Ga naar inhoud

De QR-code-maatschappij is een prototype voor "Het merk van het beest"


Watchman_Ricky

Aanbevolen berichten

Op 25 september 2021 ging de QR-code-maatschappij van start

Op 25 september 2021 werd de coronapas ofwel een "QR vaccinatie code" verplicht gesteld voor horeca, evenementen, en de kunst & cultuur sector; daarmee ging in Nederland de QR-code-maatschappij van start, en dit is nog maar het begin.

De coronapas is in feiten een "QR vaccinatie code"; de verplichting daarvan vormt de poort naar de QR-code-maatschappij. En de QR-code-maatschappij is weer de poort naar "Het merkteken van het beest". Het merkteken van het beest staat beschreven in Openbaring 13:15-18; het wordt aangebracht op de (rechter)hand of op het voorhoofd, en zonder dat merkteken zal niemand iets kunnen kopen/betalen. Het getal van het merkteken van het beest is zeshonderdzesenzestig ofwel 666.

Openbaring 13:15-18 HSV
15) En hem werd macht gegeven om een geest te geven aan het beeld van het beest, opdat het beeld van het beest zelfs zou spreken, en zou maken dat allen die het beeld van het beest niet zouden aanbidden, gedood zouden worden.
16) En het maakt dat men aan allen, kleinen en groten, rijken en armen, vrijen en slaven een merkteken geeft op hun rechterhand of op hun voorhoofd,
17) en het maakt dat niemand kan kopen of verkopen, behalve hij die dat merkteken heeft, of de naam van het beest of het getal van zijn naam.
18) Hier is de wijsheid: wie verstand heeft, laat hij het getal van het beest berekenen, want het is een getal van een mens, en zijn getal is zeshonderdzesenzestig (666).


666 in het ontwerp van de QR Code
Net zoals er in het ontwerp van de streepjescode een pseudo-666 te vinden is, zo bevat de QR-code ook een pseudo-666 in z’n vierkante matrix. De QR-code bevat in 3 van de 4 hoeken een vierkant met daarin 4 witte strepen en langs de 3 vierkanten zijn er weer 2 witten strepen; samen zijn het dus 3 maal 6 witte strepen, wat weer de pseudo-666 vormt.  

QR-Code-2.jpg


De vorming van een pseudo-666 in de vierkante matrix van de QR-code kan op meerdere manieren worden onderbouwd en de meningen kunnen daarover verschillen.

H-Sfragida-tou-Antixristou.jpg


Het merkteken van het beest heeft nu als aanloop de QR-code en kan wellicht over niet al te lange tijd gestalte nemen als er een microchip-implantaat verplicht wordt gesteld voor toegangscontrole, en om te kopen/betalen.

De QR-code vormt een koppeling tussen fysieke en digitale wereld. We zien steeds meer dat er wordt overgegaan op QR Codes; onze maatschappij gaat steeds meer de kant op van een QR-code-maatschappij. Ook het paspoort en de ID-kaart blijven niet achter. Op de website van de Digitale Overheid staat dat de QR-code de burgerservicenummer gaat vervangen op het paspoort en de ID-kaart.

Klanten AH.nl kunnen betalen met QR-code
Klanten van online supermarkt AH.nl hoeven geen bankpasje meer te gebruiken om hun boodschappen af te rekenen. Dat verloopt sinds kort via een QR-code per iDeal. Gebruikers van de meest recente versie van de AH-app hebben deze optie. Met de app van de grootgrutter scannen ze een QR-code op de terminal van de bezorger. Dat is een unieke code die ervoor zorgt dat de bank-app op de smartphone opstart. Een pincode volstaat om de betaling af te ronden. 

Het zal me niet verbazen dat er op een gegeven moment toegangspoorten komen waar er om een QR-code wordt gevraagd, en dat een QR-code zelfs verplicht wordt gesteld.

