Ga naar inhoud

Forum Inside


De Teruggetrokkene

Aanbevolen berichten

Op YouTube zijn afleveringen van Forum Inside te vinden. Thierry Baudet zit dan met een aantal gasten aan tafel en daar wordt in samenspraak met de gasten uitgebreid de huidige tijd besproken. Dingen die bewust gestuurd lijken te worden en de meute van de politici die min of meer onwetend lijken te zijn. Ik kijk er met veel plezier naar en steek er ook regelmatig dingen op. Aanrader!

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Op YouTube zijn afleveringen van Forum Inside te vinden. Thierry Baudet zit dan met een aantal gasten aan tafel en daar wordt in samenspraak met de gasten uitgebreid de huidige tijd besproken. Dingen die bewust gestuurd lijken te worden en de meute van de politici die min of meer onwetend lijken te zijn. Ik kijk er met veel plezier naar en steek er ook regelmatig dingen op. Aanrader!

Hij weet wel heel veel die Thierry Baudet. Het is een hele intelligente man. 

Het zou mooi zijn als hij echt is en dat niet later blijkt dat het één van de zovelen is.

  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Het zou mooi zijn als hij echt is en dat niet later blijkt dat het één van de zovelen is.

Dat kun je niet uitsluiten inderdaad. Toch zijn Baudet én zijn partij de enige die echt controversiële onderwerpen aansnijden.  Ik geloof wel dat ze oprecht strijden voor het volk. Ze maken alleen zo weinig kans omdat bijna niemand onderzoekt wat ze echt allemaal doen. 
 

Je kunt ook volledige debatten terugkijken. Dan zie je hoeveel er wordt geknipt om de boodschappen die ze verkondigen te verdraaien. Je ziet dan ook hoe de machthebbers bijna alle politici in hun zak hebben. Alles wat FvD leden zeggen wordt belachelijk gemaakt. Bij PVV zie je dat niet echt. Dat is een opgevoerd toneelstuk om te lijken of ze oppositie zijn. 

aangepast door De Teruggetrokkene
Link naar reactie
Delen op andere sites

De uil van Minerva is iets wat mij te binnen schiet.

https://www.ad.nl/politiek/wie-of-wat-is-toch-die-uil-van-minerva~ad870870/

Ook te zien op het Amerikaanse dollarbiljet

post-27069-14072445335147_thumb.jpg

Ook terug te vinden in de beruchte Bohemian Grove:

0*nEEy5wLCxUydhPFX.jpg

Dan iets wat op GeenStijl stond:

Zo zegt hij bijvoorbeeld dat Theodor Herzl, grondlegger van het zionisme en architect van de joodse staat Israel, een van "zijn helden" is.

Dan dit:

idf.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Van dat IDF shirt wist ik. Zie je hoe jong hij is op die foto. Dat van die uil van Minerva. Is dat ook niet iets wat je bij studentenverenigingen tegenkomt? Hij is net als wij ook geïndoctrineerd met leugens en ik vermoed dat hij wakker is geworden. Kijk eens een keer een volledig debat op YouTube. Dan zie je hoe kamerleden zich in bochten wringen om zijn woorden dood te maken. Nogmaals. Ik kan het niet uitsluiten dat hij bij de club hoort, maar hij legt echt waarheden bloot. Is ook niet te vergelijken met hoe PVV dit doet. Dat zijn wel echte meelopers. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Van dat IDF shirt wist ik. Zie je hoe jong hij is op die foto. Dat van die uil van Minerva. Is dat ook niet iets wat je bij studentenverenigingen tegenkomt? Hij is net als wij ook geïndoctrineerd met leugens en ik vermoed dat hij wakker is geworden. Kijk eens een keer een volledig debat op YouTube. Dan zie je hoe kamerleden zich in bochten wringen om zijn woorden dood te maken. Nogmaals. Ik kan het niet uitsluiten dat hij bij de club hoort, maar hij legt echt waarheden bloot. Is ook niet te vergelijken met hoe PVV dit doet. Dat zijn wel echte meelopers. 

Wat mij vooral opviel toen Forum pas in beeld kwam, was de enorme media aandacht die ze kregen.

Dat is iets dat eigenlijk typerend is voor controlled oppositiepartijen. Je geeft normaal gesproken geen enkele media aandacht aan mensen of partijen die echt gevaarlijk zijn.

