Ga naar inhoud

Psychologisch onderzoek politici


Aanbevolen berichten

Op Niburu staat  een stuk over Rutte. Ze denken dat hij een psychopaat is. Die mogelijkheid is best  realistisch. Een gladde en gewetenloze leugenaar is hij sowieso. Dat kan iedereen wel zien. Op Niburu wordt gesteld dat een psychologische test uitsluitsel geeft of iemand psychopaat is. Ik geloof dat niet want een psychopaat is in staat om de antwoorden te geven die juist tegenspreken dat de persoon psychopaat is. Het zijn juist de psychopaten die de boel precies weten te misleiden. Hoe denken jullie daar over?

aangepast door De Teruggetrokkene
Spelfouten
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Op Niburu staat  een stuk over Rutte. Ze denken dat hij een psychopaat is. Die mogelijkheid is best  realistisch. Een gladde en gewetenloze leugenaar is hij sowieso. Dat kan iedereen wel zien. Op Niburu wordt gesteld dat een psychologische test uitsluitsel geeft of iemand psychopaat is. Ik geloof dat niet want een psychopaat is in staat om de antwoorden te geven die juist tegenspreken dat de persoon psychopaat is. Het zijn juist de psychopaten die de boel precies weten te misleiden. Hoe denken jullie daar over?

Dat is een goeie. 

Maar, er zijn klaarblijkelijk wel degelijk testen die kunnen bepalen of iemand psychopaat is of niet.

De Hare checklist psychopathy (PCL-R) is de meest gebruikte en meest betrouwbare manier om vast te stellen of iemand een psychopaat is.
De Hare checklist psychopathy (PCL-R) bestaat uit twintig eigenschappen die kenmerkend zijn voor een psychopaat. Op elk van de items kan iemand een score halen van 0, 1 of 2 punten.

Het prototype psychopaat kan een score van 40 halen, terwijl iemand zonder psychopatische trekken 0 zal scoren. Een niet-psychopaat zonder crimineel verleden scoort gemiddeld vijf punten.

https://www.psychologiemagazine.nl/artikel/checklist-psychopathy/

Ik denk wel dat Rutte dicht bij de 40 komt, hij vertoont wel alle symptomen van een psychopaat en ja lekker gevoel als die man straks verantwoordelijk is voor onze veiligheid.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Allemaal het equivalent van derde rijkers zonder enige uitzondering imo.

Het is wachten tot de eerste koppen rollen om dan te rejoicen. My evil side has no mercy on them!

  • Haha 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Oei, ik ben een psychopaat volgens de lijst? Waarom voel ik dan zoveel bij onrecht en voel ik me al schuldig een dier te doden?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Haha, hebben jullie gezien dat er bij stond dat het geen zelftest is?

Maar ik heb de symptomen eens bekeken, en ik scoor toch behoorlijk hoog hoor.

Psychopaten staan bekend om een antisociale levensstijl die zich kenmerkt door seksuele losbandigheid of verdenking hiervan, korte relaties, impulsiviteit, een nomadisch bestaan, pathologisch liegen, het nemen van risico en hun behoefte aan stimulatie, waarbij ze meestal veel drugs en/of alcohol gebruiken.

Wikipedia

 

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Fundamenteel zei:

Maar ik heb de symptomen eens bekeken, en ik scoor toch behoorlijk hoog hoor.

Psychopaten staan bekend om een antisociale levensstijl die zich kenmerkt door seksuele losbandigheid of verdenking hiervan, korte relaties, impulsiviteit, een nomadisch bestaan, pathologisch liegen, het nemen van risico en hun behoefte aan stimulatie, waarbij ze meestal veel drugs en/of alcohol gebruiken.

Wikipedia

 

Wow, ik ga toch ook maar eens de symptomen bekijken, benieuwd of ik hoger scoor dan Rutte.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Wow, ik ga toch ook maar eens de symptomen bekijken, benieuwd of ik hoger scoor dan Rutte.

Gelukkig, ik mag van alles zijn, maar definitief geen psychopaat. Maar wel een interessant onderwerp als je bedenkt dat de meeste mensen in posities van macht waarschijnlijk wel psychopaat zijn.

Misschien hebben we daarom wel zo veel ellende op deze wereld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ja jobs waar macht bij komt kijken, trekt altijd psychopaten aan.

Na corona zouden we eigenlijk op full alert dienen te staan. Zie wat wc papier veroorzaakte...

Beeld je nu eens een echt dodelijk virus in met lege supermarkten; de psychopaat in ons allen komt dan los.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Zoals mensen die zedenfeiten willen plegen verschuilen in de lgbqt++ gemeenschap. Geen toeval dat ze een kindvriendelijk symbool gebruiken, de regenboog.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

21 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Zou dat zo zijn? Wel echt iets voor zulk volk. 

Die gemeenschap staat intussen bol van zedenfeiten. Er is voor gewaarschuwd, die waarschuwden waren haatsprakers, het gebeurde bij de vleet; en alsnog durven overheden en andere gemeenschappen die vlag zwaaien.

De vlag aast op kinderen, zowel pedofielen als overheden met genocidale plannen om er kinderen chemisch mee te castreren en onvruchtbaar maken.

 

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...