Ga naar inhoud

Wat moet er gebeuren?


Joshua

Aanbevolen berichten

Er is veel gebeurd de afgelopen jaren. Ongevaccineerden werden in de media belachelijk gemaakt, bedreigd en mensen werden zelfs tegen elkaar opgezet.

Quote Hugo de Jonge: 'we weten waar ze wonen'. Dit was één van de vele bedreigingen. De manipulatieve tactieken die zijn gebruikt zijn extreem. Sommigen verloren zelfs hun baan voor het weigeren van het experimentele vaccine voor een redelijk ongevaarlijk virus.

Je doet het voor een ander was een communistische mindset. Het opgeven van je lichamelijke integriteit voor een zogenaamd groter goed zelfs nog erger.

Het ging steeds verder, steeds meer moesten gevaccineerd worden waaronder steeds jongere kinderen.

In deze periode was er een dramatische toename aan depressies en zelfmoorden te zien. Maar ook op de dag van vandaag houd er een mysterieuze oversterfte aan.

Dit topic en alle comments zijn geen bedreiging, maar dient meer openheid te bieden. Hou goed in gedachten wie het zwaard opnamen door het bovenstaande te veroorzaken.

Wat vinden jullie dat er met hen moet gebeuren die hiervoor verantwoordelijk zijn? 

 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Hugo de Jonge is een leugenaar en manipulator. Hij doet alsof hij christen is maar zijn god is satan. Ik denk dat we nog wel meer van dit soort vreselijke manipulatie en dwang kunnen verwachten. Het grootste deel van de mensen gaan er gewoon in mee. Waarschijnlijk is hun angst dat ze anders buiten gesloten worden. Zelf vind ik het ook niet leuk om buiten gesloten te worden maar meegaan met leugens voelt voor mij nog erger. Dit had ik als kind al. Tegenwoordig zeg ik vrij makkelijk: "geef mij de straf maar". 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...
Op 9-8-2023 om 18:46, De Teruggetrokkene zei:

Hugo de Jonge is een leugenaar en manipulator. Hij doet alsof hij christen is maar zijn god is satan

Dus kort samengevat is het een coke snuivende smeerlap. Eerst speelde hij een grote rol in het slopen van families (huishoudens) doormiddel van haat/intolerante propaganda tegenover ongevaccineerden, en vervolgens zet die clown een bouwhelm op (zie afbeelding) om zich voor te doen als minister van Huisvesting en Ruimtelijke Ordening. Het is één grote grap... Voor hen.

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het grote publiek wordt pas wakker als de NOS iets meld. Alles daarbuiten is wappie praat, enge duisternis. Als er wordt gemeld dat de besmettingen oplopen, dan zitten de meesten gewoon weer met de deuren op slot in een hoekje. Die gaan echt geen corrupte politici aanpakken. Hooguit meer druk op het potlood van het stembiljet uitoefenen tot in het ergste geval de punt ervan afbreekt.

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb echt geen idee. Je zei bij een eerder topic zoiets van dat sommige mensen de waarheid gewoon niet willen. 

De meesten in mijn omgeving zijn gevaccineerd en om de vrede te bewaren ga ik niet over politiek met hen praten en dat soort dingen. Op een forum is dat wel leuk, maar in de directe omgeving bewaar ik liever de vrede. Ik weet dat velen van hen gewoon weer in de rij zullen staan zodra het wordt aanbevolen. Het zijn verder ook geen domme mensen ofzo, naive, maar kwa niveau niet dom.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Klopt, ik heb gezegd dat de meeste mensen liever de leugen hebben dan de harde waarheid. Zelf praat ik ook niet vaak over de vaccins met gevaccineerden. Het is zinloos. Toch lijkt het me onmogelijk om deze leugen in stand te houden. Dat de politici nu massaal opstappen zou kunnen betekenen dat er binnenkort iets naar buiten gaat komen. Ik weet dat het speculeren is maar dat ze allemaal vertrekken kan toch geen toeval zijn.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

De leugen kan zeker niet voor altijd in stand gehouden worden. Maar wie heeft controle over de mainstream informatie voorziening? De meesten zullen niet iets geloven dat uitlekt op internet.

Zoiezo is het best een eng iets, de machthebbers willen zelfs het lichaam claimen en onder je huid kruipen. Vrijheid waar mensen vroeger tot de dood voor zouden vechten wordt nu weggeven alsof het niets is. Niet te bevatten. Deze generatie... echt waar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 27-8-2023 om 12:27, Joshua zei:

Ik heb echt geen idee. Je zei bij een eerder topic zoiets van dat sommige mensen de waarheid gewoon niet willen. 

De meesten in mijn omgeving zijn gevaccineerd en om de vrede te bewaren ga ik niet over politiek met hen praten en dat soort dingen. Op een forum is dat wel leuk, maar in de directe omgeving bewaar ik liever de vrede. Ik weet dat velen van hen gewoon weer in de rij zullen staan zodra het wordt aanbevolen. Het zijn verder ook geen domme mensen ofzo, naive, maar kwa niveau niet dom.

Het is ook mijn ervaring

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Leren samenleven zonder politiek en de gulden regel inpeperen van jongs af? Niet meer zo snel beledigd leren zijn. De volgende generatie niet programmeren maar alles tot de kern leren ontleden, en leren leren.

Waarom is dit niet zo? Welk doel dient dit?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Maar wat jij nu opsomt dat geeft in grote lijnen de eindtijd weer. 
 

De meeste mensen vinden het blijkbaar prima om geprogrammeerd te worden. (Ze kunnen volgens de bijbel de waarheid niet verdragen)

 

Ze kunnen elkaar ook niet verdragen. 
 

Deze tijd is voorzegd en het zal nog veel erger worden. Dit is pas het begin. Christenen zullen vervolgd en vermoord gaan worden. We zullen ook de kracht krijgen om niet te zwichten voor de duivel. Ik geloof het Woord en ik ben min of meer klaar voor de komende tijd. Althans dat geloof ik. 
 

Wij hebben ook de mooie taak om de mensen te vertellen over hun mogelijke redding. God wil ons daar graag voor gebruiken. Laten wij daar aan meewerken. Elk mens is er 1. Hoe mooi is het als jij hebt bijgedragen aan het behoud van een ander. Niet om trots op te zijn maar uit liefde voor God en onze medemens. Niet dat dit nou mijn eigen natuur is hoor. Die is gewoon egoïstisch. Maar ik wil wel graag een werktuig voor God zijn. 

aangepast door De Teruggetrokkene
Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij moest het een fantastische tijd geweest zijn wanneer Tesla en Edison nog leefden. Het was wel modern (en duurzamer dan nu denk ik?) maar de natuurlijkheid werd niet onteerd door Tesla. Ik denk daarom ook dat het meeste ons daar ontnomen is en we onderworpen werden aan verdienmodellen.

Het Woord prediken wordt niet overal gewaardeerd. Nochtans zien we de profetieën van de Abrahamitische religies voor onze ogen uitrollen.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 28-8-2023 om 11:11, De Teruggetrokkene zei:

meeste mensen liever de leugen hebben dan de harde waarheid.

Vandaag weer met iemand gesproken die ook dit jaar het vaccine weer gaat nemen. Ik denk dat sommige mensen zich gewoon niet kunnen voorstellen hoe slecht anderen kunnen zijn.

Zoiezo komt er nooit iets zinnigs uit de mond van een gevaccineerde. Het klinkt meer als een echo van de televisie. Niets van waarde eigenlijk. Jammer maar waar. Het is een bepaald slag mensen

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...