Ga naar inhoud

Hoelang voordat wij een EU leger hebben?


Balthasar Boma

Aanbevolen berichten

1 uur geleden, Danielnexia zei:

Is het mogelijk dat de duivel enkel een creatie is van ons eigen menselijk verstand, als een excuus voor onze eigen slechte daden en keuzes?

Is dit de man die hier al lange tijd actief is onder de volgende pseudoniemen en nu wéér een nieuwe naam heeft? Flieko, Joshua, Squidward en volgens mij vergeet ik er nog een paar. Je hebt mij er onlangs van beschuldigd dat ik op verschillende fora actief ben en dat ik gif verspreid. Je had niet de ballen om mijn reactie af te wachten en negeerde mijn privé bericht op dit forum. Ik snap nog steeds niet waarom je mij belasterd hebt. Ik ben altijd heel vriendelijk en begripvol tegen je geweest. Je bent ook niet eerlijk want jij bent degene die steeds een andere naam aanneemt. Jammer. Misschien moet je wat meer in het echte leven leren om met mensen om te gaan dan op internet. Het internet is niet het echte leven. T zou je sieren als je kleur bekent. In feite is er niet heel veel gebeurd en ik vergeef je graag want ik weet dat je geen slecht mens bent al vermoed ik wel dat je soms wat waanideeën over bijvoorbeeld mij hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Is dit de man die hier al lange tijd actief is onder de volgende pseudoniemen en nu wéér een nieuwe naam heeft? Flieko, Joshua, Squidward en volgens mij vergeet ik er nog een paar. Je hebt mij er onlangs van beschuldigd dat ik op verschillende fora actief ben en dat ik gif verspreid. Je had niet de ballen om mijn reactie af te wachten en negeerde mijn privé bericht op dit forum. Ik snap nog steeds niet waarom je mij belasterd hebt. Ik ben altijd heel vriendelijk en begripvol tegen je geweest. Je bent ook niet eerlijk want jij bent degene die steeds een andere naam aanneemt. Jammer. Misschien moet je wat meer in het echte leven leren om met mensen om te gaan dan op internet. Het internet is niet het echte leven. T zou je sieren als je kleur bekent. In feite is er niet heel veel gebeurd en ik vergeef je graag want ik weet dat je geen slecht mens bent al vermoed ik wel dat je soms wat waanideeën over bijvoorbeeld mij hebt. 

Is dit niet een beetje voorbarig?

Hoe weet jij dat deze man eerst een andere identiteit had op dit forum?

Eigenlijk is dat ook niet belangrijk, want voor mij is Danielnexa gewoon een nieuw iemand.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Alleen van deze man weet ik het niet. De identiteit Flieko, Joshua en Squidward waren dezelfde. Dat weet ik omdat hij dat zelf heeft toegegeven. Wij communiceerden namelijk ook via Whatsapp. Daarnaast ben ik wel zo discreet om de man niet bij zijn eigen naam te noemen. Erg voorbarig ben ik dus niet. 
 

Uiteraard moet ik me wel mijn excuses aanbieden als Danielnexa inderdaad iemand anders is maar dat zal hij dan waarschijnlijk geen groot probleem vinden. Ik zie hem dan immers voor een verkeerde aan. 

aangepast door De Teruggetrokkene
Aanvulling
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Danielnexia zei:

Is het mogelijk dat de duivel enkel een creatie is van ons eigen menselijk verstand, als een excuus voor onze eigen slechte daden en keuzes?

Ik beken gewoon schuld als ik de fout in ga. Zo moeilijk is dat niet als je je trots opzij wil zetten. Je praat echt op dezelfde manier als Squidward. Ik kan het gewoon niet laten om er toch nog eens naar te vragen joh. En Balthasar. Als mijn gedrag je niet bevalt. Mijn toestemming heb je om me eraf te gooien al weet ik dat je mijn toestemming uiteraard niet nodig hebt. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, De Teruggetrokkene zei:

Ik beken gewoon schuld als ik de fout in ga. Zo moeilijk is dat niet als je je trots opzij wil zetten. Je praat echt op dezelfde manier als Squidward. Ik kan het gewoon niet laten om er toch nog eens naar te vragen joh. En Balthasar. Als mijn gedrag je niet bevalt. Mijn toestemming heb je om me eraf te gooien al weet ik dat je mijn toestemming uiteraard niet nodig hebt. 

Zo dramatisch is het nu ook weer niet. Niets aan de hand en we gaan vrolijk verder.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...