. Er is gewoon niks tegen te beginnen. Ik negeer het niet omdat ik ervoor wegkijk maar wil geen onnodige frustratie kweken bij mezelf. De wereld is mede zo verworden omdat het gros van de mensen wel overal voor wegkijken. Waren ze en beetje wakker en hadden ze een oprechte interesse voor gerechtigheid, dan was het niet zover gekomen. De kleine groep mensen die dit voor elkaar krijgt, lukt dit alleen omdat de meeste mensen liever de leugen dan de waarheid hebben. 

Ik denk dat je daarin gelijk hebt. En ik dank God dat ik geen kleine (klein)kinderen heb. Dat het twee lieve kleine nichtjes van mij treft, doet me pijn. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat mijn neef en zijn vrouw thuis in de opvoeding voldoende tegenwicht ertegen kunnen bieden. Niet door teveel aandacht te schenken aan het lhbti+gedoe maar door een gezonde normale opvoeding.

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Je hebt wel een terecht punt. Maar wat ga je eraan doen als je kinderen hebt? 

Ik zou ze in ieder geval als het maar enigszins mogelijk is op een christelijke school doen. 

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In een document van het Amerikaanse Congres uit 1963 staat de communistische coup die gepleegd is op onze scholen, media, en zelfs kerken al beschreven:


 

 MARANATHA!

aangepast door Divine_will
  • Like 1

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Divine_will zei:

Ik denk dat je daarin gelijk hebt. En ik dank God dat ik geen kleine (klein)kinderen heb. Dat het twee lieve kleine nichtjes van mij treft, doet me pijn. Maar ik heb er wel vertrouwen in dat mijn neef en zijn vrouw thuis in de opvoeding voldoende tegenwicht ertegen kunnen bieden. Niet door teveel aandacht te schenken aan het lhbti+gedoe maar door een gezonde normale opvoeding.

Ik heb zelf een zoontje van 5 jaar. Helaas ben ik door zijn moeder volledig buitenspel gezet. Formeel heb ik rechten, maar in de praktijk heb ik niks in te brengen. Ik zie hem zelfs niet meer. Mijn eigen ouders zitten ook in het complot. K vermoed dat het alle drie op zijn minst narcisten zijn. K word mijn hele leven al getreiterd. Heeft me erg getroffen maar ik ben zelf altijd eerlijk gebleven en heb ook altijd waarde gehecht aan de waarheid. Ondanks al het satanisch misbruik ben ik niet slecht terecht gekomen. Mijn zoontje heeft net als ik ook de keuze om voor waarheid te kiezen en daarmee geen makkelijk leven te krijgen. Uiteraard maak ik me soms wel zorgen over hem, maar zijn kansen zijn gelijk aan de mijne. Zo relativeer ik de boel voor mezelf want anders word je gek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Divine_will zei:

In een document van het Amerikaanse Congres uit 1963 staat de communistische coup die gepleegd is op onze scholen, media, en zelfs kerken al beschreven:


 

 MARANATHA!

K heb wel eens gelezen dat Rockefeller het hele onderwijs heeft aangepast in de westerse wereld. Dit was volgens mij begin vorige eeuw. 
 

Dan hebben we in de tegenwoordige tijd dat het WEF in elke regering de dienst uitmaakt. Ze gaan het zeker voor elkaar krijgen om de wereld volledig in hun macht te krijgen. Het positieve is dat ze de macht niet kunnen vasthouden. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik heb zelf een zoontje van 5 jaar. Helaas ben ik door zijn moeder volledig buitenspel gezet. Formeel heb ik rechten, maar in de praktijk heb ik niks in te brengen. Ik zie hem zelfs niet meer. Mijn eigen ouders zitten ook in het complot. K vermoed dat het alle drie op zijn minst narcisten zijn. K word mijn hele leven al getreiterd. Heeft me erg getroffen maar ik ben zelf altijd eerlijk gebleven en heb ook altijd waarde gehecht aan de waarheid. Ondanks al het satanisch misbruik ben ik niet slecht terecht gekomen. Mijn zoontje heeft net als ik ook de keuze om voor waarheid te kiezen en daarmee geen makkelijk leven te krijgen. Uiteraard maak ik me soms wel zorgen over hem, maar zijn kansen zijn gelijk aan de mijne. Zo relativeer ik de boel voor mezelf want anders word je gek. 

Dat lijkt me niet gemakkelijk, je zoontje te moeten missen. Respect voor hoe je ermee omgaat. 

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

In Californië is het strafbaar als je het transgenderisme voor je kind niet bevestigt. 

 

A recently amended California bill would add "affirming" the sexual transition of a child to the state's standard for parental responsibility and child welfare--making any parent who doesn't affirm transgenderism for their child guilty of abuse under California state law.”

https://www.prophecynewswatch.com/article.cfm?recent_news_id=6147

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Divine_will zei:

Dat lijkt me niet gemakkelijk, je zoontje te moeten missen. Respect voor hoe je ermee omgaat. 

Bedankt voor je medeleven.  Het is niet makkelijk maar ik probeer wel een beetje te kijken naar dingen die wel goed gaan. Momenteel voel ik me niet zo sterk hoor.  Lukt niet altijd. Zeker niet wanneer ik me geestelijk niet sterk voel.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...