Ga naar inhoud

Pentagon beweert nu dat er geen buitenaards leven bestaat


Aanbevolen berichten

Er is een opmerkelijk rapport gepubliceerd door het Pentagon, waarin zij tot de conclusie komen dat er geen bewijs is voor het bestaan van buitenaards leven.

Wij publiceren vandaag een artikel over dit onderwerp waarin ook wordt vermeld dat er waarschijnlijk wel degelijk sprake is geweest van buitenaards bezoek bij datzelfde Pentagon.

Heeft het Pentagon gelijk en bestaat er geen buitenaards leven of is het de zoveelste doofpot.

https://niburu.co/37-artikelen/wereld/19495-volgens-het-pentagon-bestaan-er-geen-buitenaardsen-hoewel-ze-wel-bezoek-kregen-van-een-alien

 

 

 

aangepast door Niburu.co
Link naar reactie
Delen op andere sites

Nog even tussen door ik lees in het artikel dat er nog 77 wezens rond lopen(altijd wel leuk die cijfers(77) en roswel a(lie)ns gebeurde op de 33e gradebreedte lol. 

Maar niburu jullie doen het goed hoor keep it UP

God gezegend

 

Gr 

E

aangepast door erec
Zin vergeten
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik geloof en weet dat die getallensymboliek bestaat. Toch moet je denk ik ook niet overal symboliek in willen zien. Er bestaat heus nog wel toeval. Volgens mij moet je een beetje snappen waar we heengaan in deze verrotte maatschappij en daar zelf de juiste weg in zien te vinden. Jij bent gelovig Erec. Als je dan dichtbij de bijbel blijft dan word je ook niet verrast als straks het grote kwaad zich manifesteert. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen,

De Almachtige God doet aan getallen symboliek, maar Satan natuurlijk ook. Numerologie moet je volgens mij mee uitkijken.

Maar neem nou bijvoorbeeld het getal 8. Dat getal wordt gelinkt aan de Opstanding en Wedergeboorte. Op de achtste dag wordt een baby besneden (stollingsvermogen is dan het grootst) en de besnijdenis verwees naar de besnijdenis van het hart. Acht zielen overleefden de vloed. En zo zijn er nog heel veel meer voorbeelden over het getal 8 en andere getallen. Waarom noemt de Bijbel bijvoorbeeld specifiek 153 vissen? 

"Simon Petrus ging daarom aan boord
en trok het net op het land,
vol grote vissen, honderd drieënvijftig stuks.
Maar ofschoon het er zo veel waren,
scheurde het net niet".
Johannes 21:11

Ik houd getallen in de gaten en neemt het serieus, maar aan de andere kant sla ik er niet in door, omdat Satan er ook mee aan de gang is.

Wie stierf op 33 jarige leeftijd (maar stond gelukkig op de derde dag weer op)?

Wat betreft dat buitenaardse onderwerp geloof ik dat het bestaat.

Het vermengen van mensen met engelen begon al voor de vloed. Als God niet had ingegrepen met de vloed zou bijvoorbeeld Jezus nooit uit een 100% volbloed mens geboren kunnen worden. God stak er dus een stokje voor, zodat niet de hele mensheid verbasterd werd.

Maar na de vloed, tot op de dag van vandaag, ging het gewoon door. Het vermengen van mensen met ander "DNA" (ander vlees).

De Nefilim bleken in die dagen (voor de vloed) op de aarde te zijn, en ook nog daarna, . . . Genesis 6:4

Goliath en nog anderen in de Bijbel zijn daar voorbeelden van. In het beloofde land aangekomen liepen ze ook tegen reuzen aan.

JHWH God wordt wel eens beschuldigd wreed te zijn omdat hij soms opdracht gaf hele steden te vernietigen. Maar dat waren dan steden met bastaarden, niet helemaal 100% mens.

daniel_2vers43.thumb.jpg.3cd126101ce1acd50fc78d94b05932dc.jpg 

Daniel 2:43 lijkt aardig actueel gezien wat ze tegenwoordig met de mensheid van plan zijn (WEF).

Het hele buitenaardse gebeuren is volgens mij dus uit de stal van de engel Satan.