Dat is voor mij altijd een teken aan de wand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik snap je maar kijk eens naar wat ze allemaal uitdragen. Ik zeg niet dat je het blind moet vertrouwen. Integendeel, wees uiterst kritisch. Zij worden aangevallen tot en met. Geen enkele kritische vraag wordt beantwoord in de tweede kamer. Dat is toch ook een teken aan de wand? Ik denk dat dit echte oppositie is waar juist geen controle over is. Kijk eens naar de bokkensprongen die men maakt in de politiek. Laatst zag ik een debat met Hugo de Jonge en Gideon van Meijeren. De Jonge was echt nerveus. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik snap je maar kijk eens naar wat ze allemaal uitdragen. Ik zeg niet dat je het blind moet vertrouwen. Integendeel, wees uiterst kritisch. Zij worden aangevallen tot en met. Geen enkele kritische vraag wordt beantwoord in de tweede kamer. Dat is toch ook een teken aan de wand? Ik denk dat dit echte oppositie is waar juist geen controle over is. Kijk eens naar de bokkensprongen die men maakt in de politiek. Laatst zag ik een debat met Hugo de Jonge en Gideon van Meijeren. De Jonge was echt nerveus. 

Ja, het is wat dat betreft allemaal heel interessant.

Maar, ze kunnen een partij als Forum toestaan, want kwaad kan het niet. Ze trekken een hoop wakkere en ontevreden mensen aan en die stemmen allemaal op Forum.

Deze partij zal nooit en te nimmer ooit deelnemen aan een regering met de andere kartelpartijen. Dus, heb je met Forum een perfecte manier om ontevreden mensen te vangen, ze bezig te houden, ze af te leiden en dat alles in de wetenschap dat ze nooit voor veranderingen kunnen zorgen.

Ik zeg niet dat het zo is, maar als ik alles op een rijtje zet, dan twijfel ik toch heel erg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Ja, het is wat dat betreft allemaal heel interessant.

Maar, ze kunnen een partij als Forum toestaan, want kwaad kan het niet. Ze trekken een hoop wakkere en ontevreden mensen aan en die stemmen allemaal op Forum.

Deze partij zal nooit en te nimmer ooit deelnemen aan een regering met de andere kartelpartijen. Dus, heb je met Forum een perfecte manier om ontevreden mensen te vangen, ze bezig te houden, ze af te leiden en dat alles in de wetenschap dat ze nooit voor veranderingen kunnen zorgen.

Ik zeg niet dat het zo is, maar als ik alles op een rijtje zet, dan twijfel ik toch heel erg.

Hier ben ik het volledig met je eens. Ze vertellen denk ik de waarheid maar maken geen kans om te regeren. Is stemmen op FvD dan verstandig? Wat zou een stem zijn die wel zinvol is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Hier ben ik het volledig met je eens. Ze vertellen denk ik de waarheid maar maken geen kans om te regeren. Is stemmen op FvD dan verstandig? Wat zou een stem zijn die wel zinvol is?

Dat is de grote vraag.

De gevestigde partijen behoren allemaal bij het kartel en worden bestuurd door instanties zoals het WEF. Kleine partijen die niet gecontroleerd zijn, worden vakkundig buitenspel gezet door datzelfde kartel.

Het huidige politieke systeem is ontworpen om de machthebbers in het zadel te houden.

We zitten gevangen in een systeem of het nu leuk vinden of niet.

  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

16 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik denk dat het politieke systeem niet is ontworpen om de zittende macht de macht te laten houden. De zittende macht misbruikt het systeem om hun macht te behouden. Ik zeg nogmaals. Kijk eens volledige debatten op YouTube. Dan ga je zien wat er gebeurt. 

Debatten zijn misschien leuk om te volgen als je de tijd hebt, maar wat verandert er concreet? Niets.

Het systeem is ontworpen om de zittende macht in het zadel te houden. Waarom denk je dat er zoveel psychopaten worden benoemd als leider van politieke partijen?

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Debatten zijn misschien leuk om te volgen als je de tijd hebt, maar wat verandert er concreet? Niets.

Het systeem is ontworpen om de zittende macht in het zadel te houden. Waarom denk je dat er zoveel psychopaten worden benoemd als leider van politieke partijen?

Je concludeert dat de zittende macht kan blijven zitten door het ontworpen systeem. Ik denk dat die visie niet klopt. Een democratie is misschien wel het beste systeem wat er bestaat van politieke systemen. Verre van volmaakt maar als het niet gecorrumpeerd is zoals dat hedentendage is het helemaal geen verkeerd systeem. De zittende macht heeft de mensen die de macht moeten controleren door corruptie in hun zak gekregen. Dat was vroeger echt anders. Nu zijn we overgenomen door de EU en het WEF.  
 

