Ga naar inhoud

Baphomet in relatie tot genderneutraliteit


Aanbevolen berichten

Zou de zogenaamde gekte rond genderneutraliteit wellicht iets met Baphomet te maken hebben? Baphomet is een synoniem voor Satan. Het hen of hoe je het noemen wil heeft ook geen geslacht maar heeft kenmerken van mannen, vrouwen en dieren. Verder vind ik nog een kenmerk opvallend. Baphomet maakt een gebaar waarbij de wijsvinger en middelvinger tegen elkaar aan omhooggestoken zijn. Dit zie je ook wanneer iemand ingezworen wordt in bijvoorbeeld de tweede kamer. Is dit de zoveelste link tussen politiek en het satanisme? In het recht zie je dit ook. De rechtspraak is ook behoorlijk verdorven in Nederland. 

IMG_0058.jpeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...

Check de connectie eens met Baal, Ishtar en Moloch:

En: https://www.ncregister.com/blog/transgenderism-is-a-gateway-to-pedophilia

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dat zijn allemaal occulte synoniemen voor satan. 

Ik dacht dat Satan een cheribum was?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ze heeft dan ook een misantroop als partner afgelopen jaren, die niet meer buiten wil komen en alle sociale interacties vermijdt...

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

37 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Ze heeft dan ook een misantroop als partner afgelopen jaren, die niet meer buiten wil komen en alle sociale interacties vermijdt...

Ik leid ook een redelijk teruggetrokken leven. Ik heb wel sociale contacten maar ik ben ook graag alleen. De oorzaak daarvan is dat de meeste mensen tegenvallen. Om dat nou meteen misantropie te noemen gaat me wat te ver. Je kan van het leven een groot feest maken als je je ogen voor veel dingen sluit. Mij is dat nooit gelukt en nu ben ik er blij om. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik leid ook een redelijk teruggetrokken leven. Ik heb wel sociale contacten maar ik ben ook graag alleen. De oorzaak daarvan is dat de meeste mensen tegenvallen. Om dat nou meteen misantropie te noemen gaat me wat te ver. Je kan van het leven een groot feest maken als je je ogen voor veel dingen sluit. Mij is dat nooit gelukt en nu ben ik er blij om. 

Als de meeste mensen je tegenvallen, gaat dat wel richting misantropie. 😄

Mensen kunnen wel meevallen, maar algemeen ben ik er niet meer voor. Tijdens corona ben ik me van het gevaar bewust geworden. De TV is de meeste hun Bijbel met de politiek als God. Ik voel me heel onveilig tussen zulke mensen. Niet bang als in dat ze me zouden aanvallen. Eerder onzeker voor wanneer ze met iets ergers zouden opgestoken worden en mij weer komen afdwingen.  De TV hoeft het maar voldoende af te roepen en hele instanties en mensen organiseren zich daarop. Zeer zorgwekkend . Ik ben constant alert en verwacht altijd het ergste. Wellicht PTSD.

Mensen die niet onder invloed van het narratief staan, zijn een zeldzaamheid.

 

Oepsie, ik zie dat ik in het verkeerde onderwerp postte. Mijn excuses (edit)

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 minuten geleden, Fundamenteel zei:
20 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Als de meeste mensen je tegenvallen, gaat dat wel richting misantropie

Okee, ik ben dus misantroop. Gelukkig heb ik er geen last meer van. K ga het als geuzennaam gebruiken. 
 

Ik ben niet mensenschuw maar vind de meeste mensen gewoon erg oppervlakkig. Ze zijn alleen maar met materiële zaken bezig en waaien met alle winden mee. Ik ben altijd mezelf gebleven en probeer juist niet met de wind van vandaag mee te waaien. Het geloof van de bijbel is daar een goed hulpmiddel bij. Dat verandert namelijk ook nooit. Natuurlijk zijn er veel geloofsstromingen die wel meegaan met de tijd maar die geloven niet in de bijbel maar proberen deze aan te passen of te interpreteren naar eigen wensen. 
 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Okee, ik ben dus misantroop. Gelukkig heb ik er geen last meer van. K ga het als geuzennaam gebruiken. 
 

Ik ben niet mensenschuw maar vind de meeste mensen gewoon erg oppervlakkig. Ze zijn alleen maar met materiële zaken bezig en waaien met alle winden mee. Ik ben altijd mezelf gebleven en probeer juist niet met de wind van vandaag mee te waaien. Het geloof van de bijbel is daar een goed hulpmiddel bij. Dat verandert namelijk ook nooit. Natuurlijk zijn er veel geloofsstromingen die wel meegaan met de tijd maar die geloven niet in de bijbel maar proberen deze aan te passen of te interpreteren naar eigen wensen. 
 

Amen. Ik hou ook vast aan de Bijbel als de wet en levenskompas. De deugd is dat het niet verandert. 😄

Er is nu veel discussie rond lgbtq++. Daar kan ik totaal niet in meegaan. Niets tegen die mensen persoonlijk, wel dat het zo aanwezig moet zijn en invloed op de scholen begint uit te oefenen.

Zelf heb ik ASS en weet ik hoe beïnvloedbaar je als kind bent. Imo veroorzaken ze expres genderdysforie bij mensen die zonder al die aandacht/verwarring gewoon homofiel zouden zijn.... Niet dat ik wil ontkennen dat er zeldzame gevallen zijn, maar het wordt toch echt ingelepeld nu.

Within a few years of their country adopting the Dutch protocol in 2011, however, Finnish researchers noticed a sharp rise in the number of patients referred for services. Most of these patients were teenage girls with no history of dysphoria in childhood, and some 68% had a history of severe psychopathology prior to the emergence of their gender-related distress.

