Ga naar inhoud

Is president Bouterse de stouterste president geweest?of weet er iemand een stouterste?


Tamme

Aanbevolen berichten

14 minuten geleden, Tamme zei:

Zelf zei ie laatst: mie biggie no krompa  of zoiets,ik kon het niet horen want stond in de keuken en die rot ding brande

Wat betekent mie biggie no krompa?   En ja er zijn nog wel veel stoutere.

Maar ja, hij was ook geen brave jongen. Heb daar hele mooie verhalen over gehoord in de bar van dit hotel:

hotel_Torarica_Paramaribo.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

15 uur geleden, Tamme zei:

Kom op een tipje van de sluier😀

Tipjes van sluiers oplichten kan heel ongezond zijn. 

Naast Bouterse heb je natuurlijk nog meer interessante mensen, zoals de mijnheer op het volgende plaatje. Ik ben een keer in 'zijn dorp' geweest in het oosten van Suriname.

We hadden een lokaal iemand die goed de weg wist en we gingen vanaf Paramaribo de grote rivier over en toen maar rijden. Het werd steeds meer jungle en op een gegeven denk je dat je er geen eind komt aan het oerwoud aan weerszijden van de weg.

En toen ineens waren we in het dorp van het vroegere jungle commando. Ik moet zeggen dat ik mij daar niet erg op mijn gemak voelde. Er gebeurde niets, maar je had het gevoel dat er overal starende blikken naar je loerden.

Ik was blij toen we daar weer vertrokken, het had iets waardoor je je niet erg voelde.

foto.png?itok=8XzFAXTZ&width=1024&height

https://www.rtlnieuws.nl/nieuws/buitenland/artikel/5198000/ronnie-brunswijk-vicepresident-suriname-onafhankelijkheid

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 7 maanden later...
  • 1 jaar later...

We noteren best de namen van alle politici die achter onze boeren kwamen met hun stikstofbeleid. Zij zullen de daders zijn wanneer hongersnood toeslaat.

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

22 uur geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dat werkt haat in de hand. Ik ben niet pro islam maar moslims maken deel uit van onze samenleving. Zij zijn niet het grote probleem. De overheid en de media zijn het echte probleem. 

Ja ik vind het ook onnozel om boeken te verbranden om een ander te beledigen of provoceren.

Waarom stoken als we de rust kunnen bewaren?

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...