Ga naar inhoud

Flipper Zero!


GamerPro2003

Aanbevolen berichten

Veel te duur voor wat het is.

Wat kosten ze vandaag nog? 600 euro ofzo? En waarvoor? 10min plezier?

Beter is uzelf beveiligen en uzelf proberen hacken. Penetratietesten via Kali Linux ofzo, is gratis.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, GamerPro2003 zei:

ik snap je punt over de prijs, maar de Flipper heeft eigenlijk heel veel opties, vooral als je zelf GPIO boards maakt. Het hacken en penetratietesten is tof, maar deze gadget biedt echt veel mogelijkheden. Oh, en trouwens, de nieuwprijs is €165,00. Best schappelijk als je kijkt naar wat 'ie allemaal kan!

Ja kan wel leuk zijn. 165 is al veel goedkoper ja.

Ik ben al meer dan een week aan een script bezig om mijn mails automatisch te wissen. Ik heb een outlook account met meer dan 2000 mails. Zelfs met chatgpt, mijn paswoord en login is het zeer moeilijk voorbij al die protocols te geraken.

Of ik pak het verkeerd aan 😄

 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, GamerPro2003 zei:

Heb je al eens gedacht aan het automatiseren van het opruimen van je e-mails met een simpele batch file? Dat kan soms handig zijn om wat repetitieve taken te stroomlijnen.

Ja dat zou wel makkelijker zijn. 😄

Ik gebruik die mail al jaren niet meer. Ik wou de mogelijkheden van Python eens uitgebreid bekijken met dit als experiment.

Maar het is nog wat hoog gegrepen. Ik ben maar net met flask begonnen.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

40 minuten geleden, GamerPro2003 zei:

Klinkt als een tof experiment, Fundamenteel! Flask is een solide start, zeker als je in Python duikt. Gewoon stap voor stap.

Ach uiteindelijk is het allemaal zinloos, he?

Maar het houdt je wel bezig....

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Heb gisteren de NRF24 GPIO module in elkaar gesoldeerd, en het is behoorlijk tof met die Mouse Jacker app. Ik jack logitech muizen en forceer er een badusb (Ducky script) doorheen. Maar nu vraag ik me af of er binnenkort een app voor de Flipper Zero komt waarmee we die 2400 MHz signalen kunnen kopiëren en emuleren? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, GamerPro2003 zei:

Heb gisteren de NRF24 GPIO module in elkaar gesoldeerd, en het is behoorlijk tof met die Mouse Jacker app. Ik jack logitech muizen en forceer er een badusb (Ducky script) doorheen. Maar nu vraag ik me af of er binnenkort een app voor de Flipper Zero komt waarmee we die 2400 MHz signalen kunnen kopiëren en emuleren? 

Wat ben je eigenlijk van plan? 😄

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

En kunt ge gemakkelijk aan die scripten erop?

Je zou ze eventueel ook nog wat agressiever kunnen maken? 🙂

Op de darkweb is er ne chatgpt die alle ethiek ontgaan is en u helpt met de meest duistere zaakjes.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, GamerPro2003 zei:

Yo, ik heb de Orbot-browser, weet je toevallig die ChatGPT-link voor me? 

Zoek FraudGPT en op eigen risico 🙂

Is betalend.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, GamerPro2003 zei:

En weet je, ChatGPT kan ook niet echt coderen, dus ik ben een beetje terughoudend. Maar als jij het probeert, laat me dan weten hoe het gaat! 

Huh? Chatgpt kan niet coderen? Die doet dat veel beter dan mij hoor.

Maar ge kunt niet vragen naar "onethische scripts". Op die gehackte versies wel.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Squidward zei:

Crypto my ass, je loopt heel anders die nulletjes erbij te schrijven ofnie😜

Ik begrijp dit niet zo goed?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

What Is FraudGPT?  FraudGPT is a product sold on the dark web and Telegram that works similarly to ChatGPT but creates content to facilitate cyberattacks. Members of the threat research team at Netenrich first identified and saw it advertised in July 2023. A major selling point was that FraudGPT doesn’t have the built-in controls and limitations that prevent ChatGPT from doing or answering inappropriate requests.   Further details say the tool is updated every one to two weeks and features different AI models under the hood. FraudGPT also has a subscription-based pricing model. People can pay $200 to use it monthly or $1,700 for a year.

https://hackernoon.com/what-is-fraudgpt

  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, GamerPro2003 zei:

Nou, ik heb serieus moeite om werkende scripts te maken met ChatGPT 3.5, zelfs geen fatsoenlijke batch file. Het komt gewoon vol fouten te zitten. Dus ik vraag me af, is FraudGPT eigenlijk wel goed in coderen? 🤔

Ja je moet wel eens iets veranderen of aanpassen. Maar algemeen ben ik daar wel tevreden over. Of als je zelf een fout hebt, gewoon laten nakijken en je hebt meteen de verbeterde versie terug.

Bij chatgpt krijg je niet eens een basisscript als je bv een aanval op ongewenste mac adressen wilt lanceren, terwijl FraudGPT dat wel doet en u zelfs zou helpen bij de "perfecte moord."

It's good to be evil these days I guess...

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, GamerPro2003 zei:

Klinkt veelbelovend, maar met die prijzen wordt het geen hobbyprojectje meer. Ik ga gewoon zelf aan de slag en hoop dat mensen wat leuke scripts op Discord en GitHub delen. Gratis en voor niks, you know.

Ja het staat er vol met scripts. En sowieso raad ik je om te hacken Kali Linux aan. Wat je daar allemaal gratis op kan installeren, ... waanzin!

Je kan de code van een AI bot nemen en zelf hacken. Wat ook een gratis en leuk projectje is, maar ik kan zoiets zeker niet.

Zie sowieso dat ge een "geheime" en "offline" (airpegged? Airgapped dus) Pc hebt als ge wat gaat "ondernemen".

Mijn duistere pc past in mijn broekzak.

En zie desnoods dat ge een Virtual Machine op uw enige pc opstelt. Je kan er dan 2 op 1 netwerk (niet uw basisinternet) plaatsen en er eentje van proberen hacken.

Als ge echt dark gaat, proxyservers...

 

aangepast door Fundamenteel
airgapped
  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...