Ga naar inhoud

Barnabas is een gevaarlijk persoon


De Teruggetrokkene

Aanbevolen berichten

Op 6-11-2023 om 17:50, De Teruggetrokkene zei:

Ondertussen plaatst hij ook berichten die doen vermoeden dat hij christelijk is. Niets is minder waar.

Je moet eens weten hoeveel atheisten en agnosten dit doen. Meestal gebeurd dit in het echte leven waar ze titels en rangen binnen kerken beklimmen. Maar je hebt ook nog mensen zoals Barnabas, Choppy  (reeds verbannen) en meer, die een beetje achterop lopen en dus 24/7 een nep Christen toneelstukje op gaan zetten op online fora om anderen op dwaalsporen te zetten. Het is triest, maar dagelijks leven van deze mensen. Geen vooruitzicht, niets te doen en alleen maar een wrok naar het Christendom. Het is zielig.

Of Barnabas er ook zo eentje is moet nog blijken, maar ik kan zo een hele lijst opnoemen van gebruikers die dit doen.

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

39 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Lees zijn berichten maar eens, dan zie je wat hij doet. 

Misschien tijd voor een ban denk je niet? Dan kan die DW (de grootste slang) er ter preventie ook meteen achteraan. Dweilen met de kraan open is niet wat.

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Nooit iets van gemerkt eigenlijk. 

Daarom. Ik kon het me ook haast niet voorstellen, maar Ricky en nog iemand vertelde me een tijd geleden dat dat  waarschijnlijk Flaw is. Compleet tegenovergesteld gedrag hier.

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Maar die Ricky was ook iemand met 2 gezichten. Dus in hoeverre klopt het wat hij zegt 

Ricky heeft issues maar is wel een echte Christen denk ik. Die anderen zijn duidelijk geen Christenen.

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dat zou kunnen inderdaad. Ik weet het niet. Stiekem gedoe vind ik in ieder geval naar. 

Ik heb er een hekel aan als atheisten zich voor gaan doen als Christenen en vervolgens de bijbel gaan misbruiken als een stel doorgeslagen sodomites. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@De Teruggetrokkene Ik heb een poging gedaan om in gesprek met jou te gaan. Je hebt nogal negatief gereageerd op mij toen ik zei dat ik op de christenunie ging stemmen. Daarna heb je geweigerd antwoord te geven op mijn vraag wat je mening was, maar je weigerde uit te leggen wat de wind van Davos was. Toen heb ik je uitgedaagd om op vriendelijke wijze je mening te geven over wat christelijk is en wat niet christelijk is. Maar daarna ben je begonnen mij aan te klagen in een topic dat zuiver gericht is op het aantijgen van mijn persoon. Dat vind ik niet toelaatbaar.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Nee hoor, ik heb niet negatief gereageerd. Ik heb hier de mensen voor je gewaarschuwd. Staat allemaal opgeschreven en is te controleren. Ik heb je verder niks meer te zeggen. Had ik ook al gezegd. 

Je hebt een heleboel over mij te zeggen gehad en dat klopt allemaal niet, toon aan dat je christen bent of ga weg.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...