Ga naar inhoud

Eerst dacht ik dat het mijn verbeelding was


Veritas

Aanbevolen berichten

Er is geen ontsnappen mogelijk aan de reclame die onze maatschappij beheerst.

Overal waar je kijkt kom je reclame tegen en dat betekent dan weer dat je als het ware een volk kunt sturen door middel van reclame.

Dat het moet werken lijkt mij logisch anders zouden ze geen miljoenen euro's besteden aan adverteren.

Als je dan degene bent die bepaalt hoe advertenties eruit komen te zien, dan kan je op die manier de bevolking sturen.

Iets dat mij wel was opgevallen, maar dat niet echt registreerde was het feit dat je heel veel reclamespots ziet met zwarte mannen. En deze mannen gaan altijd samen met mooie blanke vrouwen.

Eerst dacht dat het mijn verbeelding was, maar nu kwam ik het volgende filmpje tegen en blijkt dat ik het wel goed gezien had.

Als je dan weet dat reclame is bedoeld om je gedrag te beïnvloeden, wat zou dan de reden zijn van de volgende soort reclames.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

38 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ze willen rassen vermenging zodat culturen verdwijnen. Dan zijn we nog makkelijker te manipuleren. Ik denk dat het daar mee te maken heeft. Niet mijn eigen idee hoor. Ik lees veel. 

Als je gelijk hebt, zouden die vrouwen dan niet door hebben dat ze worden gebruikt? Of werkt dit alleen maar met domme blondjes?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...