Ga naar inhoud

VUURWERK.


Lichtzwaard

Aanbevolen berichten

1 uur terug, Lichtzwaard zei:

De laatste jaren veel gedoe over ===vuurwerk=== ze willen het verbieden NIET doen,het is een mooie traditie in onze volkscultuur.

Laat men zich  maar is zo druk maken over de veiligheid op straat wat 365 duurt.

Wat vinden de forumleden hier geen of wel VUURWERK.

Het gaat ook hier weer om het weghalen van wederom een stuk vrijheid.

Alles wat je doet in het leven is gevaarlijk. Als je fietsen wilt verbieden dan kan je heel veel pagina's vol schrijven over hoe gevaarlijk fietsen wel niet is en dat er vanwege het grote gevaar een onmiddellijk fietsverbod moet komen.

Als je eind wil maken aan volle voetbalstadions, dan laat je een onderzoek uitvoeren waaruit blijkt dat ledematen van voetballers onevenredig veel slijten en dat dit op termijn voor een grote overbelasting van de zorg zou kunnen leiden. Dus, om dat te voorkomen moet er preventief worden gestopt met voetballen.

En zo kan je nog uren doorgaan.

Natuurlijk moeten oude tradities gewoon worden gehandhaafd.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

15 minuten geleden, Sherlock zei:

Het gaat ook hier weer om het weghalen van wederom een stuk vrijheid.

Alles wat je doet in het leven is gevaarlijk. Als je fietsen wilt verbieden dan kan je heel veel pagina's vol schrijven over hoe gevaarlijk fietsen wel niet is en dat er vanwege het grote gevaar een onmiddellijk fietsverbod moet komen.

Als je eind wil maken aan volle voetbalstadions, dan laat je een onderzoek uitvoeren waaruit blijkt dat ledematen van voetballers onevenredig veel slijten en dat dit op termijn voor een grote overbelasting van de zorg zou kunnen leiden. Dus, om dat te voorkomen moet er preventief worden gestopt met voetballen.

En zo kan je nog uren doorgaan.

Natuurlijk moeten oude tradities gewoon worden gehandhaafd.

Mooi gesproken Waarde, en zo is het ook.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...
40 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Gelukkig hadden de mensen scheid de afgelopen 31 december 1 januari  aam het vuurwerkverbod van het regime in Den Haag en gekke burgemeesters die de dictator uithangen.......................... er was gewoon heerlijk VUURWERK.

Hetgeen maar weer eens bewijst dat de mensen veel meer macht hebben dan ze zelf denken. Als het volk 'nee' zegt, dan is het 'nee'. Alleen ze zouden dat ook met andere belangrijke zaken moeten doen, niet alleen met vuurwerk.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Veritas zei:

Hetgeen maar weer eens bewijst dat de mensen veel meer macht hebben dan ze zelf denken. Als het volk 'nee' zegt, dan is het 'nee'. Alleen ze zouden dat ook met andere belangrijke zaken moeten doen, niet alleen met vuurwerk.

2jaar geleden zei de bevolking ook zeer massaal nee in Wit-Rusland.  Ze hebben niets bereikt!

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Madeliefje zei:

2jaar geleden zei de bevolking ook zeer massaal nee in Wit-Rusland.  Ze hebben niets bereikt!

Dat kan zijn, maar als het volk besluit dat ze zich niet meer laten testen voor corona dan is het over en sluiten met de pandemie. Als de bevolking weigert om zich nog langer te laten vaccineren tegen een soort verkoudheid, dan is het experiment met het coronapaspoort mislukt.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, Veritas zei:

Dat kan zijn, maar als het volk besluit dat ze zich niet meer laten testen voor corona dan is het over en sluiten met de pandemie. Als de bevolking weigert om zich nog langer te laten vaccineren tegen een soort verkoudheid, dan is het experiment met het coronapaspoort mislukt.

Komt er gewoon een vaccinatieplicht. Zie Oostenrijk.

De regering zet gewoon door.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Madeliefje zei:

Komt er gewoon een vaccinatieplicht. Zie Oostenrijk.

De regering zet gewoon door.

Als niemand zich laat testen, dan bestaat corona niet en hebben ze geen enkele legitieme reden om een vaccinatieplicht in te voeren. Zelfs met onze Tweede Slaapkamer zal dat dan niet lukken.

Waar moeten ze die vaccinatieplicht dan op baseren?

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Veritas zei:

Als niemand zich laat testen, dan bestaat corona niet en hebben ze geen enkele legitieme reden om een vaccinatieplicht in te voeren. Zelfs met onze Tweede Slaapkamer zal dat dan niet lukken.

Waar moeten ze die vaccinatieplicht dan op baseren?

Juist................zo is dat........................ eendracht maakt macht.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Veritas zei:

Als niemand zich laat testen, dan bestaat corona niet en hebben ze geen enkele legitieme reden om een vaccinatieplicht in te voeren. Zelfs met onze Tweede Slaapkamer zal dat dan niet lukken.

Waar moeten ze die vaccinatieplicht dan op baseren?

Dat is een droom die nooit haalbaar is.

Het merendeel van het volk zou zich zelf door Rutte in zijn mond laten zeiken en een broodje poep eten als hij dit in een persconferentie zou opdragen. 