Kruisen van engelen met mensen, dieren (bijvoorbeeld mens x paard uit de Griekse oudheid) en planten en dergelijke combinaties is volgens mij geen fantasie.

Maar God verbied het en maakt er straks bij Jezus terugkomst een einde aan (Armageddon en Jezus terugkomst uit de Hemel is volgens mij hetzelfde).

Dus ik denk dat we voor die tijd nog wat gaan beleven :-)

https://www.bol.com/nl/nl/p/getallen-in-de-bijbel/9200000021915138/

 lukas_21vers25.thumb.jpg.6208255c6c327c581b58e0eb39d265a8.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Ik geloof en weet dat die getallensymboliek bestaat. Toch moet je denk ik ook niet overal symboliek in willen zien. Er bestaat heus nog wel toeval. Volgens mij moet je een beetje snappen waar we heengaan in deze verrotte maatschappij en daar zelf de juiste weg in zien te vinden. Jij bent gelovig Erec. Als je dan dichtbij de bijbel blijft dan word je ook niet verrast als straks het grote kwaad zich manifesteert. 

Waar we heen gaan in deze wereld is hoe hun de matrix over ons heen leggen wij mensen moeten snappen dat we door onze eigen schuld hier zijn belandt(door ze het vertrouwen te geven)door te stemmen enz wij als mensen moeten samen werken als een groepskorf zoals de bijen of mieren en niet gaan demonstreren (altijd fout.) En god wil niet dat we afwachten op iets groots maar strijden met elkaar voor elkaar.

De info die ik jullie geef is om de wereld anders te gaan zien alles moet anders het denken het doen onze wereld is prachtig en mooi. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, RAM zei:

Goedemorgen,

De Almachtige God doet aan getallen symboliek, maar Satan natuurlijk ook. Numerologie moet je volgens mij mee uitkijken.

Maar neem nou bijvoorbeeld het getal 8. Dat getal wordt gelinkt aan de Opstanding en Wedergeboorte. Op de achtste dag wordt een baby besneden (stollingsvermogen is dan het grootst) en de besnijdenis verwees naar de besnijdenis van het hart. Acht zielen overleefden de vloed. En zo zijn er nog heel veel meer voorbeelden over het getal 8 en andere getallen. Waarom noemt de Bijbel bijvoorbeeld specifiek 153 vissen? 

"Simon Petrus ging daarom aan boord
en trok het net op het land,
vol grote vissen, honderd drieënvijftig stuks.
Maar ofschoon het er zo veel waren,
scheurde het net niet".
Johannes 21:11

Ik houd getallen in de gaten en neemt het serieus, maar aan de andere kant sla ik er niet in door, omdat Satan er ook mee aan de gang is.

Wie stierf op 33 jarige leeftijd (maar stond gelukkig op de derde dag weer op)?

Wat betreft dat buitenaardse onderwerp geloof ik dat het bestaat.

Het vermengen van mensen met engelen begon al voor de vloed. Als God niet had ingegrepen met de vloed zou bijvoorbeeld Jezus nooit uit een 100% volbloed mens geboren kunnen worden. God stak er dus een stokje voor, zodat niet de hele mensheid verbasterd werd.

Maar na de vloed, tot op de dag van vandaag, ging het gewoon door. Het vermengen van mensen met ander "DNA" (ander vlees).

De Nefilim bleken in die dagen (voor de vloed) op de aarde te zijn, en ook nog daarna, . . . Genesis 6:4

Goliath en nog anderen in de Bijbel zijn daar voorbeelden van. In het beloofde land aangekomen liepen ze ook tegen reuzen aan.

JHWH God wordt wel eens beschuldigd wreed te zijn omdat hij soms opdracht gaf hele steden te vernietigen. Maar dat waren dan steden met bastaarden, niet helemaal 100% mens.

daniel_2vers43.thumb.jpg.3cd126101ce1acd50fc78d94b05932dc.jpg 

Daniel 2:43 lijkt aardig actueel gezien wat ze tegenwoordig met de mensheid van plan zijn (WEF).

Het hele buitenaardse gebeuren is volgens mij dus uit de stal van de engel Satan.