Picture1.jpg?resize=590,394&ssl=1


Voor heel wat mensen is het geen taboe om zich te laten tatoeëren. Er zijn ook mensen die een QR-code laten tatoeëren. 

man-shows-his-hand-with-qr-code_431724-2


De RFID-chip; een onderhuidse microchip
Een onderhuidse microchip laten implanteren lijkt niet zo ver verwijderd van een QR tattoo op de huid. De RFID-chip is een microchip ter grootte van een rijstkorrel en wordt onderhuids in de hand aangebracht. De chip bevat gegevens waarmee het makkelijk wordt voor de drager om zich te identificeren, financiële transacties te verrichten, deuren te openen, etc.

Er zijn mensen die ervoor kiezen om een onderhuidse chip laten implanteren; om zich te identificeren, te kopen/betalen, en soms ook onder druk van een werkgever. Het kan wellicht over niet al te lange tijd een trend worden, dat de massa zich laat overhalen om een onderhuidse microchip te laten implanteren.

300px-RFID_hand_1.jpg

 

Dr_Mark_Gasson_has_an_RFID_microchip_imp

aangepast door Watchman_Ricky
  • Like 1
  • Bedankt 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goed stuk, ik denk ook dat dit gaat gebeuren.

Het ziet er toch naar uit dat mensen die weigeren mee te doen met de nieuwe QR code maatschappij heel snel een soort alternatieve maatschappij moeten opzetten.

Er zijn gelukkig nog altijd een paar miljoen tot nu toe die geweigerd hebben om die prik te halen.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Covid-19 wordt gebruikt als angsthypnose om een brug te slaan naar de QR-code-maatschappij

In Panorama is er een artikel dat Grapperhaus 24 september 2021 omschreef als de vooravond van de QR-maatschappij.

Covid-19 (corona) wordt in deze dagen als angstaanjagend middel gebruikt, ofwel als angsthypnose om een brug te slaan naar de QR-code-maatschappij. Per 25 september 2021 is de reeds lang van te voren geplande QR-code-maatschappij in Nederland van start gegaan, om te worden uitgevoerd in de praktijk om steeds meer gestalte te krijgen, dat burgers worden omgevormd tot QR-slaven en dat de overheid steeds meer controle krijgt over de burgers, met als einddoel “Totale Controle” over de burgers.

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

QR-codes kunnen in Australië binnenkort de manier zijn waarop ze betalen voor hun boodschappen

In Australië is de QR-code-maatschappij al een stuk verder gevorderd dan hier in Nederland het geval is. Sommigen noemden Australië een blauwdruk voor de wereld; als voorloper voor wat de rest van de wereld te wachten staat.

Het scannen van QR-codes is in Australië reeds een onderdeel van het dagelijkse leven en spoedig kan het des te meer zo zijn. Ook voor tijdsschema's van openbaar vervoer worden er QR-codes gescand. Eftpos realiseert nog vóór kerstmis een QR-betaalsysteem. Er kan nu snel een QR-code worden gescand om de betaling af te handelen en dit wordt de perverse manier om te betalen, aldus Matt Barr van Eftpos.

Maar niet iedereen is daarvan overtuigd. Graham Cooke benoemt dat het slechts een andere betaalmethode is. Met het nieuwe systeem van QR-codes zullen winkeliers des te meer in staat zijn om data van hun klanten te onttrekken en meer marketingtargets te stellen. Er is een escalatie gaande dat dit systeem bezorgdheid wekt bij klanten over hun privacy en hoe hun data wordt gebruikt. Winkeliers trachten hun kanalen zo veel mogelijk te verbreden, om data van hun klanten te verzamelen.

aangepast door Watchman_Ricky

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 24-10-2021 om 09:58, Sherlock zei:

Goed stuk, ik denk ook dat dit gaat gebeuren.

Het ziet er toch naar uit dat mensen die weigeren mee te doen met de nieuwe QR code maatschappij heel snel een soort alternatieve maatschappij moeten opzetten.

Er zijn gelukkig nog altijd een paar miljoen tot nu toe die geweigerd hebben om die prik te halen.

