Ga naar inhoud

Ik ben ook verslaafd aan de Mozarellle pizza van de Dekamarkt


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik weet niet hoe het met jullie zit, maar ik heb zo mijn vaste adresjes waar ik dingen haal die ik lekker vind.

Zo ga ik naar de Jumbo voor de vegetarische saucijzenbroodjes, maar naar de Dekamarkt voor de mozarella pizza.

Ik zou niet weten hoeveel verschillende pizza's ik al niet gegeten heb in mijn leven, maar ik vind dit één van de lekkerste. Het zijn ook geen diepvriespizza's, maar verse.

Zo zal iedereen wel zijn favoriete pizza hebben of zijn er ook mensen die helemaal geen pizza eten?

Ik ken een echtpaar met een zoon en wanneer die ergens naar toe gaan, dan moet en zal die zoon New York pizza hebben, want anders is zijn dag niet goed.

Dus, wat is jullie favoriete pizza? Geen idee of ze eigenlijk gezond zijn of heel slecht voor je.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb ook mijn adressen, warme bakker voor 3 heerlijke broden met korting, geen mondkapje en het personeel ook niet, in dezelfde straat naar en banket bakker voor Bossche  bollen, die zijn wel streng maar ik heb een overeenkomst dat ik even buiten wacht, ik vind het geen vernedering, dan naar de visboer waar ook geen mondkapje te zien is, helaas is zijn vis niet van de allerbeste kwaliteit maar het is te eten.

Bij Dirk in de super doe ik ook niets op en haal de aanbiedingen, heerlijke Unox soep in plastic, neem er zoveel mogelijk mee, en ik heb nog meer adressen met ieder hun eigen specialiteit, Het is ook een beetje afrekenen met de gekte, in de super doe ik gewoon naar iedereen met mijn onbedekt gezicht, als je gaat uitdagen dan krijg je natuurlijk wel lik op stuk en dan hebben ze gelijk.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
  • 1 jaar later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...