Ga naar inhoud

Verdeel en heers (vaccinatie)


Joshua

Aanbevolen berichten

Op 26-10-2023 om 13:32, De Teruggetrokkene zei:

Die vaccinaties zijn schadelijk. De overdreven theorieën zijn niet goed natuurlijk maar ach.... als je een beetje logisch nadenkt dan prik je daar toch ook doorheen. Ik heb destijds ook met mijn telefoon gemeten of er mensen waren die een Bluetooth signaal afgaven. 

Ook daar heb ik onderzoek naar gedaan . veel telefoons zenden wel een Bluetooth baken uit. die kan je vinden met een BLE scanner op je telefoon. dat heeft te maken met de corona chek app. waar mee ze konden zien bij wie je in de buurt was geweest die corona had. Mensen die die app verwijderd hebben . zenden toch nog steeds dat baken uit . Ik ben er naar meer dan een jaar er pas achter gekomen. Ik kan op 200 meter al iemand aan zien komen die die app er op hebben of gehad. Je ziet namelijk. 3 ??? met een mac nummer. elke 3 ??? hebben een kleur. zie foto hier onder. met de standaard bluetooth ontvanger van je telefoon zie je ze niet. en de standaard bluetooth heeft maar een bereik van max 10 meter . en deze signalen komen wel tot 200 meter.. Alleen is mij de vraag is dit bedoel om controle uit te kunnen voer waar je bent want die Mac adres is gekoppeld aan een persoon. Mijn  telefoon zend dat niet uit ik heb ook nooit die corona app op mijn telefoon gehad. wat voor een bedoeling hier van is snap ik nog steeds niet. de date die uitgezonden werd is gecodeerd zo dat ik niet kan zien wat er voor een gegevens word verzonden. Wel weet ik dat Chinese studenten er onderzoek naar aan het doen zijn op het gecodeerd te krijgen want deze signalen worden over de hele wereld uitgezonden. door heel veel telefoons ook al heb je je bluetooth uit staan. Ooit hoop er er achter te komen wat het nu is. 

ble.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Balthasar Boma zei:

Dat weet je ook niet en zal je nooit weten omdat de overheid vertikt om er onderzoek naar te doen.

Dus kunnen ze zich voor eeuwig blijven verbergen.

Hier bekend met een 49 jarige die kort na vaccinatie stierf. Nu een geval van ver, 65 jaar en hartfalen. Maar uit respect ga ik niet vragen wanneer die laatst gevaccineerd was.

Beide ouders volgen getrouw hun griepprikken en coronaprikken op, en ik merk daar momenteel niets anders aan. Maar die hebben dan ook aparte genen. 1 koppel grootouders kettingrookte, werden bijna 90. Stierven weliswaar niet eens aan kanker. Andere grootouders, 1 stierf aan prostaatkanker. De ander een natuurlijke dood en wandelde tot haar einde dagelijks grote afstanden. Winkelen voor haar rusthuisbewoners, God bewaar haar ziel.

Die tijden jeun ik, die van mijn grootouders. Zij hebben armoede in oorlog gekend en daarna een vrijheid waarvan wij alleen nog maar kunnen dromen. Door de oorlog wisten ze die vrijheid ook naar waarde te schatten.

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-10-2023 om 17:15, Fundamenteel zei:

Die tijden jeun ik, die van mijn grootouders. Zij hebben armoede in oorlog gekend en daarna een vrijheid waarvan wij alleen nog maar kunnen dromen. Door de oorlog wisten ze die vrijheid ook naar waarde te schatten.

Sta ook regelmatig even stil wat we zelf (nog) aan vrijheid hebben. K weet dat er met alle macht geprobeerd wordt om ons de slavernij in te drijven maar ook wij zijn in vrijheid opgegroeid. Weliswaar met misleiding en leugens maar dat was ook bij de vorige generaties al zo. De komende generatie is denk ik echt de klos. Wij hebben echt nog veel zegeningen te tellen hoor. 

  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch wel eigenaardig dat tijdens de corona periode (nadat de meesten gevaccineerd waren) de georgia guidestones werden vernietigd. Er werd verder geen fatsoenlijk onderzoek ingesteld wie de dader is en de resten werden zo snel mogelijk opgeruimd. Zou het gedaan zijn als ritueel om aan te geven dat het doel behaald is of is het toeval?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 31-10-2023 om 09:48, Peter vd m zei:

Ook daar heb ik onderzoek naar gedaan . veel telefoons zenden wel een Bluetooth baken uit. die kan je vinden met een BLE scanner op je telefoon. dat heeft te maken met de corona chek app. waar mee ze konden zien bij wie je in de buurt was geweest die corona had. Mensen die die app verwijderd hebben . zenden toch nog steeds dat baken uit . Ik ben er naar meer dan een jaar er pas achter gekomen. Ik kan op 200 meter al iemand aan zien komen die die app er op hebben of gehad. Je ziet namelijk. 3 ??? met een mac nummer. elke 3 ??? hebben een kleur. zie foto hier onder. met de standaard bluetooth ontvanger van je telefoon zie je ze niet. en de standaard bluetooth heeft maar een bereik van max 10 meter . en deze signalen komen wel tot 200 meter.. Alleen is mij de vraag is dit bedoel om controle uit te kunnen voer waar je bent want die Mac adres is gekoppeld aan een persoon. Mijn  telefoon zend dat niet uit ik heb ook nooit die corona app op mijn telefoon gehad. wat voor een bedoeling hier van is snap ik nog steeds niet. de date die uitgezonden werd is gecodeerd zo dat ik niet kan zien wat er voor een gegevens word verzonden. Wel weet ik dat Chinese studenten er onderzoek naar aan het doen zijn op het gecodeerd te krijgen want deze signalen worden over de hele wereld uitgezonden. door heel veel telefoons ook al heb je je bluetooth uit staan. Ooit hoop er er achter te komen wat het nu is. 

ble.jpg

De app werkt niet op mijn telefoon, helaas.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Joshua zei:

De app werkt niet op mijn telefoon, helaas.

Edit: ik dacht dat het over iets anders ging. Post verwijderd.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...