Kruisen van engelen met mensen, dieren (bijvoorbeeld mens x paard uit de Griekse oudheid) en planten en dergelijke combinaties is volgens mij geen fantasie.

Maar God verbied het en maakt er straks bij Jezus terugkomst een einde aan (Armageddon en Jezus terugkomst uit de Hemel is volgens mij hetzelfde).

Dus ik denk dat we voor die tijd nog wat gaan beleven 🙂

https://www.bol.com/nl/nl/p/getallen-in-de-bijbel/9200000021915138/

 lukas_21vers25.thumb.jpg.6208255c6c327c581b58e0eb39d265a8.jpg

Hoi.

Dat besnijden daar geloof ik niet in(God zou nooit het lichaam iets aan doen(pijn laten lijden).

De eerste vloed werdt veroorzaakt door dat ze de maan naar ons brachten(om de aarde)heel heel vroeger was er geen maan en liep de menstruatie van vrouwen op de zon en nu op de maan)en Noach werdt gewaarschuwd door annunaki om hun afstammelingen te redden.

Armageddon is niet het einde der tijd maar een verandering van tijd(planeten in andere huizen).

Ze stoppen ons in een god programma waar we moeten knielen,buigen en schuld gevoel.

 

Gr

E

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, RAM zei:

Goedemorgen,

De Almachtige God doet aan getallen symboliek, maar Satan natuurlijk ook. Numerologie moet je volgens mij mee uitkijken.

Maar neem nou bijvoorbeeld het getal 8. Dat getal wordt gelinkt aan de Opstanding en Wedergeboorte. Op de achtste dag wordt een baby besneden (stollingsvermogen is dan het grootst) en de besnijdenis verwees naar de besnijdenis van het hart. Acht zielen overleefden de vloed. En zo zijn er nog heel veel meer voorbeelden over het getal 8 en andere getallen. Waarom noemt de Bijbel bijvoorbeeld specifiek 153 vissen? 

"Simon Petrus ging daarom aan boord
en trok het net op het land,
vol grote vissen, honderd drieënvijftig stuks.
Maar ofschoon het er zo veel waren,
scheurde het net niet".
Johannes 21:11

Ik houd getallen in de gaten en neemt het serieus, maar aan de andere kant sla ik er niet in door, omdat Satan er ook mee aan de gang is.

Wie stierf op 33 jarige leeftijd (maar stond gelukkig op de derde dag weer op)?

Wat betreft dat buitenaardse onderwerp geloof ik dat het bestaat.

Het vermengen van mensen met engelen begon al voor de vloed. Als God niet had ingegrepen met de vloed zou bijvoorbeeld Jezus nooit uit een 100% volbloed mens geboren kunnen worden. God stak er dus een stokje voor, zodat niet de hele mensheid verbasterd werd.

Maar na de vloed, tot op de dag van vandaag, ging het gewoon door. Het vermengen van mensen met ander "DNA" (ander vlees).

De Nefilim bleken in die dagen (voor de vloed) op de aarde te zijn, en ook nog daarna, . . . Genesis 6:4

Goliath en nog anderen in de Bijbel zijn daar voorbeelden van. In het beloofde land aangekomen liepen ze ook tegen reuzen aan.

JHWH God wordt wel eens beschuldigd wreed te zijn omdat hij soms opdracht gaf hele steden te vernietigen. Maar dat waren dan steden met bastaarden, niet helemaal 100% mens.

daniel_2vers43.thumb.jpg.3cd126101ce1acd50fc78d94b05932dc.jpg 

Daniel 2:43 lijkt aardig actueel gezien wat ze tegenwoordig met de mensheid van plan zijn (WEF).

Het hele buitenaardse gebeuren is volgens mij dus uit de stal van de engel Satan.

Kruisen van engelen met mensen, dieren (bijvoorbeeld mens x paard uit de Griekse oudheid) en planten en dergelijke combinaties is volgens mij geen fantasie.

Maar God verbied het en maakt er straks bij Jezus terugkomst een einde aan (Armageddon en Jezus terugkomst uit de Hemel is volgens mij hetzelfde).

