Ga naar inhoud

Zal Emmanuel Macron ons richting Armageddon loodsen?


Niburu.co

Aanbevolen berichten

Wij hebben een artikel gepubliceerd over de boodschap van de Franse president Emmanuel Macron aan de wereld.

Deze man sluit niet uit dat Frankrijk troepen naar Oekraïne zal sturen hetgeen een enorme escalatie zou betekenen, zeker gezien het feit dat men Oekraïne ook lid van de NAVO wil maken.

Zal dit dan de druppel zij die de emmer bij de Russen doet overlopen of bluft Rusland alleen maar en zou er helemaal niets gebeuren?

https://niburu.co/37-artikelen/wereld/19459-rothschild-lakei-dreigt-franse-troepen-naar-oekraine-te-sturen

 

aangepast door Niburu.co
Link naar reactie
Delen op andere sites

Als er alleen maar wordt geëscaleerd, dan ziet het er somber uit.

Ik denk ook dat zolang zowel Zelenski als Poetin aan de macht blijven het wel eens goed fout zou kunnen gaan. Beiden zullen geen duimbreed toegeven.

Misschien doen ze dit wel allemaal omdat er plannen bestaan om te zorgen dat Poetin van het toneel verdwijnt en dat ze daarom weten dat er geen oorlog komt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wordt nou eens echt wakker en lees dit.

 

Rothschild betekent 'rood schild', het symbool van het Romeinse Rijk en de Orde van Malta, de beschermers van het Vaticaan, van het Heilige Roomse Rijk. De Rothschilds staan dicht bij de Borghese familie, die een draak in hun wapenschild hebben, en maken ook deel uit van de Orde van Malta (aka., Ridders van Malta,) van het Draco Rijk (De Saturnus cultus, zoals in de Elite families en de Katholieke Kerk en hun Jezuïeten Orde).

De Rothschilds zijn op het wereldtoneel gebruikt als afleiding, om oorlogen te financieren (meestal geënsceneerde psy-ops), om het banksysteem over de hele wereld te homogeniseren en de basis te leggen voor één wereldmunt en één wereldregering. De Rothschilds zijn afgeschilderd als de grote Joodse koninginnen, net als de Rockefellers in Amerika, om te dienen als afleiding en als schild voor de Katholieke Kerk, de Jezuïetenorde en de belangrijke Italiaanse 'maffia'-families - vooral omdat de Katholieke Kerk en de Europese Christenen werden afgeschilderd als slachtoffers van hun samenzwering.
In werkelijkheid werken ze allemaal samen en zijn de Rothschilds slechts instrumenten voor deze machtige families, hun marionetten aan de touwtjes.

Vertaald met DeepL.com (gratis versie)

Link naar reactie
Delen op andere sites

34 minuten geleden, erec zei:

Wordt nou eens echt wakker en lees dit.

 

Rothschild betekent 'rood schild', het symbool van het Romeinse Rijk en de Orde van Malta, de beschermers van het Vaticaan, van het Heilige Roomse Rijk. De Rothschilds staan dicht bij de Borghese familie, die een draak in hun wapenschild hebben, en maken ook deel uit van de Orde van Malta (aka., Ridders van Malta,) van het Draco Rijk (De Saturnus cultus, zoals in de Elite families en de Katholieke Kerk en hun Jezuïeten Orde).

De Rothschilds zijn op het wereldtoneel gebruikt als afleiding, om oorlogen te financieren (meestal geënsceneerde psy-ops), om het banksysteem over de hele wereld te homogeniseren en de basis te leggen voor één wereldmunt en één wereldregering. De Rothschilds zijn afgeschilderd als de grote Joodse koninginnen, net als de Rockefellers in Amerika, om te dienen als afleiding en als schild voor de Katholieke Kerk, de Jezuïetenorde en de belangrijke Italiaanse 'maffia'-families - vooral omdat de Katholieke Kerk en de Europese Christenen werden afgeschilderd als slachtoffers van hun samenzwering.
In werkelijkheid werken ze allemaal samen en zijn de Rothschilds slechts instrumenten voor deze machtige families, hun marionetten aan de touwtjes.

Vertaald met DeepL.com (gratis versie)

Interessant verhaal, maar wie is dan volgens jou de ultieme baas van het hele circus?

Als ik jouw verhaal zo lees, dan zou dat de Katholieke kerk zijn die dan zeg maar de baas zou zijn. Als dat zo is waarom zouden die families zich dan laten gebruiken als afleiding?

Link naar reactie
Delen op andere sites

31 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Interessant verhaal, maar wie is dan volgens jou de ultieme baas van het hele circus?

Als ik jouw verhaal zo lees, dan zou dat de Katholieke kerk zijn die dan zeg maar de baas zou zijn. Als dat zo is waarom zouden die families zich dan laten gebruiken als afleiding?

De draco orion ze worden overal afgebeeld op schilderijen enz zij komen uit de 4d dimensie.

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Nooit van gehoord, maar dat zegt niet zoveel.

Maar, om even bij het topic te blijven: Hebben deze wezens invloed op een verdere escalatie van de oorlog in Oekraïne?

Dat denk ik zeker ja.Angst is waar ze van leven.ook al is alles theater.(de matrix die over ons heen hangt).zo kunnen ze mensen laten smeken voor nog meer wetten en uiteindelijk zitten ze vast in een digitale avatar(de komst van ai is hun god Lucifer het transhumanisme.

Link naar reactie
Delen op andere sites

23 minuten geleden, erec zei:

Dat denk ik zeker ja.Angst is waar ze van leven.ook al is alles theater.(de matrix die over ons heen hangt).zo kunnen ze mensen laten smeken voor nog meer wetten en uiteindelijk zitten ze vast in een digitale avatar(de komst van ai is hun god Lucifer het transhumanisme.

Het zijn een soort demonen dus die worden aangestuurd door Lucifer.  Ik weet niet veel van dimensies, maar wij zitten in derde dimensie, toch?

Maar wat zit er dan in de eerste en de tweede? Heb ook de kreet vijfde dimensie gehoord, maar weet niet wat ik mij daarbij moet voorstellen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Het zijn een soort demonen dus die worden aangestuurd door Lucifer.  Ik weet niet veel van dimensies, maar wij zitten in derde dimensie, toch?

Maar wat zit er dan in de eerste en de tweede? Heb ook de kreet vijfde dimensie gehoord, maar weet niet wat ik mij daarbij moet voorstellen.

Het zijn de draco en archons uit 4d.ze hebben atlantis op Antarctica ingenomen en met mensen en dieren geëxperimenteerd(vandaar het verhaal van annunaki)ze zijn zo wel man als vrouw.ze manipuleren ons via de pijnappelklier vandaar het oog van de Egyptenaren.en wat betreft dimensies je hebt 5d 4d 3d (waar wij zitten) en 2d en 1d is nog lager.

Ik heb nog veel meer over onze geschiedenis maar dat is voor een ander topic. Heb je vragen stel ze gerust.

Gr e

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, erec zei:

Het zijn de draco en archons uit 4d.ze hebben atlantis op Antarctica ingenomen en met mensen en dieren geëxperimenteerd(vandaar het verhaal van annunaki)ze zijn zo wel man als vrouw.ze manipuleren ons via de pijnappelklier vandaar het oog van de Egyptenaren.en wat betreft dimensies je hebt 5d 4d 3d (waar wij zitten) en 2d en 1d is nog lager.

Ik heb nog veel meer over onze geschiedenis maar dat is voor een ander topic. Heb je vragen stel ze gerust.

Gr e

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...