Ga naar inhoud

Vaccinatie zwangere vrouw en vader


Redfx

Aanbevolen berichten

Hoi,

Waarom wordt de vaccinatie van een zwangere vrouw en de vader? Sinds enkele controles komt steeds het onderwerp vaccinatie naar boven. Dit voor moeder en vader. Het zou dan gaan om vaccinatie van kinkhoest. Persoonlijk stel ik mij hier vragen bij.

Ten eerste: een zwangere vrouw mag geen medicatie nemen maar wordt wel elke keer gepusht om een vaccin te nemen dat ook chemicaliën bevat. Net zoals je in sommige situaties een andere job/functie moet uitvoeren vanaf je zwanger bent als je in aanraking komt met chemicaliën zoals een laborant bijvoorbeeld.

Ten tweede: de vader zou ook aangemoedigd worden dit te nemen om de baby te beschermen. Een vaccin beschermt geen ander persoon aangezien je nog steeds mensen kunt besmetten. 

De baby zou dan al anti-stoffen krijgen vand e moeder via de placentaaar waarom worden ze dan nog eens voor kinkhoest gevaccineerd na de geboorte 

 

Wat is jullie mening hierover? Ik hoor het graag

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat als beide ouders "goed" zijn gevaccineerd en het kind - als het al ter wereld komt, dus geen miskraam - bij geboorte de gebruikelijke cocktail krijgt toegediend,  de kans dat het kind in zijn volle potentieel krachtig is, aanzienlijk wordt verkleind.  In dat geval kunnen mogelijk 2 redenen worden aangehaald om alsnog vaccinatie te promoten: je wilt dat minder kinderen het licht zien en in het laatste geval niet de kracht hebben om zichzelf, laat staan een ander te overstijgen.  In beide gevallen een fnuik van vernieuwende creativiteit. 
P.S. Wilde even opzoeken of "een fnuik" bestaat en/of kan worden gebruikt in deze context, kom ik op volgende link:
https://www.dbnl.org/tekst/stoe002nede01_01/stoe002nede01_01_0580.php
Als je even tijd hebt, best wel grappig.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn de derde rijkers terug georganiseerd en bouwen ze hun übermensch wat discreter op. Waarvoor ze geen kinderlijk schuwen en reeds experimenteren op de ongeborenen.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 14-11-2023 om 19:26, AlMiMa zei:

Ik denk dat als beide ouders "goed" zijn gevaccineerd en het kind - als het al ter wereld komt, dus geen miskraam - bij geboorte de gebruikelijke cocktail krijgt toegediend,  de kans dat het kind in zijn volle potentieel krachtig is, aanzienlijk wordt verkleind.  In dat geval kunnen mogelijk 2 redenen worden aangehaald om alsnog vaccinatie te promoten: je wilt dat minder kinderen het licht zien en in het laatste geval niet de kracht hebben om zichzelf, laat staan een ander te overstijgen.  In beide gevallen een fnuik van vernieuwende creativiteit. 
P.S. Wilde even opzoeken of "een fnuik" bestaat en/of kan worden gebruikt in deze context, kom ik op volgende link:
https://www.dbnl.org/tekst/stoe002nede01_01/stoe002nede01_01_0580.php
Als je even tijd hebt, best wel grappig.

Ja en dit. Zo steriliseert het westen reeds kinderen chemisch.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Precies.

Ook verontrustend,  minstens evenzeer als de vaccinatie van de zwangeren, is het toedienen van het zogezegde middel tegen HPV (Human Papiloma Virus). 

Ouders willen niets liever dan hun kind op de wereld zetten, en - als het kan en in normale omstandigheden - het zoveel mogelijk vrijwaren van eventuele schade van buitenaf.  Dus hoe handig toch - onvergeeflijke list van overheidswege weliswaar - om daarvan te profiteren en ouders ertoe te overhalen om een  allesbehalve heilzaam middel te laten inspuiten en derhalve hun kinderen te beknotten naar de toekomst evenals hun eigen kansen en genotsbeleving op het mogen zien opgroeien van de eigen kleinkinderen.

Het is niet alleen gewoon pijnlijk om het zien gebeuren, het werkt in feite ontwrichtend op elk niveau van de samenleving en niet op zijn minst in de diepste kern van ons menszijn.

En toch, geloof ik dat aanvaarding zich hier zachtjes opdringt in haar puurste vorm. Het is als een tweesnijdend zwaard. Je wil je kind toch niet verbieden om verkering te hebben met een persoon die zich heeft vaccineren. Dat zou ook een verontrustende wending betekenen, zo eentje dat ruikt naar discriminatie...