Dus ik denk dat we voor die tijd nog wat gaan beleven 🙂

https://www.bol.com/nl/nl/p/getallen-in-de-bijbel/9200000021915138/

 lukas_21vers25.thumb.jpg.6208255c6c327c581b58e0eb39d265a8.jpg

Interessante visie 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, erec zei:

Dat besnijden daar geloof ik niet in(God zou nooit het lichaam iets aan doen(pijn laten lijden).

 

Goedemorgen erec,

Daar ben ik het mee eens, dat God niet zomaar pijn en lijden toelaat.

Ik ben een Nederlandse man. Niet Joods, maar een Hollandse kaaskop zeg maar. Origineel Utrechts. Mijn Opa kwam uit Utrecht en mijn Oma ergens uit Brabant.

Ik ben dus nooit besneden. Op de achtste dag dat het stollingsvermogen het hoogst is.

Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik als jochie van een jaar of vijf / zes buiten speelde, en mijn moeder mij binnen riep.

De huisarts was er. Ik moest mijn broek naar beneden doen en hij pakte mijn piemeltje. De voorhuis zat vast op mijn enkel (tje).

Hij gaf er een ruk aan en ik schreeuwde het uit. Mijn voorhuid was los van mijn eikel (tje) :-) en er kon zich er geen vuil meer onder ophopen.

Mijn broertjes hadden het ook en - ik dacht - de jongste is er aan geopereerd. Moest een nacht overblijven in het ziekenhuis.

Toen God een verbond met de Israëlieten aanging zaten daar behalve de 10 geboden vele andere en reinigingswetten in.

Geen varkens vlees , poep begraven buiten het kamp etc, etc, etc, . . . 

Een volk 40 jaar door de woestijn leiden waar niet al te veel water was, dan moeten er zaken goed geregeld zijn.

Schone geslachtdelen zijn voor mannen en vrouwen dan belangrijk wil je een volk gezond houden.

Voorhuiden van mannen houden vuil vast, dus ongetwijfeld had God dit mede in gedachten.

Christenen hoeven niet meer besneden te worden naar het vlees, maar naar het hart.

Christenen staan niet meer onder de wet. Joden trouwens ook niet want Jezus heeft de wet vervuld.

We staan nog maar onder twee wetten. Je naaste liefhebben als jezelf en God op de eerste plaats liefhebben.

Dus de besnijdenis had meerdere doelen.

En wat is erger?

Een baby op de achtste dag besnijden.

Of een jochie van vijf die buiten speelt een ruk aan zijn voorhuid geven?

Hadden ze mij maar als baby van 8 dagen te grazen genomen wat betreft mijn voorhuid :-)

Want niet hij is een jood die het uiterlijk is,
noch is besnijdenis dat wat uiterlijk,
aan het vlees, geschiedt.

Maar hij is een jood die het innerlijk is,
en besnijdenis is die van het hart,
door geest,
en niet door een geschreven reglement.

De lof van zo iemand komt niet van mensen,
maar van God.

Romeinen 2:28, 29

 

  

Link naar reactie
Delen op andere sites

50 minuten geleden, RAM zei:

Goedemorgen erec,

Daar ben ik het mee eens, dat God niet zomaar pijn en lijden toelaat.

Ik ben een Nederlandse man. Niet Joods, maar een Hollandse kaaskop zeg maar. Origineel Utrechts. Mijn Opa kwam uit Utrecht en mijn Oma ergens uit Brabant.

Ik ben dus nooit besneden. Op de achtste dag dat het stollingsvermogen het hoogst is.

Ik kan me nog heel goed herinneren dat ik als jochie van een jaar of vijf / zes buiten speelde, en mijn moeder mij binnen riep.

De huisarts was er. Ik moest mijn broek naar beneden doen en hij pakte mijn piemeltje. De voorhuis zat vast op mijn enkel (tje).

Hij gaf er een ruk aan en ik schreeuwde het uit. Mijn voorhuid was los van mijn eikel (tje) 🙂 en er kon zich er geen vuil meer onder ophopen.

Mijn broertjes hadden het ook en - ik dacht - de jongste is er aan geopereerd. Moest een nacht overblijven in het ziekenhuis.

Toen God een verbond met de Israëlieten aanging zaten daar behalve de 10 geboden vele andere en reinigingswetten in.

Geen varkens vlees , poep begraven buiten het kamp etc, etc, etc, . . . 

