Ga naar inhoud

Gevolgen van de nieuwe ronde


Antoon

Aanbevolen berichten

17 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik denk dat je gelijk hebt. Toch begrijp ik nooit waarom mensen liever die leugen hebben. Misschien pas ik om die reden ook niet in de maatschappij 

Die mensen kijken tv... Plato's grot.

900px-An_Illustration_of_The_Allegory_of

https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Allegorie_van_de_grot

aangepast door Fundamenteel
  • Bedankt 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dat helpt er ook niet aan mee inderdaad, maar al zou je waarheid gewoon voor hun neus houden dan draaien ze nog hun hoofd weg.  Die mensen willen gewoon geen waarheid weten. Dat verbaast mij.

Misschien te veklaren als je de waarheid voorgeschoteld krijgt en je wilt het accepteren dan houdt dat voor de persoon in, handelen , anders gaan denken , trots laten varen en meer, dit kan een brug te ver zijn, en men blijft liever in het gareel met de grote massa.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Antoon zei:

Misschien te veklaren als je de waarheid voorgeschoteld krijgt en je wilt het accepteren dan houdt dat voor de persoon in, handelen , anders gaan denken , trots laten varen en meer, dit kan een brug te ver zijn, en men blijft liever in het gareel met de grote massa.

Misschien heb je wel gelijk hierin. Het zijn allemaal acties die vooral moeilijk lijken maar best meevallen als je ze uitvoert. Sterker nog, het is bijna altijd korte pijn met opluchting en vrijheid als gevolg. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...