Ik verwijs naar de debatten omdat je dan kunt zien wat er gebeurt. Nu oordeel je eigenlijk over de politiek zonder kennis te nemen van de gang van zaken. 
 


 

 

aangepast door De Teruggetrokkene
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Je concludeert dat de zittende macht kan blijven zitten door het ontworpen systeem. Ik denk dat die visie niet klopt. Een democratie is misschien wel het beste systeem wat er bestaat van politieke systemen. Verre van volmaakt maar als het niet gecorrumpeerd is zoals dat hedentendage is het helemaal geen verkeerd systeem. De zittende macht heeft de mensen die de macht moeten controleren door corruptie in hun zak gekregen. Dat was vroeger echt anders. Nu zijn we overgenomen door de EU en het WEF.  
 


 

Het was vroeger niet anders.

Duik maar de geschiedenis in en dan kom je opmerkelijke zaken tegen.

Toen zo'n 130 jaar geleden de arbeiders opstandig begonnen te worden, besloten de vrijmetselaars dat het tijd werd om een politieke partij op te richten om die arbeiders af te vangen en te sturen.

Dat is  in 1894 de Sociaal Democratische Arbeiderspartij, de SDAP, geworden, de latere Partij van de Arbeid.

Via deze partij konden de arbeiders rustig worden gehouden, want er nu een politieke partij voor hen. Alleen onder controle van de machthebbers achter de schermen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Uiteraard is het altijd wat geweest. Ik beweer ook niet dat de democratie volmaakt is. Ik beweer dat het waarschijnlijk het minst kwalijke systeem is. Het blijkt toch ook uit het feit dat wij hier altijd in vrijheid hebben kunnen leven zonder onderdrukking. Onze vrijheid is nu wél in gevaar. Dit was voorheen niet zo. Ik denk wel dat de toenmalige politici ook bezig waren om richting een wereldregering te werken maar dat was echt toekomstmuziek. Nu zijn we wel dicht bij dat punt aangekomen en is goed te zien dat alle westerse regeringen met 1 mond praten. Dat was vroeger echt anders. Landen waren min of meer soeverein. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Uiteraard is het altijd wat geweest. Ik beweer ook niet dat de democratie volmaakt is. Ik beweer dat het waarschijnlijk het minst kwalijke systeem is. Het blijkt toch ook uit het feit dat wij hier altijd in vrijheid hebben kunnen leven zonder onderdrukking. Onze vrijheid is nu wél in gevaar. Dit was voorheen niet zo. Ik denk wel dat de toenmalige politici ook bezig waren om richting een wereldregering te werken maar dat was echt toekomstmuziek. Nu zijn we wel dicht bij dat punt aangekomen en is goed te zien dat alle westerse regeringen met 1 mond praten. Dat was vroeger echt anders. Landen waren min of meer soeverein. 

De democratie is al even fanatiek gefaald als het communisme.

Men kan dan nu ook zeggen: "jamaar we hebben nooit de juiste vorm van democratie gehad." Zoals ze bij communisme doen. Maar in realiteit corrumpeert ieder systeem onder wolven in schaapsklederen. Wat alle westerse politici zijn.

 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Fundamenteel zei:

De democratie is al even fanatiek gefaald als het communisme.

Men kan dan nu ook zeggen: "jamaar we hebben nooit de juiste vorm van democratie gehad." Zoals ze bij communisme doen. Maar in realiteit corrumpeert ieder systeem onder wolven in schaapsklederen. Wat alle westerse politici zijn.

De schijndemocratie van nu gaat binnenkort vervangen worden door het communisme. Dan hebben we nog veel meer reden tot klagen dan nu. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Dat ben ik helemaal met je eens. De EU is een tussenstap naar de wereldregering. Nederland is allang niet meer een zelfstandig land.

Klopt. De wereldregering komt hoe dan ook. De bijbel heeft het voorspeld. De protocollen van de wijzen van Sion hebben het voorspeld. Uit hun midden zal de Antichrist ook wel geintroduceerd worden, vermoed ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

De schijndemocratie van nu gaat binnenkort vervangen worden door het communisme. Dan hebben we nog veel meer reden tot klagen dan nu. 

Eerder een technocratie.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...