Ga naar inhoud

Wappie


De Teruggetrokkene

Aanbevolen berichten

Vandaag sprak ik een man die ik al heel lang niet heb gezien. Hele vriendelijke kerel en hij begint zoals altijd uit zichzelf een verhaal af te steken. Hij had er een tijd uitgelegen wegens zijn gezondheid. Het ging psychisch ook niet lekker met hem. Hij ligt al 4 jaar in scheiding en zijn ex vrouw woont nog steeds bij hem. Ze is volgens hem de afgelopen jaren een wappie geworden omdat ze in complottheorieën gelooft. Ik zei dat ik ook wel in complottheorieën geloof. De gevestigde media staat de overheid ten dienste, zei ik. Hij beweerde connecties te hebben met 3FM en die hebben de vrijheid om te publiceren wat ze willen, was zijn antwoord. Toen was ik uitgepraat. Wappies en normale mensen zijn onverenigbaar denk ik. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Jammer dat hij anderen wappies noemt. Ik heb een collega, super aardige kerel. Maar tot op de dag van vandaag kraakt hij zijn favoriete cafe waar hij zijn hele leven al naartoe ging helemaal af. De reden: de eigenaar zou volgens hem een wappie zijn en een aanhanger van FvD.

Soms kan ik me niet voorstellen dat hij ooit een leidinggevende functie had bij zijn vorige baan.

aangepast door Joshua
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...
Op 18-9-2023 om 19:06, De Teruggetrokkene zei:

.De gevestigde media staat de overheid ten dienste, zei ik.

Wat als dit andersom is? Dat overheden een medium zijn van wat de media aan de man wilt brengen. En achter die media staan dan figuren waarop niemand hoeft te stemmen en die het hele spel dirigireren, voor en achter de schermen.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, Balthasar Boma zei:

Wat als die figuren in de achtergrond beiden controleren?

Awel ja dat. Via de media wordt de toon gezet en wie niet volgt zal het geweten hebben.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Bij het prille begin van de Corona gebeurtenissen was er sprake van dat het leger een eenheid had die mails controleerde en een bestand bijhield, Rutten verklaarde dat het dienstkloppers waren en het niets voorstelde, Toen leek het aanneemlijk nu bezie je dat vanuit een ander perspectief, Grote broer waakt over je. ook in de lage landen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Antoon zei:

Bij het prille begin van de Corona gebeurtenissen was er sprake van dat het leger een eenheid had die mails controleerde en een bestand bijhield, Rutten verklaarde dat het dienstkloppers waren en het niets voorstelde, Toen leek het aanneemlijk nu bezie je dat vanuit een ander perspectief, Grote broer waakt over je. ook in de lage landen.

En dankzij grote broer hebben heel veel mensen die prikken gehad.

Deze man heeft er al zes gehaald, maar hij heeft dan ook al vier keer corona gehad.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Balthasar Boma zei:

En dankzij grote broer hebben heel veel mensen die prikken gehad.

Deze man heeft er al zes gehaald, maar hij heeft dan ook al vier keer corona gehad.

Lol zet hij iedere spuit achter zijn naam, plus die vlaggen en die vegan/feminist bio? Ik vraag me af of dat wel serieus is. Die NOS ring in zijn naam ook..

IMG_20231012_160145.jpg

 

 

Lol

IMG_20231012_163126.jpg

 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...