Voor het opzetten van een soort alternatieve maatschappij voor mensen die weigeren om de prik te halen en weigeren om mee te doen met de nieuwe QR-code-maatschappij, lijkt het me een goed idee om deze groep mensen onder te brengen in een aantal steden en dorpen, die samen weer een provincie vormen.

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 uur geleden, Sherlock zei:

De coronapas en de QR code zijn na enkele weken al een gewoon onderdeel van ons leven geworden.

De coronapas is pas een onderdeel van ons leven als we gevaccineerd zijn; ik ben niet gevaccineerd, dus is de coronapas geen onderdeel van mijn leven. En QR-codes zijn pas een onderdeel van ons leven als we er regelmatig gebruik van maken en we er niet meer zonder kunnen. Zelf maak ik nog geen gebruik van QR-codes, maar dat kan binnenkort veranderen als QR-codes verplicht worden gesteld en/of als het QR-code-systeem als norm wordt doorgevoerd.

Zolang het nog kan betaal ik mijn boodschappen het liefst contant, omdat ik me dan beter bewuster ben van het geld dat ik uitgeef en ik zo meer zicht heb op mijn variabele uitgaven (buiten mijn vaste lasten).
 

21 uur geleden, Sherlock zei:

Het meest zorgelijke van alles is het grote gemak waarmee mensen dingen accepteren.

Had nooit gedacht dat iets zo fundamenteels zo gemakkelijk zou zijn in te voeren.

Het gemak waarmee het gros van de Nederlandse bevolking dingen accepteert geeft aan hoe naïef Nederlands als volk is, en als het ware (onbewust) de QR-dictatuur accepteert. Een dictatuur kan alleen gedijen als het gros van de bevolking het accepteert.

Gezien de naïviteit van de Nederlandse bevolking verbaast het me niet dat we op weg zijn naar een QR-dictatuur. Met de coronapas en de QR-codes die minister De Jonge verplicht wil stellen voor het werk, dreigt Nederland af te glijden naar een QR-dictatuur. In Nederland staat de QR-dictatuur nog in de kinderschoenen, maar ik vermoed dat het onder druk van Hugo de Jonge stapsgewijs gaat escaleren.


Filmpje: Thierry Baudet maakt zich ernstig zorgen over QR-code-maatschappij: ‘Begin van dictatuur’
Het moment dat de burgers van een land accepteren om een QR-Code te laten zien, met hun medische gegeven, etc., om mee te mogen doen aan het openbare leven zoals café's, restaurants, school, werk, etc., dan stemmen ze ermee in dat hun vrijheden (kunnen) worden afgenomen en dat is het begin van dictatuur.

filmpje-thierry-baudet-maakt-zich-ernstig-zorgen-over-qr-code-maatschappij-begin-van-dictatuur-1.jpg?w=640


Wat de coronapas betreft is het inmiddels duidelijk dat het niet om onze gezondheid draait, maar om controle. De coronapas is slechts het begin van een QR-dictatuur. Na invoering van de corona pas, wordt de druk op de QR-code-maatschappij verder uitgebreid en opgevoerd. Hugo de Jonge is bezig te praten met werkgevers over de invoering van verplichte QR-code op het werk en zo dreigt Nederland Italië achterna te gaan. Hugo de Jonge heeft blijkbaar haast om van Nederland een QR-dictatuur te maken met een totalitair systeem; een staatsinrichting van Nederland, met een dictatuur waarbij het individu ondergeschikt is aan de staat; propaganda en terreur zorgen voor gehoorzame burgers.

de jonge


Aangezien Hugo de Jonge de druk er flink op heeft om Nederland blijkbaar tot QR-dictatuur te maken, sluit ik niet uit dat winkeliers en supermarkten spoedig aan de beurt zijn op Hugo's agenda. Er zijn namelijk geruchten dat je vanaf december de Albert Heijn niet meer binnenkomt zonder coronapas, zoals bijvoorbeeld de 54-jarige Jeff van Sprew uit Utrecht aangaf in de Volkskrant. Het zal me dan ook niet verbazen dat winkeliers en supermarkten op een gegeven moment toegangspoorten gaan toepassen dat je alleen naar binnen mag met een geldige QR-code of een RFID chip.

