Ga naar inhoud

Verdeel en heers (vaccinatie)


Joshua

Aanbevolen berichten

 

Hier ga ik geen witte voetjes mee scoren bij sommigen:

Er word veel gezegd over het vaccin, ik heb in het verleden ook sommige dingen herhaalt. Maar in hoeverre was het allemaal waar? De meeste voorspellingen en wat werd verkocht als feiten zijn niet uitgekomen. Als we serieus terug kijken zien we dat 90% onzin was maar overtuigend werd verkocht. Wie zaten hier achter?

Soms vraag ik me af waarom er aan beide kanten van deze situatie zoveel rotzooi werd verspreid. Lijkt wel een gecontroleerde (psychologische) verdeel en heers tactiek met blijvende gevolgen in de samenleving.

Ik geloof dat het vaccin ongezond is. Maar die depopulatie wil tot nu toe niet echt opschieten. Een kleine aanhoudende oversterfte, dat ook heel vreemd/erg is, maar niet leidt tot depopulatie.

Wanneer is de aarde "schoon" dan, rond 2030? De populatie neemt alleen maar toe. 

Er worden geen kinderen met zwarte ogen geboren door het vaccin.

Gevaccineerden zijn niet magnetisch.

Gevaccineerden zenden geen bluetooth signalen uit.

Gevaccineerden zijn niet binnen 6 maanden overleden waardoor de aarde "schoon" zal zijn. Nee ze lopen gewoon (hard), buiten in het zonnetje.

Tot nu toe hebben ze ook nog geen AIDS. Er wordt beweert dat er AIDS proteine (niet virus) in het vaccin zou zitten. Dat zou wel interessant zijn, want als dat het geval is dan zijn ze misschien gevaccineerd tegen AIDS ipv het te krijgen. Maar goed, waarom zou dat wel waar zijn terwijl de andere 90% van claims niet waar zijn.

Het begint mij eerlijk gezegd wel een beetje te irriteren. Daarom nam ik ook een lange pauze van zowel mainstream nieuws als alternatief nieuws. Was me goed bevallen. Volgens mij worden we van alle kanten bespeeld.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Joshua zei:

Het begint mij eerlijk gezegd wel een beetje te irriteren.

Dat kan natuurlijk. 

Wat ik zie en lees is dat er heel veel hartaanvallen voorkomen bij jonge mensen. Neem alleen al vandaag dat verhaal over die wielerploeg die in korte tijd vier mensen verliest door hartproblemen. En dan daar bovenop komt nu het bericht dat een jonge 20-jarige Nederlandse wielrennen aan een hartaanval is overleden. Dat is krankzinnig, jongen mensen horen niet dit soort hartproblemen te krijgen.

Ook zie ik dat balsemers nog steeds lange strengen uit de aderen van gevaccineerde overleden mensen halen. Oncologen praten nog steeds over een tsunami aan wat ooit zeldzame kankersoorten waren. 

Ik vond dat verhaal van die fitnesgoeroe heel erg overtuigend. Die man was diverse keren gevaccineerd en toen hij zijn bloed liet testen omdat hij ongerust was vonden ze allerlei vreemde dingen in zijn bloed. Even later was hij dood.

https://niburu.co/gezondheid/18703-fitness-influencer-joestethics-sterft-als-gevolg-van-coronavaccin

Er is wel degelijk iets aan de hand met die vaccins. Wat weet ik ook niet precies, maar weet wel dat er veel mensen overlijden die eigenlijk nog hadden moeten leven.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Dat kan natuurlijk. 

Wat ik zie en lees is dat er heel veel hartaanvallen voorkomen bij jonge mensen. Neem alleen al vandaag dat verhaal over die wielerploeg die in korte tijd vier mensen verliest door hartproblemen. En dan daar bovenop komt nu het bericht dat een jonge 20-jarige Nederlandse wielrennen aan een hartaanval is overleden. Dat is krankzinnig, jongen mensen horen niet dit soort hartproblemen te krijgen.

Ook zie ik dat balsemers nog steeds lange strengen uit de aderen van gevaccineerde overleden mensen halen. Oncologen praten nog steeds over een tsunami aan wat ooit zeldzame kankersoorten waren. 

