Ga naar inhoud

De onderzeeër Titan


Joshua

Aanbevolen berichten

De onderzeeër Titan dat 18 juni 2023 op weg was naar de Titanic met toeristen aan boord en verdween, lijkt te zijn geimplodeerd op 3-4 km diepte. Net als bij de Titanic, heeft de kapitein gezegd dat deze onderzeeër onverwoestbaar was. (De brokstukken liggen nu naast de Titanic) 

In onderstaande afbeelding zie je de binnenkant van de Titan. De soort playstation achtige controller functioneerde als controller van de onderzeeër. 

NYPICHPDPICT000012952200-1.jpg

Achterin is een groen lichtje te zien. Dat is de knop die functioneerde als een soort lift knop. Het enige knopje in de gehele onderzeeër, op de Logitech controller na. 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, Joshua zei:

De onderzeeër Titan dat 18 juni 2023 op weg was naar de Titanic met toeristen aan boord en verdween, lijkt te zijn geimplodeerd op 3-4 km diepte. Net als bij de Titanic, heeft de kapitein gezegd dat deze onderzeeër onverwoestbaar was. (De brokstukken liggen nu naast de Titanic) 

In onderstaande afbeelding zie je de binnenkant van de Titan. De soort playstation achtige controller functioneerde als controller van de onderzeeër. 

NYPICHPDPICT000012952200-1.jpg

Achterin is een groen lichtje te zien. Dat is de knop die functioneerde als een soort lift knop. Het enige knopje in de gehele onderzeeër, op de Logitech controller na. 

Er doen allemaal vreemde verhalen de ronde. Zoals Amerika wist al lang dat de Titan was vergaan, maar hield het stil om zo de aandacht af te leiden van alle schandalen rondom Hunter Biden.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Sherlock zei:

Er doen allemaal vreemde verhalen de ronde. Zoals Amerika wist al lang dat de Titan was vergaan, maar hield het stil om zo de aandacht af te leiden van alle schandalen rondom Hunter Biden.

Dat zou best kunnen, de perfecte kans om andere berichten een beetje onder te sneeuwen. Was Hunter Biden anders echt een onderwerp de afgelopen dagen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ongeacht alle negativiteit dat over Stockton Rush, de voormalige CEO van OceanGate wordt gezegd, heb ik bewondering voor de passie die hij had voor zijn onderzeeër. Hij heeft regels aan zijn laars gelapt om zijn droom waar te kunnen maken. Dat moet soms, maar helaas heeft hij iets teveel regels overschreden. Terwijl hij het gevaar niet zag. Hij was er zo van overtuigd dat het veilig was en daardoor is hij samen met de Titan ten onder is gegaan. En helaas ook anderen.

In iedergeval zijn dit wel de mensen die voor vooruitgang en verandering zorgen. Door de hele geschiedenis heen. Dit zijn de mensen die we nodig hebben. Niet alleen maar denken en debatteren, maar die ook doorpakken.

OceanGate en de passie van deze man, die nu niet meer is, verdient niet alleen negativiteit maar ook respect. Althans, van mij krijgt hij dat wel. Hij heeft fouten gemaakt, maar was blind. Mensen hebben hem gewaarschuwd, maar hij zag het gewoon niet.

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
5 uur geleden, Lolitapew zei:

Zou de wereldwijde populariteit van reality-tv programma's en het ongekende succes van influencers invloed kunnen hebben op de moraal en waarden van de samenleving?


Een beetje off topic 🙂

Het gebeurde zo dat mijn zus vond een interessante man hier, en onlangs getrouwd ^_^
(Admin, niet trollen!!!)

Er zijn hier knappe mensen. 😉 Ik ben Maria, 27 jaar oud.
Ik werk als model, succesvol - Ik hoop dat jij dat ook doet! Hoewel, als je heel goed in bed bent, Dan ben je uit de rij!)))
Zoals ik hier plz: http://everydating.org/profile/Lolitapew/ (als vrouw in de buurt is, klik dan niet! :D)
Trouwens, er was lange tijd geen seks, het is erg moeilijk om een fatsoenlijke te vinden...

En nee! Ik ben geen prostituee! Ik geef de voorkeur aan harmonieuze, warme en betrouwbare relaties. Ik kook heerlijk en niet alleen 😉 Ik heb een diploma in marketing.

Mijn foto:
[img]https://i.ibb.co/zhMSQpj/5489819-2-3.jpg[/img]

___
[i]Toegevoegd[/i]

De foto is kapot, sorry(((
Mijn profiel op dating app: http://everydating.org/profile/Lolitapew/
Of schrijf me in telegram @Lolitapew_best (start chat met je foto!!!)

Volgens mij zitten hier vooral wat oudere mannen. Hou je van een buikje en wat levenservaring dan kun je hier best wat opduikelen 

  • Haha 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...