H1d82bc596cf34bf9873998c90bc0e01b9.jpg_3      Library-Entrance-Security-Turnstile-Stadium-Qr-Ticket-Scanner-Swing-Barrier-Speed-Gate.jpg

De QR-code-maatschappij is in Nederland nog in de kinderschoenen en blijkbaar zijn we op weg naar een QR-dictatuur. Het is dichter bij huis dan de meesten zich bewust zijn. In feiten zijn alle middelen reeds beschikbaar voor een QR-dictatuur ofwel een totalitair systeem; het is slechts een kwestie timing en het uitrollen daarvan.

Bij een QR-dictatuur draait het om data. Data wordt tegenwoordig ook wel de nieuwe olie genoemd.

aangepast door Watchman_Ricky
  • Bedankt 1

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

De coronapas is pas een onderdeel van ons leven als we gevaccineerd zijn; ik ben niet gevaccineerd, dus is de coronapas geen onderdeel van mijn leven. En QR-codes zijn pas een onderdeel van ons leven als we er regelmatig gebruik van maken en we er niet meer zonder kunnen. Zelf maak ik nog geen gebruik van QR-codes, maar dat kan binnenkort veranderen als QR-codes verplicht worden gesteld en/of als het QR-code-systeem als norm wordt doorgevoerd.

Zolang het nog kan betaal ik mijn boodschappen het liefst contant, omdat ik me dan beter bewuster ben van het geld dat ik uitgeef en ik zo meer zicht heb op mijn variabele uitgaven (buiten mijn vaste lasten).
 

Het gemak waarmee het gros van de Nederlandse bevolking dingen accepteert geeft aan hoe naïef Nederlands als volk is, en als het ware (onbewust) de QR-dictatuur accepteert. Een dictatuur kan alleen gedijen als het gros van de bevolking het accepteert.

Gezien de naïviteit van de Nederlandse bevolking verbaast het me niet dat we op weg zijn naar een QR-dictatuur. Met de coronapas en de QR-codes die minister De Jonge verplicht wil stellen voor het werk, dreigt Nederland af te glijden naar een QR-dictatuur. In Nederland staat de QR-dictatuur nog in de kinderschoenen, maar ik vermoed dat het onder druk van Hugo de Jonge stapsgewijs gaat escaleren.


Filmpje: Thierry Baudet maakt zich ernstig zorgen over QR-code-maatschappij: ‘Begin van dictatuur’
Het moment dat de burgers van een land accepteren om een QR-Code te laten zien, met hun medische gegeven, etc., om mee te mogen doen aan het openbare leven zoals café's, restaurants, school, werk, etc., dan stemmen ze ermee in dat hun vrijheden (kunnen) worden afgenomen en dat is het begin van dictatuur.

filmpje-thierry-baudet-maakt-zich-ernstig-zorgen-over-qr-code-maatschappij-begin-van-dictatuur-1.jpg?w=640


Wat de coronapas betreft is het inmiddels duidelijk dat het niet om onze gezondheid draait, maar om controle. De coronapas is slechts het begin van een QR-dictatuur. Na invoering van de corona pas, wordt de druk op de QR-code-maatschappij verder uitgebreid en opgevoerd. Hugo de Jonge is bezig te praten met werkgevers over de invoering van verplichte QR-code op het werk en zo dreigt Nederland Italië achterna te gaan. Hugo de Jonge heeft blijkbaar haast om van Nederland een QR-dictatuur te maken met een totalitair systeem; een staatsinrichting van Nederland, met een dictatuur waarbij het individu ondergeschikt is aan de staat; propaganda en terreur zorgen voor gehoorzame burgers.