Een volk 40 jaar door de woestijn leiden waar niet al te veel water was, dan moeten er zaken goed geregeld zijn.

Schone geslachtdelen zijn voor mannen en vrouwen dan belangrijk wil je een volk gezond houden.

Voorhuiden van mannen houden vuil vast, dus ongetwijfeld had God dit mede in gedachten.

Christenen hoeven niet meer besneden te worden naar het vlees, maar naar het hart.

Christenen staan niet meer onder de wet. Joden trouwens ook niet want Jezus heeft de wet vervuld.

We staan nog maar onder twee wetten. Je naaste liefhebben als jezelf en God op de eerste plaats liefhebben.

Dus de besnijdenis had meerdere doelen.

En wat is erger?

Een baby op de achtste dag besnijden.

Of een jochie van vijf die buiten speelt een ruk aan zijn voorhuid geven?

Hadden ze mij maar als baby van 8 dagen te grazen genomen wat betreft mijn voorhuid 🙂

Want niet hij is een jood die het uiterlijk is,
noch is besnijdenis dat wat uiterlijk,
aan het vlees, geschiedt.

Maar hij is een jood die het innerlijk is,
en besnijdenis is die van het hart,
door geest,
en niet door een geschreven reglement.

De lof van zo iemand komt niet van mensen,
maar van God.

Romeinen 2:28, 29

 

  

Mooi gezeg

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, erec zei:

Waar we heen gaan in deze wereld is hoe hun de matrix over ons heen leggen wij mensen moeten snappen dat we door onze eigen schuld hier zijn belandt(door ze het vertrouwen te geven)door te stemmen enz wij als mensen moeten samen werken als een groepskorf zoals de bijen of mieren en niet gaan demonstreren (altijd fout.) En god wil niet dat we afwachten op iets groots maar strijden met elkaar voor elkaar.

De info die ik jullie geef is om de wereld anders te gaan zien alles moet anders het denken het doen onze wereld is prachtig en mooi. 

Misschien moeten we wat meer naar de dierenwereld kijken. Iets dat ik regelmatig doe.

Wat opvalt in de dierenwereld is dat alles echt is. Er wordt niet gelogen en gemanipuleerd.

What you see is what you get en dat is vaak prachtig om te zien.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Misschien moeten we wat meer naar de dierenwereld kijken. Iets dat ik regelmatig doe.

Wat opvalt in de dierenwereld is dat alles echt is. Er wordt niet gelogen en gemanipuleerd.

What you see is what you get en dat is vaak prachtig om te zien.

 

Hele mooie video en we moeten inderdaad kijken naar de natuur en als je goed kijkt dan openbaart de natuur zijn geheimen voor jou(Victor schauberger)

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
Op 10-3-2024 om 10:00, RAM zei:

Christenen staan niet meer onder de wet. Joden trouwens ook niet want Jezus heeft de wet vervuld.

Wat je hier zegt is niet waar. Jezus was nog strenger dan de wet. Hij liet juist zien dat je de wet vanuit het hart wil naleven. Niet omdat het wet is maar omdat je erachter staat. Je maakt uiteraard veel fouten en die worden je dan vergeven. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Goedemorgen Teruggetrokkene,

Hieronder een paar teksten zodat je begrijpt wat ik bedoel.

De wet is niet teniet  gedaan, maar als Christen (uit de Joden of Heidenen) staan we nog maar onder twee geboden.

Paulus zegt duidelijk ook dat hij niet meer onder de wet staat.

"En een van hen, die goed onderlegd was in de Wet,
vroeg, om hem op de proef te stellen:

„Leraar, wat is het grootste gebod in de Wet?”
Hij zei tot hem: „’Gij moet Jahweh, uw God,
liefhebben met geheel uw hart en met geheel uw ziel
en met geheel uw verstand.’

Dit is het grootste en eerste gebod.
Het tweede, hieraan gelijk, is dit:

’Gij moet uw naaste liefhebben als uzelf.’
Aan deze twee geboden hangt de gehele Wet en de Profeten.”
Mattheüs 22:35-40

*************************

De besnijdenis heeft in feite alleen nut indien gij de wet onderhoudt;
maar indien gij een overtreder van de wet zijt,
is uw besnijdenis onbesnedenheid geworden.

