Ga naar inhoud

universal expiration date


NivKing

Aanbevolen berichten

universal expiration date, je hoort er nog niet veel over, maar het komt er aan volgens de World Economic Forum.

Wat is jullie gedachte hier over.

_______________________

universal expiration date = beperkte houdbaarheid op geld, je hebt bijvoorbeeld 100€ op je bank-rekening en als je het niet binnen een bepaalde periode uitgeeft, vervalt het.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Zojuist, NivKing zei:

universal expiration date, je hoort er nog niet veel over, maar het komt er aan volgens de World Economic Forum.

Wat is jullie gedachte hier over.

_______________________

universal expiration date = beperkte houdbaarheid op geld, je hebt bijvoorbeeld 100€ op je bank-rekening en als je het niet binnen een bepaalde periode uitgeeft, vervalt het.

Dat is natuurlijk pure diefstal,maar dan gaat iedereen zijn geld van de bank halen;sluit niets uit maar of dat gaat gebeuren breken er oorlogen uit.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Dat is natuurlijk pure diefstal,maar dan gaat iedereen zijn geld van de bank halen;sluit niets uit maar of dat gaat gebeuren breken er oorlogen uit.

Ik ben het volledig met je eens.

Het wil wel dat de W.E.F. er ook voor is om de gehele geld stroom digitaal te maken, vergelijkbaar met wat vandaag de bitcoin is.

Een crypto wereld munt.

De W.E.F. zal deze eerst uitrollen en vervolgens de "universal expiration date" Gemeengoed maken.

Het probleem is dat er niks "Op te nemen" is.

Let wel, dit is geen "Theory" dit is wat zij letterlijk voorstellen als oplossing voor het aanstaande financiële probleem.

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, NivKing zei:

Ik ben het volledig met je eens.

Het wil wel dat de W.E.F. er ook voor is om de gehele geld stroom digitaal te maken, vergelijkbaar met wat vandaag de bitcoin is.

Een crypto wereld munt.

De W.E.F. zal deze eerst uitrollen en vervolgens de "universal expiration date" Gemeengoed maken.

Het probleem is dat er niks "Op te nemen" is.

Let wel, dit is geen "Theory" dit is wat zij letterlijk voorstellen als oplossing voor het aanstaande financiële probleem.

Dit is voor mij helemaal nieuw. Heb er ook nog nooit van gehoord, maar inderdaad wel heel erg belangrijk. 

Het lijkt een variatie op negatieve rente en inflatie want ook die beide dingen zorgen ervoor dat je geld bijna niets meer waard wordt op termijn. Maat, deze vervaldatum is nog veel drastischer.

Wat is de motivatie achter die universal expiry date?  

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Sherlock zei:

Dit is voor mij helemaal nieuw. Heb er ook nog nooit van gehoord, maar inderdaad wel heel erg belangrijk. 

Het lijkt een variatie op negatieve rente en inflatie want ook die beide dingen zorgen ervoor dat je geld bijna niets meer waard wordt op termijn. Maat, deze vervaldatum is nog veel drastischer.

Wat is de motivatie achter die universal expiry date?  

Het is allemaal nog zo vers, ik hoorde er gisteren ook voor het eerst over, je zal begrijpen dat bij mij ook nog niet alle ins-outs bekend zijn.

Maar de motivatie is voor deze club altijd dezelfde, Het zijn control-freaks.

 

Maar als ze dit ook nog een koppelen aan je "Social-credit score"  of je "CO2 Paspoort" zal het duidelijk zijn dat totaal geen nut meer heeft om harder te werken in het leven dan je medemens.

Dan is het leuk dat je 200€ hebt verdiend deze maand i.p.v. 100€ maar je creditscore zegt dat je maar een gehakt-bal mag eten deze maand.
Je kan niet sparen, niks.

Wat er dan gebeurt is dat niemand, maar dan ook niemand die niet bij de "Grote club"  hoort nog rijk kan worden en zodoende zijn kapitaal inzetten tegen de "Club"

Dat is mijn gedachte hierover.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Negatieve rente bestaat niet net als positieve discriminatie,rente is risico is het altijd geweest zelfs de knapste econoom weet niet wat negatieve rente is.Bestaat het wel dan dient elke eu onderdaan 100 % als onderpand voor de eu staatschuld.en dat is dus niet zo want we mogen gelukkig nog wel naar buiten de eu vertrekken

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...