de jonge


Aangezien Hugo de Jonge de druk er flink op heeft om Nederland blijkbaar tot QR-dictatuur te maken, sluit ik niet uit dat winkeliers en supermarkten spoedig aan de beurt zijn op Hugo's agenda. Er zijn namelijk geruchten dat je vanaf december de Albert Heijn niet meer binnenkomt zonder coronapas, zoals bijvoorbeeld de 54-jarige Jeff van Sprew uit Utrecht aangaf in de Volkskrant. Het zal me dan ook niet verbazen dat winkeliers en supermarkten op een gegeven moment toegangspoorten gaan toepassen dat je alleen naar binnen mag met een geldige QR-code of een RFID chip.

H1d82bc596cf34bf9873998c90bc0e01b9.jpg_3      Library-Entrance-Security-Turnstile-Stadium-Qr-Ticket-Scanner-Swing-Barrier-Speed-Gate.jpg

De QR-code-maatschappij is in Nederland nog in de kinderschoenen en blijkbaar zijn we op weg naar een QR-dictatuur. Het is dichter bij huis dan de meesten zich bewust zijn. In feiten zijn alle middelen reeds beschikbaar voor een QR-dictatuur ofwel een totalitair systeem; het is slechts een kwestie timing en het uitrollen daarvan.

Bij een QR-dictatuur draait het om data. Data wordt tegenwoordig ook wel de nieuwe olie genoemd.

Helemaal mee eens.

Het is niet alleen Nederland, het is een wereldwijd fenomeen.

Een fenomeen dat jaren geleden al door deze engerd werd voorspeld.

Mensen worden genetisch gemanipuleerd zodat ze verbonden kunnen worden met internet der dingen. Ze worden omdat ze genetisch zijn gemanipuleerd ook zelf een product. Ze zijn geen mens meer en daardoor is het ook mogelijk dat iemand een patent aanvraagt op een gevaccineerde.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
  • 3 maanden later...

Vanaf 6 minuut 50 van dit filmpje wordt de toepassing van grapheen in de vorm van een tatoeage getoond, die alle lichaamsfuncties kan monitoren, en het aantal kankercellen in het lichaam en de lichaamstemperatuur. De QR code komt nog niet ter sprake maar het is makkelijk voor te stellen dat ze die code zullen gaan gebruiken voor het merkteken van het beest. En een tattoo is letterlijk een merkteken.  De angst voor kanker kan mensen ertoe verleiden dit teken te nemen voordat het gedwongen wordt.

 

  • Like 1

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Reuters – Een wereldwijde QR-code-gebaseerde COVID-app

A logo of the World Health Organization (WHO), is seen before a news conference in Geneva, Switzerland, June 25, 2020. REUTERS/Denis Balibouse

De WHO heeft een contract getekend met Deutsche Telekom, voor een wereldwijde QR-code-gebaseerde COVID-app, dat voor verschillende soorten vaccins gebruikt zal worden. De WHO zal haar 194 lidstaten ondersteunen bij de opbouw van dat verificatiesysteem.

  • Like 2

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, Watchman_Ricky zei:

Reuters – Een wereldwijde QR-code-gebaseerde COVID-app

A logo of the World Health Organization (WHO), is seen before a news conference in Geneva, Switzerland, June 25, 2020. REUTERS/Denis Balibouse

De WHO heeft een contract getekend met Deutsche Telekom, voor een wereldwijde QR-code-gebaseerde COVID-app, dat voor verschillende soorten vaccins gebruikt zal worden. De WHO zal haar 194 lidstaten ondersteunen bij de opbouw van dat verificatiesysteem.

Dit is wel heel zorgelijk. Allemaal massaal weigeren om welke app dan ook te installeren. Als niemand dat ding download dan houdt het op en werkt het systeem niet langer.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2022 om 22:34, Sherlock zei:

Allemaal massaal weigeren om welke app dan ook te installeren.