Hoe graag zou ik te weten komen dat ik de bal compleet mis sla en dat ik hier en daar een detail over het hoofd zag waardoor ik er gerust van mag zijn dat het allemaal zo een vaart niet zal lopen...

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 3 weken later...

@Redfx
Helemaal eens met je uiteenzetting en zeer terechte vraag. 
Het spijt mij heel erg dat ik de klok niet kan terugdraaien want met de kennis die ik nu heb, zou ik mij heel anders opstellen ten opzichte van standaardpraktijken in de medische wereld.  Ik meen te mogen zeggen dat ik voldoende vaak in aanraking ben gekomen met dokters om te mogen stellen dat onder hen niet de meest briljante koppen kunnen worden gevonden.  Weliswaar zijn ze voornamelijk goed van hart maar (te) weinig kritisch.  Dit maakt van hen in hun positie en in hun functie ten opzichte van de leek een redelijk verraderlijk "baken".
Even kort door de bocht naar wat jouw vraag betreft: vaccinatie is er niet ter bevordering van de gezondheid, integendeel.  Door vaccinatie beschermen de betrokkenen hun eigen wel-vaart en 'beslagen' ze de gevaccineerde tot levenslang pineut, in meer of mindere mate, maar letterlijk: screwed .

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, AlMiMa zei:

Helemaal eens met je uiteenzetting en zeer terechte vraag. 
Het spijt mij heel erg dat ik de klok niet kan terugdraaien want met de kennis die ik nu heb, zou ik mij heel anders opstellen ten opzichte van standaardpraktijken in de medische wereld. 

Het is laat maar hopelijk nog niet te laat

Link naar reactie
Delen op andere sites

49 minuten geleden, AlMiMa zei:

@Redfx
Helemaal eens met je uiteenzetting en zeer terechte vraag. 
Het spijt mij heel erg dat ik de klok niet kan terugdraaien want met de kennis die ik nu heb, zou ik mij heel anders opstellen ten opzichte van standaardpraktijken in de medische wereld.  Ik meen te mogen zeggen dat ik voldoende vaak in aanraking ben gekomen met dokters om te mogen stellen dat onder hen niet de meest briljante koppen kunnen worden gevonden.  Weliswaar zijn ze voornamelijk goed van hart maar (te) weinig kritisch.  Dit maakt van hen in hun positie en in hun functie ten opzichte van de leek een redelijk verraderlijk "baken".
Even kort door de bocht naar wat jouw vraag betreft: vaccinatie is er niet ter bevordering van de gezondheid, integendeel.  Door vaccinatie beschermen de betrokkenen hun eigen wel-vaart en 'beslagen' ze de gevaccineerde tot levenslang pineut, in meer of mindere mate, maar letterlijk: screwed .

  

Ben je zelf gevaccineerd tegen/voor corona? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Antoon , @De Teruggetrokkene ,

No worries.  Neen dus niet recentelijk gevaccineerd.   ik ben niet (meer) volgzaam per se.  Het is een soort ontwikkeld instinct of tweede natuur geworden van me dat ik werkelijk overtuigd moet zijn alvorens iets te doen of mee te gaan in het aanhangen, doen of nalaten van iets waartoe ik van nature niet zelf geneigd ben. 
ik had het over de geboorte van mijn zoon en het standaard protocol bij nieuwgeborenen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, AlMiMa zei:

@Antoon , @De Teruggetrokkene ,

No worries.  Neen dus niet recentelijk gevaccineerd.   ik ben niet (meer) volgzaam per se.  Het is een soort ontwikkeld instinct of tweede natuur geworden van me dat ik werkelijk overtuigd moet zijn alvorens iets te doen of mee te gaan in het aanhangen, doen of nalaten van iets waartoe ik van nature niet zelf geneigd ben. 
ik had het over de geboorte van mijn zoon en het standaard protocol bij nieuwgeborenen.

Nou, als je de vrijheid hebt om daar zelf over te beslissen dan zou je jezelf eens af moeten vragen wat het risico is om al die standaard vaccins niet te laten zetten. Mazelen is volgens mij zo'n standaard vaccin. Dat komt toch helemaal niet meer voor. Vroeger geloofde ik er wel in omdat je er vanuit ging dat de macht het goed met ons voor had. Sinds corona is wel erg duidelijk geworden hoe evil ze in werkelijkheid zijn. Nu wantrouw ik elk vaccin. Of het terecht is weet ik niet maar gezien het feit dat overheden satanische instanties zijn kan het eigenlijk niet zo zijn dat vaccinatieprogramma's iets goeds teweeg brengen 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...