En meer huiver: https://www.tabletmag.com/sections/science/articles/finland-youth-gender-medicine

 

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Fijn om te horen dat je de bijbel als leidraad gebruikt. We hebben het in deze wereld hard nodig. Het beschermt je enorm tegen alle propaganda. 
 

Vaak voel ik met homo's wel een goede klik. Met andere mensen uit het onnatuurlijke spectrum heb ik niet veel ervaring op een enkele lesbo na. K ben niet tegen die mensen. Integendeel. Vaak zijn ze hartverwarmend en oprecht. Echter, het opdringen van het onnatuurlijke is kwaadaardig en komt niet van deze mensen zelf. Hun aard is niet natuurlijk. Ze hebben om 1 of andere reden die neiging. Daar kunnen ze denk ik niks aan doen en daarom wil ik geen oordeel vellen. Maar het wordt door kwaadwillenden misbruikt om het als normaal te beschouwen en zelfs te promoten. Omgekeerde wereld (mogelijk gemaakt door de duivel)

 

Jij hebt ASS. Ik heb ook vast iets. Zou het verschil tussen ons en de "gezonde" mens misschien zijn dat de gezonde mensen erin geslaagd zijn om de ogen voor veel dingen te sluiten?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zo is het precies. Zwart of wit typeert veel mensen met ASS. De Bijbel is zwart wit, maar kent ook grijs waar genade van doen is of de spijswetten. Bij homoseksualiteit of transgenderisme is er geen twijfel mogelijk, binnen geen enkele interpretatie imho 

Het compromis naar grijs bij ASS is veel moeilijker dan bij neurotypische mensen. Dus dat zeg je goed.

De lgbqt'ers worden voor een politiek karretje gespannen. Het begon met homorechten, dan transgenders, genderideologie op kinderen,  ... Wat volgt? De lijst blijft groeien... gaan ze de poort openen voor pedofilie? Incest? Bestialiteit?

Je kan niet eens een andere mening delen als bekende persoon over dit thema, of je krijgt te maken met cancel culture. Wordt de vrouw gecanceled? Daarbij de man? Op weg naar een überras onder een verborgen agenda?

Ik kan niet anders dan concluderen dat veel mensen gebrainwashed zijn en geconditioneerd te triggeren waar nuance zich aandringt. En neen, ik ben niet gebrainwasht met geloof maar geïndoctrineerd 😄 (Op vrijwillige basis)

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Jij Fundi en de Teruggetrokkene en ook mijn persoon hebben iets gemeen, we zijn door het leven getekend , dat heeft nadelen maar ook een voordeel , we zijn alert en laten ons niet snel iets opdringen, we hebben een onderzoekende geest, kan gekomen zijn door de tegenslagen die we  gehad hebben.

Verder geef ik iedereen en ook mijzelf de raad, pas op voor vrienden , ze zijn er maar dun gezaaid, wees een vriend van jezelf, een vriend waar je steeds op terug kan vallen.

aangepast door Antoon
spelling
Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, Fundamenteel zei:

Als de meeste mensen je tegenvallen, gaat dat wel richting misantropie. 😄

Mensen kunnen wel meevallen, maar algemeen ben ik er niet meer voor. Tijdens corona ben ik me van het gevaar bewust geworden. De TV is de meeste hun Bijbel met de politiek als God. Ik voel me heel onveilig tussen zulke mensen. Niet bang als in dat ze me zouden aanvallen. Eerder onzeker voor wanneer ze met iets ergers zouden opgestoken worden en mij weer komen afdwingen.  De TV hoeft het maar voldoende af te roepen en hele instanties en mensen organiseren zich daarop. Zeer zorgwekkend . Ik ben constant alert en verwacht altijd het ergste. Wellicht PTSD.

Mensen die niet onder invloed van het narratief staan, zijn een zeldzaamheid.

Oepsie, ik zie dat ik in het verkeerde onderwerp postte. Mijn excuses (edit)

Herkenbaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

48 minuten geleden, Antoon zei:

Verder geef ik iedereen en ook mijzelf de raad, pas op voor vrienden , ze zijn er maar dun gezaaid, wees een vriend van jezelf, een vriend waar je steeds op terug kan vallen.

Zeker, ik kan het prima met mezelf vinden. Weinig last van eenzaamheid. Ik heb wel wat vrienden hoor en daar heb ik genoeg aan. Er zijn zelfs mensen in mijn leven die me enorm goed geholpen hebben. Dat nodigt dan weer uit om terug te geven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Antoon zei:

we zijn door het leven getekend , dat heeft nadelen maar ook een voordeel , we zijn alert en laten ons niet snel iets opdringen, we hebben een onderzoekende geest, kan gekomen zijn door de tegenslagen die we  gehad hebben.

Denk je dat het door de levenservaring komt dat we zo geworden zijn? Ik sluit het zeker niet uit. Het heeft er bij mij ook zeker toe geleid dat ik de roep van God gehoord heb. Ik had misschien door diezelfde levenservaring ook juist de andere kant op kunnen gaan en ik ben zo blij dat ik toch deze weg heb gekozen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Onze vrienden zijn Jezus en en zijn apostelen. En dat is het probleem, christenen zijn dun gezaaid. Ik bedoel dan niet in de kerken, maar daarbuiten en online.

Bidden mensen nog? Hebben ze zich al eens echt vastgebeten in de materie van het christendom, overgeleverd door het christendom; en niet de wereld of google?

De hele volgende generatie staat op spel en de wereldmensen spelen er welles/nietes spelletjes mee terwijl de parade ons naar een afgrond leidt

 

Fire and brimstone!

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...