Ga naar inhoud

Is dit nu karma?


Balthasar Boma

Aanbevolen berichten

2 uur geleden, Balthasar Boma zei:

Vrij kort nadat ze begonnen met vaccineren kwam ik het volgende plaatje tegen voor wat betreft bijwerkingen en gevolgen.

We zijn nu een paar jaar onderweg en ik moet zeggen dat ze zo te zien wel veel dingen goed hadden destijds.

plaatje5.jpg

De oversterfte is ook nog steeds hoger dan normaal. Het vaccineren is wel afgenomen. Deze week heb ik nog een jonge man gesproken die nu weliswaar gezond is maar na zijn tweede vaccin ook tijdelijk problemen met zijn hart had. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

het waren geen vaccins, zullen we dat voorop stellen ?! 
Of wel, maar dan met toevoegingen, door de 'regering' opgedragen 
ik noem ze liever prikken of spuiten 
Helaas concluderen wij om ons heen ook veel mensen die de gevolgen er van onder vinden 
En bij ons op de camping veel sterfgevallen 
Het is in en in triest dat mensen er in zijn getuind 
Die het deden om naar een feest of dergelijke ( vakantie) te 'mogen'.. tja ;) 
als je dan zegt, normaliter krijg je 1 spuit per jaar... ze wilden het niet horen/weten, laat staan erover denken..
Dus hebben ze voor hun eigen doodvonnis of ziekte getekend, zeer sneu 
Geen 1 arts zal ook geen  brief ondertekenen voor een vaccin waarin staat dat hij /zij verzekerd dat het geen 
nare gevolgen kan hebben voor de patiënt .. laat staan mogelijk de dood 
( zie de brief bij burgerfront ) 
Hadden mensen dit gedaan waren er waarschijnlijk ook minder doden en zieken geweest nu 

Wat grappig is hierbij ; mn vriend/partner en ik hadden onze eerste date toen dat gedoe ( clojona) net op gang was gebracht 
Gelukkig denken we er beide hetzelfde over dus zijn we nog lekker samen :) 

aangepast door Visje1959
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb geen vaccin genomen. Ook heb ik gehoord dat de hoeveelheid virus in iemand die gevaccineerd is 200x hoger was dan in een ongevaccineerd persoon. Tenslotte heeft het lichaam zijn eigen afweersysteem en God heeft de schepping zo ontworpen dat de hele schepping afgestemd is op elkaar waarbij het normaal is dat mensen gezond zijn. Gods wil is dat we leven naar zijn regels en voorschriften en hij beloofd dat wie dat doet zal leven. Ik herinner mij een tekst waarin staat dat wie al de woorden van de wet doet, die zal leven. Jezus was de vervulling van de wet en hij was het leven. Hij kende het leven in al zijn aspecten en hij werd niet aangetast door ziekte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is een tekst waarin Jezus de Farizeeën, wetgeleerden, bekritiseerd dat zij de wet wel heel slim verdraaien. Wat zij doen is hun intelligentie gebruiken om op slimme wijze de waarheid te verdraaien zoadat het net lijkt alsof zij gelijk hebben. Maar Jezus doorzag dat en loofde hen voor hun slimheid maar waarschuwde wel dat zij die gebruikt hadden om de wet anders voor te stellen dan die was.

Ook in onze tijd wordt het boerenverstand van de gewone mens onderschat en de wetenschap zegt dan dat hij ongelijk heeft omdat zij hen af kunnen troeven met ingewikkelde gegevens die niet kloppen. En Truusje weet dat allang, maar de wetenscahppers zijn te beroerd om hun werk goed te doen. Jezus wees hen (de Farizeeën) daar op en hij legde in één zin de vinger op de zere plek zoals Truusje dat ook kan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...