Ga naar inhoud

Overal heb je spammers, helaas


Aanbevolen berichten

Dit is een klein forum, maar toch regelmatig doelwit van spammers.

Er waren de afgelopen dagen weer enkele actief.

Zodra ze worden opgemerkt verdwijnen ze met content richting prullenbak.

Spammers zijn mensen die bewust de 'boel opfokken' om zo onderling ruzie te veroorzaken of totale nonsens plaatsen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Volgens mij zijn er heel wat mensen verzuurd.

Aan de reacties van die mensen te lezen, zullen ze nog eenzamer dan zuur sterven.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

9 uur geleden, Fundamenteel zei:

Volgens mij zijn er heel wat mensen verzuurd.

Aan de reacties van die mensen te lezen, zullen ze nog eenzamer dan zuur sterven.

Als je zelf maar niet meegaat. Iedereen heeft wel last van 1 of meerdere narcisten in zijn leven. Ik wordt er zelf ook enorm vaak mee geplaagd. Niet mee in discussie gaan is het enige dat helpt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Als je zelf maar niet meegaat. Iedereen heeft wel last van 1 of meerdere narcisten in zijn leven. Ik wordt er zelf ook enorm vaak mee geplaagd. Niet mee in discussie gaan is het enige dat helpt. 

Neen ze willen die aandacht he. Aan de manier waarop die gezocht wordt, is op te merken dat ze geen fijne feestdagen hadden. 🙂

Troep stond meteen op negeer. Er is geen schande in leed ondergaan, maar iemand pakken op dat leed is wel 1 van de laagste dingen die je kan doen. Je kan er maar voor bidden, maar meer kan je voor die mensen niet doen.

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik las waar Troep op doelde. Erg vals. Doet me denken aan de persoon die hier eerder actief was als Choppy. Hij zal tzt wel weer terugkomen onder een andere naam. Laat je niet verleiden tot discussies en spreek mij er evengoed op aan want de neiging om wel reageren blijft soms de kop opsteken. Balthasar drukt het snel de kop in heb ik gemerkt dus lange discussies zullen het niet meer worden 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Sommige mensen hebben hier meerdere accounts op inactief, maar zijn buitengewoon actief op andere platforms. Het lijkt een klein hecht clubje te zijn. Als iemand voortdurend met hen optrekt, roept dat bij mij vragen op. Daarom vind ik het hier wel mooi geweest. Helaas... 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat is jouw mening. Krampachtig... Jij vind het dus prima dat zodra hier weer wat andere leden reageren, we in de meeste gevallen dus weer met dezelfde personen praten onder een andere naam? Dat vind jij mooi? Vind je dat grappig ofzo? Een beetje onderzoek en je komt erachter. Dan hoef je ook niet altijd zo bot te doen tegen mij wanneer het hier over gaat.

aangepast door Squidward
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geef mijn mening. Ik heb je diverse keren proberen te helpen en heb je gezegd hoe ik erover denk dat je er mee om moet gaan. Dat jij de illusie koestert om te denken dat je dit soort lui kunt bestrijden moet jij weten. Ik ben niet bot. Ik ben duidelijk. Ik zeg alleen niet wat jij wil horen. Je bent al maanden over 1, 2 of 3 personen bezig. Ik heb er steeds hetzelfde over gezegd. Als ik dan niet mag zeggen dat je krampachtig bezig bent dan vind ik dat je maar lange tenen hebt joh. K ben eigenlijk gek dat ik er nog op reageer maar ik weet dat je geen slecht jong bent. Doe niet zo moeilijk en neem me gewoon zoals ik ben. Van een beetje kritiek word je niet slechter. De kritiek is namelijk geheel terecht en beslist niet bot. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kerel kijk eens goed, zag jij mij de afgelopen week ingaan op die lui? Nee toch? Jij bent opgegroeid met narcisten, ik niet. Ik kon het me niet voorstellen dat er losers zijn die hele dagen online zijn om de bijbel opzettelijk te verdraaien en mensen heel sneaky uit te lokken en daar blij van worden. Ookal gaf je me alle informatie over narcisten... Ik had tijd nodig om dit te begrijpen. 

Nu, eindelijk na die ban van troep plaats ik wat in dit topic en jij doet weer zo bot. Maar goed, prima. Je hebt gelijk. Ik was obsessief met die lui bezig.

Uiteindelijk gaat het helemaal nergens over en ik liet me veel te veel gaan. Je had gewoon gelijk. 

 

 

aangepast door Squidward
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nou, mijn  bedoeling was niet om bot over te komen. T is geschreven tekst hè. Kan misschien bot lijken soms. K had wel een keer van. Pff daar gaan we weer, hou op. Laten we het lekker vergeten en niet boos zijn op elkaar. Dat kunnen dit soort lui namelijk ook voor elkaar krijgen. Ik vergeef jou. Vergeef mij alsjeblieft ook. Ik mag je. Dat weet je toch 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...