Je kunt wel aansporen dat iedereen massaal weigert om welke app dan ook te installeren. Maar als instanties die essentieel zijn voor je levensonderhoud zoals banken, etc., chanteren om een dergelijke app te installeren om überhaupt gebruik te kunnen maken van hun diensten?

Een tijdje geleden kon ik nog inloggen bij de ING Bank met een identifier, maar nu kan het inloggen niet meer met een identifier. De ING Bank eist nu een app om in te loggen bij de ING Bank: "No App, No Access".
Hedendaags kunnen we voor ons levensonderhoud niet om bankzaken heen. Als ik jou bovengenoemde aansporing opvolg om te weigeren om welke app dan ook te installeren en ik geen bankzaken meer kan doen voor mijn huisvesting en ik geen voedsel meer kan kopen, ben jij dan bereid om mij op te vangen, dat ik bij jou terecht kan voor huisvesting en voedsel?

Als niemand voor mij garant staat om mij op te vangen als ik weiger om welke app dan ook te installeren (incl. de bank-app), dan is het ook niet terecht als men mij zou verwijten dat ik wel dergelijke essentiële apps installeer voor mijn levensonderhoud. De grens die ik gesteld heb, is dat ik het merkteken van het beest niet accepteer voor mijn levensonderhoud; dus geen lichamelijk inbreuk d.m.v. vaccinaties en geen merkteken van het beest op mijn hand/voorhoofd.

Dat de mensen allemaal massaal weigeren om welke app dan ook te installeren is een illusie. 

Toen minister Kuipers begin februari zei dat op vrijdag 4 februari 2022 van ongeveer een half miljoen Nederlanders de coronapas zou verlopen, kwam er op heel wat priklocaties een onverwachte drukte, zoals bijvoorbeeld bij priklocatie WTC Expo in Leeuwarden. Dit is een typisch voorbeeld dat het gros van de bevolking rijp is om te zwichten voor een QR-code-maatschappij. Het gros van de bevolking is gewoon te naïef om zo'n systeem te weigeren.
 

Op 25-2-2022 om 22:34, Sherlock zei:

Als niemand dat ding download dan houdt het op en werkt het systeem niet langer.

Hoogstwaarschijnlijk, als niemand dat ding download en installeert, zal het systeem nog wel werken, maar wordt het een enorme chaos. Vermoedelijk gaat de gevestigde orde dan massaal over op weigeraars, die hun huisvesting en financiële zaken niet op orde hebben, te dumpen in COVID-kampen. Dit sluit trouwens goed aan op Openbaring 13:15 dat allen die het beeld van het beest niet zouden aanbidden, gedood zouden worden.

Daarnaast zal de gevestigde orde het in zo'n situatie tactisch spelden zoals lockdowns en versoepelingen elkaar steeds afwisselden. 

aangepast door Watchman_Ricky
  • Like 2

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 25-2-2022 om 22:34, Sherlock zei:
Op 25-2-2022 om 22:10, Watchman_Ricky zei:

Dit is wel heel zorgelijk.

Het is inderdaad zorgelijk dat we met een smartphone- en QR-code-maatschappij te maken krijgen. 

Patrick Savalle op Twitter:
"
Stel je voor dat je een smart home en smart auto hebt, dat alles wat je hebt smart is en de provider besluit om je af te sluiten. Stel je dan voor dat je je hele leven op door de overheid gecontroleerde platforms zit en dat je niet genoeg sociaal krediet hebt omdat ze je gedrag niet goed vinden."

Jason Corcoran op Twitter:
"Apple Pay en Google Pay werken niet meer in de metro van Moskou, wat tot lange rijen leidt omdat mensen naar geld zoeken."

In de toekomst als in Nederland het regelen van zaken via de smartphone en QR-codes de nieuwe norm is, dan kunnen wij ook zulke nadelen ondervinden.

  • Like 2

Ontwaak, u die slaapt, en sta op uit de doden, en Christus zal over u lichten. (Efeze 5:14 HSV)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Betalen met een microchip in de hand wordt.