Ik vond dat verhaal van die fitnesgoeroe heel erg overtuigend. Die man was diverse keren gevaccineerd en toen hij zijn bloed liet testen omdat hij ongerust was vonden ze allerlei vreemde dingen in zijn bloed. Even later was hij dood.

https://niburu.co/gezondheid/18703-fitness-influencer-joestethics-sterft-als-gevolg-van-coronavaccin

Er is wel degelijk iets aan de hand met die vaccins. Wat weet ik ook niet precies, maar weet wel dat er veel mensen overlijden die eigenlijk nog hadden moeten leven.

Dat ontken ik ook niet hoor, dat van die hartaanvallen. Maar voor depopulatie schiet dit niet op. Het lijkt een logische bijwerking wanneer die troep niet gauw genoeg wordt opgeruimd. 

Met die strengen (spike proteine klonters?) is het duidelijk dat er iets in het lichaam zit dat er niet hoort. Maar bloedtests waarbij bloed tussen twee glaasjes wordt geplet en onder een microscoop wordt gelegd wordt ook wel: levend bloed analyse genoemd en is nogal een onzinnige test. Je kunt er geen diagnoses mee stellen. Laten het nou net die mensen zijn die beweren hiermee diagnoses te kunnen stellen ook beweren dat ze dingen zien bij gevaccineerden. Gebruikte die fitness guru ook niet deze test? 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Depopulatie kan ook over lange tijd plaatsvinden ipv ineens. Zou ook teveel opvallen. Als mensen in grote getallen onvruchtbaar worden dan neemt het aantal mensen ook af. Daarnaast lijken er op dit moment ook meer mensen aandoeningen te krijgen dan voorheen. In mijn directe omgeving valt het niet erg op. In die zin snap ik wel dat Joshua denkt dat het misschien allemaal overdreven is. Toch denk ik zelf dat het een dodelijk vaccin is en ook met dat doel ontworpen. Ze waren er al minstens 10 jaar mee bezig. Zijn ook genoeg bewijzen van. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als westerse landen chemische sterilisaties en genitale verminking toepassen op kinderen, zijn ze uiteraard niet verlegen weg te kijken bij vaccinazischade als de fabrikanten renderen op de beurs.

Diens brood men eet, diens woord men spreekt. Het is geen toeval dat dezelfde takken die achter de nazi floreerde nu opnieuw uitbundig bloeien achter deze politici. De NWO en haar collaborateurs zijn de derde rijkers van dit tijdperk.

Dit loopt uiteraard niet goed uit af.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ontken ook niet dat het een schadelijk vaccin is. Maar, dat wij (ongevaccineerden) uit worden gemaakt voor wappie is deels te danken aan hen die beweerden dat gevaccineerden magnetisch zijn en of signalen uitzenden. Ik vraag me af wie dit als waarheid de wereld in slingert op bepaalde websites. Dit soort dingen heeft velen op een dwaalspoor gezet en een slechte naam gegeven.

Hugo kon zeggen wat hij wil, hij had niet veel kruit om aan te steken. Totdat de alternatieve media hele rare verhalen de wereld in gingen slingeren die ook nog eens niet waar bleken te zijn. Of zeg ik iets dat niet klopt?

Ik voel me in iedergeval flink in de maling genomen. Misschien is de politiek veel gewiekster dan we denken. Ineens komt Klaus Schwab op het toneel met zijn boek: Covid-19 The Great Reset. Nog meer paniek, boosheid en verdeeldheid creeeren. Wat een belachelijke poppenkast was dat, van alle kanten. Een goed geplande psychologische oorlog met een enigzins blijvend verdeel en heers resultaat? Who knows. Als er wat gebeurd hangt de samenleving denk ik van los zand aan elkaar. Dan komt al het onderlinge venijn van de corona tijd weer bij velen naar boven. 

 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Fundamenteel zei:

Als westerse landen chemische sterilisaties en genitale verminking toepassen op kinderen, zijn ze uiteraard niet verlegen weg te kijken bij vaccinazischade als de fabrikanten renderen op de beurs.

Maar dat eerste is een sodomite agenda on steroids. Heel erg wat ze de kinderen allemaal aanpraten.

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Joshua zei:

Ik ontken ook niet dat het een schadelijk vaccin is. Maar, dat wij (ongevaccineerden) uit worden gemaakt voor wappie is deels te danken aan hen die beweerden dat gevaccineerden magnetisch zijn en of signalen uitzenden. Ik vraag me af wie dit als waarheid de wereld in slingert op bepaalde websites. Dit soort dingen heeft velen op een dwaalspoor gezet en een slechte naam gegeven.

