Ga naar inhoud

In welke kathedralen bent u geweest.


Lichtzwaard

Aanbevolen berichten

  • 2 weken later...
  • 3 weken later...

De enige “kathedraal“ die ertoe doet is de tempel van God, het menselijk lichaam. De rest is ijdelheid. Vergane glorie. Zonde van de tijd om al die bouwwerken te bezoeken.  Wat heeft men er te zoeken, niets. Toen de kerk de politiek binnenhaalde vloog de Heilige Geest het raam uit. Sociologische clubjes zijn het. Meer niet. Mensen die de persoonlijke relatie met God hebben  weten dat ze Hem niet in een bouwwerk hoeven te zoeken. 
 

Mattëus 24 😁

en

 Mattheüs 18:19-20 HSV
Jezus zei:
19) 
Wederom, [voorwaar] Ik zeg u, dat, als twee van u op de aarde iets eenparig zullen begeren, het hun zal ten deel vallen van mijn Vader, die in de hemelen is.

20) Want waar twee of drie vergaderd zijn in mijn naam, daar ben Ik in hun midden.

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

13 minuten geleden, Divine_will zei:

De enige “kathedraal“ die ertoe doet is de tempel van God, het menselijk lichaam. De rest is ijdelheid. Vergane glorie. Zonde van de tijd om al die bouwwerken te bezoeken.  Wat heeft men er te zoeken, niets. Toen de kerk de politiek binnenhaalde vloog de Heilige Geest het raam uit. Sociologische clubjes zijn het. Meer niet. Mensen die de persoonlijke relatie met God hebben  weten dat ze Hem niet in een bouwwerk hoeven te zoeken. 
 

Mattëus 24 😁

Dat je dit forum aan het verpesten ben is wel duidelijk,haatzaaier.

  • Mee Eens 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 4 weken later...

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...