 

aangepast door Madeliefje
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Madeliefje zei:

Dat is een droom die nooit haalbaar is.

Het merendeel van het volk zou zich zelf door Rutte in zijn mond laten zeiken en een broodje poep eten als hij dit in een persconferentie zou opdragen. 

Dat doen ze alleen als ze bang zijn. Als het stukje bij beetje begint door te dringen dat er helemaal geen gevaarlijk virus is, dan wordt het een heel ander verhaal.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik steek al jaren geen vuurwerk meer af, het Nederlandse vuurwerk is ook niet veel soeps.

Maar ik ging wel als puber met mijn rugzakje met 7-klappers en bloemetjes op pad op oudejaarsavond.

 

Waarom zou ik dat plezier niet gunnen aan de jongere generaties?, ik kan er met mijn verstand niet bij, dat men serieus een verbod overweegt.

En ja ik heb ook huisdieren, maar die enne dag?, dan houd ik ze een avondje binnen.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 10 maanden later...
Op 18-1-2022 om 18:06, NivKing zei:

Ik steek al jaren geen vuurwerk meer af, het Nederlandse vuurwerk is ook niet veel soeps.

Maar ik ging wel als puber met mijn rugzakje met 7-klappers en bloemetjes op pad op oudejaarsavond.

Waarom zou ik dat plezier niet gunnen aan de jongere generaties?, ik kan er met mijn verstand niet bij, dat men serieus een verbod overweegt.

En ja ik heb ook huisdieren, maar die enne dag?, dan houd ik ze een avondje binnen.

Als puber was ik super fanatiek met vuurwerk. Hele dag vuurwerk afsteken waaronder nitraten en grote rookbommen maken met kalium nitraat. Dat was mooi. Met Romeinse kaarsen en maxi-pijltjes op elkaar schieten. Tegenwoordig zijn rotjes zelfs verboden. Daar maakten wij altijd een taart van.

Vuurpijlen waren ook altijd wel geinig maar die mogen ook niet meer verkocht worden. 

Ik ken maar 1 persoon die een stukje van zijn vinger eraf heeft geknalt en dat was met een nitraat. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...
  • 2 maanden later...

In vuurwerk zit kruit. Van kruit kunnen wapens gemaakt worden. Wapens geven macht. De elite wil niet dat het volk ook maar een klein beetje macht heeft. Dit kan niet in een toekomstige totalitaire staat. Het interesseert hun geen ene moer als mensen elkaar door de kop schieten, ookal doen ze alsof ze het heel erg vinden. De niet corona gerelateerde oversterfte interesseert hun ook geen ene moer, als ook, voor het volk zinloze oorlogen voeren. Het gaat om macht. Overal zoveel mogelijk macht uit halen.

Een zakmes verbod in heel Nederland zit eraan te komen. We weten wie verantwoordelijk zijn voor de toename aan geweldsincidenten. We weten wat hollywood, pseudowetenschap vermomd als wetenschap en vooral de muziek industrie doet met mensen, voornamelijk jongeren. Maar daar wordt niks aan gedaan, wel aan de vrijheid. De muziek en film industrie gebruikt haar vrijheid als wapen tegen het onze. Dit is satans spelletje, dit is zijn game. De eliten denken dat ze de puppeteers zijn, maar de grootste puppets zijn zij zelf, van de duivel. Hij is de vader des leugens en niet hun vriend.

 

Ff een theorie dat lang geleden bij mij op kwam.

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 uur geleden, Flieko zei:

In vuurwerk zit kruit. Van kruit kunnen wapens gemaakt worden. Wapens geven macht. De elite wil niet dat het volk ook maar een klein beetje macht heeft. Dit kan niet in een toekomstige totalitaire staat. Het interesseert hun geen ene moer als mensen elkaar door de kop schieten, ookal doen ze alsof ze het heel erg vinden. De niet corona gerelateerde oversterfte interesseert hun ook geen ene moer, als ook, voor het volk zinloze oorlogen voeren. Het gaat om macht. Overal zoveel mogelijk macht uit halen.

Een zakmes verbod in heel Nederland zit eraan te komen. We weten wie verantwoordelijk zijn voor de toename aan geweldsincidenten. We weten wat hollywood, pseudowetenschap vermomd als wetenschap en vooral de muziek industrie doet met mensen, voornamelijk jongeren. Maar daar wordt niks aan gedaan, wel aan de vrijheid. De muziek en film industrie gebruikt haar vrijheid als wapen tegen het onze. Dit is satans spelletje, dit is zijn game. De eliten denken dat ze de puppeteers zijn, maar de grootste puppets zijn zij zelf, van de duivel. Hij is de vader des leugens en niet hun vriend.

Ff een theorie dat lang geleden bij mij op kwam.

Nog niet zo gek bedacht die vuurwerk theorie. Naarmate de totalitaire staat meer vorm begint te krijgen zullen bepaalde mensen op zoek gaan naar manieren om zich te bewapenen. 

Dat zag je ook in die tv serie Arcadia. De verschoppelingen van de maatschappij bewapenden zichzelf met kruisbogen. Maar, met kruit kan je natuurlijk ook veel doen.

Zouden die puppets van de duivel echt doorhebben dat ze puppets zijn of denken ze dat zij het echte geloof aanhangen en dat de rest van de wereld afgoden aanbidt? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...