Hugo kon zeggen wat hij wil, hij had niet veel kruit om aan te steken. Totdat de alternatieve media hele rare verhalen de wereld in gingen slingeren die ook nog eens niet waar bleken te zijn. Of zeg ik iets dat niet klopt?

Ik voel me in iedergeval flink in de maling genomen. Misschien is de politiek veel gewiekster dan we denken. Ineens komt Klaus Schwab op het toneel met zijn boek: Covid-19 The Great Reset. Nog meer paniek, boosheid en verdeeldheid creeeren. Wat een belachelijke poppenkast was dat, van alle kanten. Een goed geplande psychologische oorlog met een enigzins blijvend verdeel en heers resultaat? Who knows. Als er wat gebeurd hangt de samenleving denk ik van los zand aan elkaar. Dan komt al het onderlinge venijn van de corona tijd weer bij velen naar boven. 

Neen Joshua, dat is aan het narratief te danken dat de toon zet en er voldoende schapen bestaan die nablaten en volgen. Uw masker moest maar eens verkeerd staan. 😉 De wappies zijn degene die het niet doorhebben imo.

Vergeet niet wat een tekort aan wc papier  veroorzaakte. Wat zullen ze doen als er een voedseltekort is?

De vijand zit niet verpakt in een dictator over de grenzen. De vijand is 1 ieder onder invloed van het narratief.

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Fundamenteel zei:

Neen Joshua, dat is aan het narratief te danken dat de toon zet en er voldoende schapen bestaan die nablaten en volgen. Uw masker moest maar eens verkeerd staan. 😉 De wappies zijn degene die het niet doorhebben imo.

Vergeet niet wat een tekort aan wc papier  veroorzaakte. Wat zullen ze doen als er een voedseltekort is?

De vijand zit niet verpakt in een dictator over de grenzen. De vijand is 1 ieder onder invloed van het narratief.

Dat is waar. Speciale masker moffen (BOA's) die gingen controleren of mensen hun masker wel goed ophadden. Dat zijn van die details Fundi, die ik een beetje weg had gedrukt denk ik. Dat gevaccineerde volk was krankzinnig. En iedere avond zaten ze weer angstig voor de tv, zogenaamde besmettingscijfers volgen.

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Joshua zei:

Dat is waar. Speciale masker moffen (BOA's) die gingen controleren of mensen hun masker wel goed ophadden. Dat zijn van die details Fundi, die ik een beetje weg had gedrukt denk ik. Dat gevaccineerde volk was krankzinnig

Vergeet ook niet dat men zélf complottheorieën lanceert, en voldoende absurd genoeg, om het echte complot daarmee te ondersneeuwen. En onderweg ondergraven ze ieder debat met technieken die veel teveel weghebben van sociaal darwinisme. Cancel culture geeft aan in wat voor totalitarisme we al reeds leven.

Het volk is beïnvloedbaar, maar degene die ze beïnvloeden zijn het grote kwaad. Dat ze zichzelf als de goeie in ieder conflict verkopen, onderstreept hun megalomie en psychopatische trekjes.

  • Mee Eens 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

De logica ontbrak ook, maar toch gingen ze met grote aantallen braaf het vaccin halen. Sprongen ze opzij als je iets te dichtbij kwam (want anderhalve meter) en aapten alles na wat de TV hun vertelde. Als een stel geprogrammeerde robots. Hugo stond stijf van de coke, was duidelijk te zien aan zijn gedrag en dan ging hij ongevaccineerden ook nog bedreigen. Heel eng mannetje.

Door dat achterlijke gevaccineerde volk (ik hou geen blad voor de mond) heb ik een zelfmoord van heel dichtbij meegemaakt. Daarom probeer ik het een beetje weg te drukken denk ik.

Maar goed, het liefst hou ik me er niet mee bezig. Geen nieuws meer, maar gewoon hobbies. 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Vergeet ook niet dat men zélf complottheorieën lanceert, en voldoende absurd genoeg, om het echte complot daarmee te ondersneeuwen. En onderweg ondergraven ze ieder debat met technieken die veel teveel weghebben van sociaal darwinisme. Cancel culture geeft aan in wat voor totalitarisme we al reeds leven.

Het volk is beïnvloedbaar, maar degene die ze beïnvloeden zijn het grote kwaad. Dat ze zichzelf als de goeie in ieder conflict verkopen, onderstreept hun megalomie en psychopatische trekjes.

