Ga naar inhoud

Wie gaat er woensdag winnen?


Balthasar Boma

Aanbevolen berichten

Ook al ben je niet zo in politiek geïnteresseerd is het toch wel vermakelijk om te zien hoe iedereen probeert hun beste beentje voor te zetten.

Frans Timmermans slaapt op dit moment waarschijnlijk niet zo goed.

Het gaat niet zo goed met Frans, want het schijnt dat Geert Wilders hem behoorlijk de oren heeft gewassen en daardoor flink wat winst heeft geboekt.

Het kan dus toch nog best spannend worden woensdag.

Als ik moet gokken, dan denk ik dat uiteindelijk toch de VVD weer gaat winnen zoals gewoonlijk en alles bij het oude blijft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 19-11-2023 om 11:44, Antoon zei:

Ondanks wanbeleid desinformatie en dergelijke zal er weinig veranderen, een Vlaming zou zeggen "

Men drinke een pint en doen een plas en alles blijft zoals het was"

En wat denk je nu? 35, vijfendertig(!!!) zetels verder?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Antoon zei:

Had het niet verwacht maar het moet zich nog uitten in daden

Tjah ook hier is rechts al lang de grootste, maar hebben ze nooit echt kunnen doorbreken. Wij hebben dan nog Wallonië. De winnaars van Wallonië gaan dan bij de verliezers van Vlaanderen en noemen dat democratisch. Lol

  • Mee Eens 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

54 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik geloof niet dat Wilders iets gaat betekenen. Tijdens corona was hij stil. Hij is intelligent genoeg om dat bedrog te doorzien en toch zweeg hij. Mijn intuïtie zegt dat hij minstens zo'n grote leugenaar is als Rutte. 

Het is koffiedik kijken. 🙂

Raar hoe mensen rond mij interesse in politiek verliezen en ik er gemotiveerd naar begin te kijken. Zeer vreemd dat.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...