Ga naar inhoud

Moet ik er nog iets aan toevoegen?


Antoon

Aanbevolen berichten

In memoriam: van deze Amsterdammers namen we in de eerste helft van 2023 afscheid

In memoriam: van deze Amsterdammers namen we in de eerste helft van 2023 afscheid (parool.nl)

Ik denk dat de gemiddelde leeftijd rond 50 is, en natuurlijk gaat er bij niemand een lichtje branden, tenminste niet in de media.

 

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Antoon zei:

In memoriam: van deze Amsterdammers namen we in de eerste helft van 2023 afscheid

In memoriam: van deze Amsterdammers namen we in de eerste helft van 2023 afscheid (parool.nl)

Ik denk dat de gemiddelde leeftijd rond 50 is, en natuurlijk gaat er bij niemand een lichtje branden, tenminste niet in de media.

Ja, gemiddelde leeftijd is vrij jong. Ik kwam gisteren iemand tegen die zei: Heb jij iemand in je directe omgeving die dood is gegaan aan de coronavaccinatie? Ik zou het zo niet weten? Hoe zit dat bij jullie?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb wel verhalen gehoord van mensen in mijn omgeving die weer mensen kennen die aan de corona vaccinatie zijn gestorven. Persoonlijk ken ik geen slachtoffers van het corona vaccin die zijn gestorven. Wel een aantal met vreemde bijwerkingen zoals: slecht zicht, kort ademiger, vermoeid etc. Het valt wel op op mijn werk dat er steeds meer mensen ziek zijn, soms ook langdurig ziek. Ook iemand met een TIA gehad op het werk, echter weet ik niet of die persoon gevaccineerd was, de leeftijd van die persoon is tussen de 40 en 50 (vind ik niet echt een leeftijd voor zoiets)

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken twee mensen die een hartaanval hebben gehad tijdens de vaccinatie rondes. Eén van hen was heel gezond en fit halverwege de 20. Beiden hebben het overleeft. Maar of het door het vaccine komt... Geen idee. Het systeem is zo in elkaar gezet dat zulk soort informatie nieteens het papier kan raken. De heiligheid van het vaccine mag nooit in twijfel gebracht worden. Zelfs een voorstel van: mischien is het onzin, maar we kunnen het eigenlijk toch onderzoeken voor de zekerheid. Dan is het antwoord automatisch: "Nee dat is niet mogelijk want het vaccine is veilig, effectief en bovenal heilig, wappie dat je er rondloopt."

Vergeet nooit:

Ongevaccineerden zijn gewoon bespot en bedreigd door de minister. Hugo de Jonge quote: "we weten waar ze wonen." 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat veel mensen ook bang zijn om te ontdekken dat ze iets hebben genomen dat ze beter niet hadden kunnen doen.

Stel je voor dat ze bekend zouden maken dat heel van de hartaanvallen te wijten zijn aan het vaccin?

Er zou een totale paniek uitbreken onder het gevaccineerde deel van de bevolking. Ze zouden zichzelf zien als een soort wandelende tijdbommen. Nu zijn ze dat misschien ook wel, maar omdat te weten wordt je niet echt vrolijk.

Volgens mij kunnen ze nooit de waarheid brengen ook al zouden ze willen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...