Ga naar inhoud

Trollen


Aanbevolen berichten

17 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Zo heet dat toch als mensen willekeurig vreemde berichten plaatsen. De laatste dagen is dat schering en inslag hier. Wat beweegt mensen toch om zulk raar gedrag te vertonen? Ik ben helemaal niet thuis op Fora. Op dit forum en op een ander forum kom ik. Verder heb ik geen sociale media. 

Vaak zijn het ook robots die iets dergelijks doen. Ze proberen dan vreemde berichten te plaatsen in topics die hier niets mee te maken hebben. Vaak zit er dan ook ergens een link naar een website. Het is voor een moderator soms een hele klus om dat soort berichten op te ruimen.

Daarnaast heb je inderdaad ook menselijke trollen. Ik weet niet waarom die dat doen, maar zielige figuren zijn het in mijn ogen wel.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...