Indien daarom een onbesnedene de rechtvaardige vereisten van de Wet in acht neemt,
zal zijn onbesnedenheid dan niet als besnijdenis worden gerekend?

En de van nature onbesnedene zal, door de Wet te volbrengen, u oordelen,
die mét haar geschreven reglement en besnijdenis een overtreder van de wet zijt.

Want niet hij is een jood die het uiterlijk is,
noch is besnijdenis dat wat uiterlijk, aan het vlees, geschiedt.

Maar hij is een jood die het innerlijk is,
en besnijdenis is die van het hart, door geest,
en niet door een geschreven reglement.

De lof van zo iemand komt niet van mensen,
maar van God.

Romeinen 2:25-29

 

*************************************


Doen wij dan door middel van ons geloof de wet teniet?
Dat geschiede nooit! Integendeel, wij bevestigen de wet.

Romeinen 3:31

 

*************************

 

"Want hoewel ik vrij ben van allen, heb ik mijzelf tot slaaf van allen gemaakt,
om de meesten te winnen.

En zo ben ik voor de joden geworden als een jood, om joden te winnen;
voor hen die onder de wet staan, ben ik geworden als iemand die onder de wet staat,
hoewel ik zelf niet onder de wet sta,
om hen die onder de wet staan, te winnen.

1 Korinthiërs 9:19, 20

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, RAM zei:

Goedemorgen Teruggetrokkene,

Hieronder een paar teksten zodat je begrijpt wat ik bedoel.

De wet is niet teniet  gedaan, maar als Christen (uit de Joden of Heidenen) staan we nog maar onder twee geboden.

Paulus zegt duidelijk ook dat hij niet meer onder de wet staat.

"En een van hen, die goed onderlegd was in de Wet,
vroeg, om hem op de proef te stellen:

„Leraar, wat is het grootste gebod in de Wet?”
Hij zei tot hem: „’Gij moet Jahweh, uw God,
liefhebben met geheel uw hart en met geheel uw ziel
en met geheel uw verstand.’

Dit is het grootste en eerste gebod.
Het tweede, hieraan gelijk, is dit:

’Gij moet uw naaste liefhebben als uzelf.’
Aan deze twee geboden hangt de gehele Wet en de Profeten.”
Mattheüs 22:35-40

*************************

De besnijdenis heeft in feite alleen nut indien gij de wet onderhoudt;
maar indien gij een overtreder van de wet zijt,
is uw besnijdenis onbesnedenheid geworden.

Indien daarom een onbesnedene de rechtvaardige vereisten van de Wet in acht neemt,
zal zijn onbesnedenheid dan niet als besnijdenis worden gerekend?

En de van nature onbesnedene zal, door de Wet te volbrengen, u oordelen,
die mét haar geschreven reglement en besnijdenis een overtreder van de wet zijt.

Want niet hij is een jood die het uiterlijk is,
noch is besnijdenis dat wat uiterlijk, aan het vlees, geschiedt.

Maar hij is een jood die het innerlijk is,
en besnijdenis is die van het hart, door geest,
en niet door een geschreven reglement.

De lof van zo iemand komt niet van mensen,
maar van God.

Romeinen 2:25-29

 

*************************************


Doen wij dan door middel van ons geloof de wet teniet?
Dat geschiede nooit! Integendeel, wij bevestigen de wet.

Romeinen 3:31

 

*************************

 

"Want hoewel ik vrij ben van allen, heb ik mijzelf tot slaaf van allen gemaakt,
om de meesten te winnen.

En zo ben ik voor de joden geworden als een jood, om joden te winnen;
voor hen die onder de wet staan, ben ik geworden als iemand die onder de wet staat,
hoewel ik zelf niet onder de wet sta,
om hen die onder de wet staan, te winnen.

1 Korinthiërs 9:19, 20

 

 

Dit klopt natuurlijk wel. Hoe ik het begreep was dat de wet niks meer betekent. Wat ik in mijn vorige antwoord aangaf klopt ook wel. Ik ben ook niet besneden. Ik hou geen sabbat. Toch pak ik wel rust 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...