Ga naar inhoud

De BEERPUT van RTL.


Lichtzwaard

Aanbevolen berichten

4 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Wij keken al zo nooit naar dat pulp programma,maar dat deze beerput open gaat is niet zo verbazend.

Er is hier totaal niets nieuws onder de zon. Zo is het altijd gegaan in dat wereldje en zo zo zal het altijd blijven gaan.

Ik denk dat de reden dat ze dit nu op alle voorpagina's brengen een afleiding is omdat overal het coronavirusverhaal op instorten staat.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Veritas zei:

Er is hier totaal niets nieuws onder de zon. Zo is het altijd gegaan in dat wereldje en zo zo zal het altijd blijven gaan.

Ik denk dat de reden dat ze dit nu op alle voorpagina's brengen een afleiding is omdat overal het coronavirusverhaal op instorten staat.

Ook dat was mijn gedachte,want er zijn nog meer beerputten in dat benauwde wereldje.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Laat die BN'ers lekker neuken. Zolang ze geen minderjarigen palen en niemand verkrachten, is er weinig aan de hand. Al dat gezever over "machtsmisbruik" en "slachtoffers". Die wijven doen zelf allemaal hun benen wijd om hogerop te komen, en dan achteraf janken omdat ze toch te weinig talent hadden om succesvol te worden. 

Wat bijna nog sneuer is, zijn die BN'ers die schuld bekennen en zielig voor de media doen over hoeveel spijt ze wel niet hebben. Own gewoon je shit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...