Kijk eens wat debatten van politici. Je ziet deze beschrijving dan letterlijk langskomen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Kijk eens wat debatten van politici. Je ziet deze beschrijving dan letterlijk langskomen 

Amen. Het is zo. De waarheid krijgen ze nooit verkocht aan de massa, dus moeten ze massaal misleiden en psychologisch massavormen. Niemand wilt de slechte zijn, en als goed en slecht van plaats gewisseld worden....

Ik bedoelde trouwens "megalomanie" ☺️

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Eén van de meest fascinerende, maar ook enge dingen is dat onderzoeksteam bepaalde kunstmatige structuren hebben aangetroffen in de vaccins.

Een bekende onderzoeksgroep op dat gebied komt uit Spanje en heet  La Quinta Columna.

https://rumble.com/vrrtf3-microtechnology-in-pfizers-vaccine.html

In 2021 besloot Maria Zeee, burgerjournalist en klokkenluider dat zij van start ging met ‘Zeee Media’, een platform dat zich snel heeft ontwikkeld tot een van de meest betrouwbare, ongecensureerde informatiebronnen in Australië. In de onderstaande video bespreekt Zeee beelden van wetenschappers die covid-vaccins evenals het bloed van gevaccineerde mensen onder een microscoop hebben onderzocht. Op verschillende plaatsen ter wereld (waaronder Spanje, Duitsland en Nieuw Zeeland) zijn gelijksoortige beelden vastgelegd van vreemde, onnatuurlijke kristallen en andere nog niet geïdentificeerde (nano)deeltjes in vaccins en in het bloed van gevaccineerden.

Maar, dat niet alleen, ook blijkt dat die deeltjes reageren op bepaalde signalen.

https://stichtingvaccinvrij.nl/klokkenluider-maria-zeee-wetenschappers-tonen-nanotech-en-grafeenoxide-aan-in-vaccins-en-bloed-gevaccineerden/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Inderdaad heel eng. Maar ik vind het na zoveel jaar wel mooi geweest Sher. Zowel de mainstream media als ook de alternatieve media. Geniet liever van mijn hobbies. 

De valse claims:

-Zwarte ogen door vaccin

-Magnetische gevaccineerden 

-Bluetooth signalen

Ik geloofde echt in het depopulatie plan, het leek logisch en vooral omdat een overtuigende vrouw in een witte dokters jas op bitchute een lezing gaf voor een publiek. Binnen 6 maanden zouden alle gevaccineerden dood zijn. Zij wist het zeker. Eerlijk gezegd verwacht ik nogsteeds wel ellende voor gevaccineerden, maar ik kan beter gewoon zelf observeren dan me op laten jutten door mensen die vanalles claimen. Sommige mensen zijn gewoon niet zuiver. 

 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat er hartproblemen bij gepaard gingen is een feit.

Ik vind het trouwens niet ver gezocht dat hiermee de deur geopend werd om heel wat meer te experimenteren dan de vectors tegen corona alleen.

EMF heeft veel meer doeleinden dan draadloze communicatie. Het leest weldra vanop afstand artikelen in uw koelkast af. Internet of things. Het is de evidentie zelve dat ze de mens daar ook aan willen verbinden. De derde Adam. Terwijl de laatste Adam het ons allemaal bekend maakte.

Voor de vloed, na de vloed, in het ene totalitarisme en het andere: same shit, different narrative. De übermensch, onderworpen aan een handjevol die bepalen wat goed/gewenst is en wat niet. Nephilim, Tammuz, antichrist, transhuman, ..  Die geest is wederom zeer actief en misschien al fysiek aanwezig.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zeker. Een neural computer interface. Werken ze hard aan. Maar dat het corona vaccin daarvoor wordt gebruikt... das een ander verhaal. Er is veel gezegd over 5g en andere signalen betreft het vaccin zonder enig aantoonbaar bewijs. Jammer is dat. Wat nog erger is is dat er nu zoveel mensen zijn die denken dat ze met het teken van het beest lopen. Een bijbel vers dat uit de context wordt gerukt. Ik zou graag zien dat bijvoorbeeld die Paul op bitchute dat recht zet, maar ipv gaat hij gewoon door met het verspreiden van deze leugens. Uiteindelijk komen ook deze mensen voor God te staan en dan kunnen ze zien hoeveel Christenen ze de verdoemenis in hebben gepraat. Waakzaam heel goed, maar leugens, no. Iedereen maakt fouten en op een gegeven moment is het tijd om het de rug toe te keren ipv doorgaan, 3,5 jaar lang doorgaan. Wetende dat  die theorie geen stand kan houden betreft het teken van het beest. (PAUL!! en vele anderen).

