Ga naar inhoud

Morgen extra persconferentie zeggen ze, maar is het echt of is het nep?


Pieter65

Aanbevolen berichten

Volgens Maurice de Hond komt er morgen een extra persconferentie.

 

Er blijkt weer een ingelaste persconferentie te komen. Nu op 18 januari, 19 uur. Dit lijkt de tekst te worden die Rutte en Kuipers dan zullen gaan uitspreken over de versoepelingen van de maatregelen op basis van nieuwe informatie.

Hij heeft de hele tekst gepubliceerd, maar de conclusie is dit:

 

Premier Rutte:

“Ja, ik ben verheugd dat we nu echt het eind van de tunnel bereikt lijken te hebben. En zeker als we zien hoe de ontwikkelingen in Engeland zijn en de plannen die ze daar hebben aangekondigd, kan ik u het volgende meedelen. Een en ander zal direct morgen, 19 januari ingaan:

Alle winkels mogen weer open, volgens hun normale openings- en sluitingsregelingen.

Dat geldt ook voor theaters, bioscopen, musea en andere doorstroomlocaties.

Alle horeca mag open tot 24 uur. Als alles naar wens verloopt, zal dat over 4 weken worden aangepast, aan de normale openings- en sluitingstijden.

Buiten zijn er geen restricties aan het aantal personen samen.

De 1,5 meter afstandsregeling wordt afgeschaft.

Alleen in het openbaar vervoer blijven vooralsnog mondkapjes verplicht.

Bij sportactiviteiten is publiek weer normaal toegestaan.

Bij de onderwijsactiviteiten hoeft geen mondbescherming meer gedragen te worden.

Quarantaineregels worden beperkt tot personen die symptomen hebben en via een sneltest of PCR-test positief blijken te zijn.

3G-regeling wordt afgeschaft. We zullen ook stoppen met het trachten in te voeren van een 2G-regeling.

Vanzelfsprekend zullen we ons maximaal inspannen om onze zorgcapaciteit uit te breiden. En maken we een plan van aanpak voor het geval in het najaar er weer een heviger uitbraak van Corona komt of dat de griep ernstiger toeslaat dan normaal.

Het OMT is, onder dankzegging, ontbonden.

Ik ben verheugd dat we al zo snel na het aantreden van dit kabinet dit positieve nieuws met u allen kunnen delen. Het symboliseert dat we de crisissituatie overwonnen hebben dankzij de inspanningen en opofferingen van velen in de samenleving. Ik dank hen allen voor hun grote inspanningen en in het besef dat we het zonder die inspanningen en opofferingen niet hadden kunnen realiseren.

Laten we gaan genieten van een samenleving, die zeker over een aantal weken weer als normaal eruit ziet.”

Is dit nu nep of zou het echt zo zijn?

https://www.maurice.nl/2022/01/17/uitgelekte-tekst-van-ingelaste-persconferentie-van-18-1-2022/

 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Pieter65 zei:

Volgens Maurice de Hond komt er morgen een extra persconferentie.

Er blijkt weer een ingelaste persconferentie te komen. Nu op 18 januari, 19 uur. Dit lijkt de tekst te worden die Rutte en Kuipers dan zullen gaan uitspreken over de versoepelingen van de maatregelen op basis van nieuwe informatie.

Hij heeft de hele tekst gepubliceerd, maar de conclusie is dit:

Premier Rutte:

“Ja, ik ben verheugd dat we nu echt het eind van de tunnel bereikt lijken te hebben. En zeker als we zien hoe de ontwikkelingen in Engeland zijn en de plannen die ze daar hebben aangekondigd, kan ik u het volgende meedelen. Een en ander zal direct morgen, 19 januari ingaan:

Alle winkels mogen weer open, volgens hun normale openings- en sluitingsregelingen.

Dat geldt ook voor theaters, bioscopen, musea en andere doorstroomlocaties.

Alle horeca mag open tot 24 uur. Als alles naar wens verloopt, zal dat over 4 weken worden aangepast, aan de normale openings- en sluitingstijden.

Buiten zijn er geen restricties aan het aantal personen samen.

De 1,5 meter afstandsregeling wordt afgeschaft.

Alleen in het openbaar vervoer blijven vooralsnog mondkapjes verplicht.

Bij sportactiviteiten is publiek weer normaal toegestaan.

Bij de onderwijsactiviteiten hoeft geen mondbescherming meer gedragen te worden.

Quarantaineregels worden beperkt tot personen die symptomen hebben en via een sneltest of PCR-test positief blijken te zijn.

3G-regeling wordt afgeschaft. We zullen ook stoppen met het trachten in te voeren van een 2G-regeling.

Vanzelfsprekend zullen we ons maximaal inspannen om onze zorgcapaciteit uit te breiden. En maken we een plan van aanpak voor het geval in het najaar er weer een heviger uitbraak van Corona komt of dat de griep ernstiger toeslaat dan normaal.

Het OMT is, onder dankzegging, ontbonden.

Ik ben verheugd dat we al zo snel na het aantreden van dit kabinet dit positieve nieuws met u allen kunnen delen. Het symboliseert dat we de crisissituatie overwonnen hebben dankzij de inspanningen en opofferingen van velen in de samenleving. Ik dank hen allen voor hun grote inspanningen en in het besef dat we het zonder die inspanningen en opofferingen niet hadden kunnen realiseren.

Laten we gaan genieten van een samenleving, die zeker over een aantal weken weer als normaal eruit ziet.”