 



“ Supermachten zijn gespitst op het veiligstellen van chips omdat ze weten dat dat nodig is om militair, economisch en industrieel te kunnen handelen en de digitale transformatie aan te sturen."

 

https://www.nu.nl/economie/6182776/eu-komt-met-miljardenplan-voor-eigen-chipindustrie-in-strijd-tegen-tekorten.html

  • Like 1

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Divine_will zei:

Betalen met een microchip in de hand wordt.



“ Supermachten zijn gespitst op het veiligstellen van chips omdat ze weten dat dat nodig is om militair, economisch en industrieel te kunnen handelen en de digitale transformatie aan te sturen."

https://www.nu.nl/economie/6182776/eu-komt-met-miljardenplan-voor-eigen-chipindustrie-in-strijd-tegen-tekorten.html

Ik denk dat de microchip voor een groot deel alweer achterhaald is. Dat ding is veel te groot en het is heel omslachtig en mensen zullen zo'n ding ook niet als erg prettig ervaren.

Ik denk dat ze nanotechnologie zullen gebruiken en daarmee de mensen koppelen aan het internet. Als je in de nabije toekomst verplicht wordt gevaccineerd, dan kunnen ze je al verbinden met het net.

Je hebt dan je eigen unieke MAC adres en daarmee wordt je binnen het systeem geïdentificeerd en kan je ook al je betalingen doen. 

Dit wordt dan het ultieme merkteken van het beest. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 21-4-2022 om 21:58, Sherlock zei:

Ik denk dat de microchip voor een groot deel alweer achterhaald is. Dat ding is veel te groot en het is heel omslachtig en mensen zullen zo'n ding ook niet als erg prettig ervaren.

Ik denk dat ze nanotechnologie zullen gebruiken en daarmee de mensen koppelen aan het internet. Als je in de nabije toekomst verplicht wordt gevaccineerd, dan kunnen ze je al verbinden met het net.

Je hebt dan je eigen unieke MAC adres en daarmee wordt je binnen het systeem geïdentificeerd en kan je ook al je betalingen doen. 

Dit wordt dan het ultieme merkteken van het beest. 

Dat dacht ik eerst ook, maar ik denk dat het toch een microchip wordt omdat die groot genoeg moet zijn voor een micro batterij. Als strakjes de stroom ook uit gaat vallen moet die chip zichzelf kunnen opladen aan de bloedstroom en de hartslag van de mensen.  Misschien kunnen ze dat ook al met nanotechnologie doen, dat weet ik niet.
 

 

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

55 minuten geleden, Divine_will zei:

Dat dacht ik eerst ook, maar ik denk dat het toch een microchip wordt omdat die groot genoeg moet zijn voor een micro batterij. Als strakjes de stroom ook uit gaat vallen moet die chip zichzelf kunnen opladen aan de bloedstroom en de hartslag van de mensen.  Misschien kunnen ze dat ook al met nanotechnologie doen, dat weet ik niet.
 

Via de nanotechnologie die ze onder andere via vaccinaties bij mensen naar binnen kunnen brengen kunnen ze straks mensen koppelen aan internet. 

 

Het volgende is wat ze schreven in 2018:

Men denkt dat er tegen 2020 meer dan 12 miljard apparaten in de wereld aan het internet gekoppeld zullen zijn. De volgende generatie overdracht van gegevens gebeurt al grotendeels door middel van photonics of licht in plaats van met de huidige elektriciteit en grafeen is hierbij één van de belangrijkste materialen.

Met de hulp van grafeen is het mogelijk om onze apparaten geschikt te maken om 5G te kunnen gebruiken, waarbij ultrasnelle gegevensoverdracht zal plaatsvinden en tegelijkertijd het energieverbruik teruggebracht zal worden.

gr.png

https://niburu.co/het-complot/16817-meeste-nederlanders-straks-gekoppeld-aan-internet-der-dingen

 

 

 

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...