Die hartaanvallen zouden wel een bijwerking zijn van de spike eiwitten en ook niet van nano chips in combinatie met 5g of wat dan ook.

Ik ben een velle tegenstander van die gif spuit, maar ook een felle tegenstander van leugens. Vandaar ook dat zwaard in mijn profiel foto. Die snijd er dwars doorheen. Er zit nu een beetje bloed aan van die trols maar anders...🤣

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ken niemand die zo denkt hoor. Tijdens de crisis gingen dit soort verhalen rond. Ik sluit nog steeds niet uit dat er nanocircuits in het vaccin zitten. Het teken van het beest heb ik nooit geloofd in verband met het vaccin. Ik snap sowieso niet dat je je hier zo druk om maakt. Je hebt toch zelf de mogelijkheid om te filteren wat wel en niet waar is. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik ken niemand die zo denkt hoor. Tijdens de crisis gingen dit soort verhalen rond. Ik sluit nog steeds niet uit dat er nanocircuits in het vaccin zitten. Het teken van het beest heb ik nooit geloofd in verband met het vaccin. Ik snap sowieso niet dat je je hier zo druk om maakt. Je hebt toch zelf de mogelijkheid om te filteren wat wel en niet waar is. 

Deze theorie gaat nog heel hard rond. Daarom maak ik me er druk om, de schade Ivan. De enorme schade. Zie je dat zwaard in mijn profiel foto? Die is normaal flinter scherp. Snijd zo door de leugens heen. Alleen zit er nu een beetje bloed aan van die trols. Maar anders ...

Link naar reactie
Delen op andere sites

27 minuten geleden, Joshua zei:

Deze theorie gaat nog heel hard rond. Daarom maak ik me er druk om, de schade Ivan. De enorme schade. Zie je dat zwaard in mijn profiel foto? Die is normaal flinter scherp. Snijd zo door de leugens heen. Alleen zit er nu een beetje bloed aan van die trols. Maar anders ...

Die vaccinaties zijn schadelijk. De overdreven theorieën zijn niet goed natuurlijk maar ach.... als je een beetje logisch nadenkt dan prik je daar toch ook doorheen. Ik heb destijds ook met mijn telefoon gemeten of er mensen waren die een Bluetooth signaal afgaven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Die de populatie is toch wel degelijk gaande . Ik heb sinds dat men is gaan vaccineren toch echt al 5 collega`s die plotseling zijn overleden. Een collega 31 jaar zware hersen bloeding een collega van 45 jaar in een dag tijd zwaar dementerende geworden en een aantal maanden er na overleden. Een buurtgenoot 3 weken na zijn booster Hartstilstand , En waar komt al die oversterfte vandaan. de zieken huizen lopen vol met patiënten met onverklaarbare ziektes . En waar komen al de turbo kankers nu in eens vandaan. die is ook toe genomen. waarom word een onderzoek naar de over sterfte tegen gehouden. Wie het nu nog niet ziet is in diepe coma. 

  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Peter vd m zei:

Die de populatie is toch wel degelijk gaande . Ik heb sinds dat men is gaan vaccineren toch echt al 5 collega`s die plotseling zijn overleden. Een collega 31 jaar zware hersen bloeding een collega van 45 jaar in een dag tijd zwaar dementerende geworden en een aantal maanden er na overleden. Een buurtgenoot 3 weken na zijn booster Hartstilstand , En waar komt al die oversterfte vandaan. de zieken huizen lopen vol met patiënten met onverklaarbare ziektes . En waar komen al de turbo kankers nu in eens vandaan. die is ook toe genomen. waarom word een onderzoek naar de over sterfte tegen gehouden. Wie het nu nog niet ziet is in diepe coma. 

Dag Peter,

Welkom.

Dat komt wel hard aan als het zo in je nabije omgeving gebeurt. Wel belangrijk dat je dat hier vertelt, want als meer mensen dat zouden, dan krijg je toch wel een goed beeld van hoe het werkelijk is.

Nu zien we alleen die gevallen die in het nieuws komen.

En het feit dat ze ieder onafhankelijk onderzoek weigeren, zegt al genoeg.

Eind 2021 moest zijn iedereen zijn of haar vaccinatiestatus bekend maken anders mochten ze nergens naar binnen.

Nu moet die vaccinatiestatus geheim blijven, want anders....

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...