Is dit nu nep of zou het echt zo zijn?

https://www.maurice.nl/2022/01/17/uitgelekte-tekst-van-ingelaste-persconferentie-van-18-1-2022/

Geen bericht te zien over dit in de Telegraaf en nergens niet,waarom laat men zich zo opnaaien.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Pieter65 zei:

Volgens Maurice de Hond komt er morgen een extra persconferentie.

Er blijkt weer een ingelaste persconferentie te komen. Nu op 18 januari, 19 uur. Dit lijkt de tekst te worden die Rutte en Kuipers dan zullen gaan uitspreken over de versoepelingen van de maatregelen op basis van nieuwe informatie.

Hij heeft de hele tekst gepubliceerd, maar de conclusie is dit:

Premier Rutte:

“Ja, ik ben verheugd dat we nu echt het eind van de tunnel bereikt lijken te hebben. En zeker als we zien hoe de ontwikkelingen in Engeland zijn en de plannen die ze daar hebben aangekondigd, kan ik u het volgende meedelen. Een en ander zal direct morgen, 19 januari ingaan:

Alle winkels mogen weer open, volgens hun normale openings- en sluitingsregelingen.

Dat geldt ook voor theaters, bioscopen, musea en andere doorstroomlocaties.

Alle horeca mag open tot 24 uur. Als alles naar wens verloopt, zal dat over 4 weken worden aangepast, aan de normale openings- en sluitingstijden.

Buiten zijn er geen restricties aan het aantal personen samen.

De 1,5 meter afstandsregeling wordt afgeschaft.

Alleen in het openbaar vervoer blijven vooralsnog mondkapjes verplicht.

Bij sportactiviteiten is publiek weer normaal toegestaan.

Bij de onderwijsactiviteiten hoeft geen mondbescherming meer gedragen te worden.

Quarantaineregels worden beperkt tot personen die symptomen hebben en via een sneltest of PCR-test positief blijken te zijn.

3G-regeling wordt afgeschaft. We zullen ook stoppen met het trachten in te voeren van een 2G-regeling.

Vanzelfsprekend zullen we ons maximaal inspannen om onze zorgcapaciteit uit te breiden. En maken we een plan van aanpak voor het geval in het najaar er weer een heviger uitbraak van Corona komt of dat de griep ernstiger toeslaat dan normaal.

Het OMT is, onder dankzegging, ontbonden.

Ik ben verheugd dat we al zo snel na het aantreden van dit kabinet dit positieve nieuws met u allen kunnen delen. Het symboliseert dat we de crisissituatie overwonnen hebben dankzij de inspanningen en opofferingen van velen in de samenleving. Ik dank hen allen voor hun grote inspanningen en in het besef dat we het zonder die inspanningen en opofferingen niet hadden kunnen realiseren.

Laten we gaan genieten van een samenleving, die zeker over een aantal weken weer als normaal eruit ziet.”

Is dit nu nep of zou het echt zo zijn?

https://www.maurice.nl/2022/01/17/uitgelekte-tekst-van-ingelaste-persconferentie-van-18-1-2022/

Je snapt hopelijk wel dat dit sarcastisch is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, MissInternational zei:

Je snapt hopelijk wel dat dit sarcastisch is.

Nee dat snap ik niet. Maurice de Hond staat nu niet bepaald bekend vanwege sarcastische stukken. Hij publiceert altijd bloedserieuze artikelen en daarnaast gebeurt wat hij omschrijft wel in Engeland.

Ik denk dat hij hiermee heel wat mensen op een dwaalspoor zet die dat niet kunnen waarderen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Pieter65 zei:

Nee dat snap ik niet. Maurice de Hond staat nu niet bepaald bekend vanwege sarcastische stukken. Hij publiceert altijd bloedserieuze artikelen en daarnaast gebeurt wat hij omschrijft wel in Engeland.

Ik denk dat hij hiermee heel wat mensen op een dwaalspoor zet die dat niet kunnen waarderen.

Maurice is een clown, die door niemand serieus genomen wordt. Terwijl de wereld van kritische denkers al een jaar riepen dat het virus en de maatregelen allemaal onzin waren, zat hij nog steeds z'n pleidooitje te houden over betere ventilatie. Hij is sarcastisch, zonder sarcastisch te zijn. Hij schetst in zijn artikel hoe het huidige scenario zou moeten zijn nu andere landen hun beleid hebben aangepast, maar vergeet even dat de realiteit keihard is, en alles dus gewoon hetzelfde blijft, met her en der wat nuances. Zolang Duitsland en Frankrijk hun beleid niet veranderen, doet Nederland gewoon braaf mee.

aangepast door MissInternational
Link naar reactie
Delen op andere sites

322 op de ic met 17 miljoen inwoners🤣meer dan 3,5 bejaarden wat denk je als het flink gaat vriezen een paar weken lang? dan glijden ze uit en breken ze wat ,is dan natuurlijk ook nooit voorzien geweest,een groote poppenkast is het ze willen het mkb kapot! stel als nu blijkt dat van die 322 er ^05 inteelt producten zijn wat dan? sexuele selectie is is niet voor elke bevolkingsgroep normaal en inteelt is echt niet goed voor je afweersysteem anders zou het de norm zijn ik neem nog effe een camus want me mobiele ledger is eendelijk leeg😅Zouden we het land ook op slot gooien als er alleen nog asielzoekers op de ic zouden liggen? denk er over na en vraag het ook aan minimaal 3 vrienden

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...