Ga naar inhoud

Is het plan van het WEF voor 'the great reset' mislukt?


Joshua

Aanbevolen berichten

Is het plan van het WEF voor 'the great reset' mislukt? Ik krijg het vermoeden dat het corona 'probleem' word uitgedoofd door middel van omicron (dat is vrijgelaten in de samenleving om te doen alsof de vaccines werken) en ik heb een gevoel dat deze "pandemie" binnenkort tot een einde komt. Wat denken jullie?

aangepast door Flieko
Link naar reactie
Delen op andere sites

De mensen achter dit soort praktijken hebben alle tijd van de wereld om dit soort dingen te plannen en "Dry-runs" in de boardroom te draaien.

Elk denkbaar scenario is uitvoerig getest en een plan van aanpak voor geschreven.

Deze mensen hebben geen dienst betrekking waarbij ze 40 uur paraat moeten staan en daarnaast nog een 10 uur in de file moeten staan per week.

Ze hoeven zelf niet te koken of te stofzuigen.

Ze hebben zelfs een "Groom of the stool" wat bij het Koningshuis de meest prestigieuze functie is binnen de hofhouding. Taak = Konten afvegen, letterlijk.

Dit volk staat zo ver boven de populatie dat je dat eigenlijk helemaal niet kan voorstellen.

 

Ik denk niet dat "The Great Reset" is mislukt, ik denk dat het de bedoeling is dat het hele kaartenhuis in elkaar dondert en dat het ene schandaal na het andere schandaal op ons afgevuurd gaat worden.
Grote financiële teloorgang en zelfs Oorlog van een kaliber nooit eerder gezien op deze planeet.

Misschien komen er zelfs wel de veel besproken tribunalen met touwen ed.

 

Dan kan het plan compleet gemaakt worden onder de noemer. "Al die lokale bestuurtjes en corrupte politici moeten we niet willen, wat we nodig hebben is een wereld overkoepelende organisatie die alles aanstuurt"

Dan wordt de NWO compleet gemaakt.
 

aangepast door NivKing
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, Flieko zei:

Is het plan van het WEF voor 'the great reset' mislukt? Ik krijg het vermoeden dat het corona 'probleem' word uitgedoofd door middel van omicron (dat is vrijgelaten in de samenleving om te doen alsof de vaccines werken) en ik heb een gevoel dat deze "pandemie" binnenkort tot een einde komt. Wat denken jullie?

Ik speel ook met die gedachte, ik denk dat er 2 scenario mogelijk zijn

1 Men komt tot een vergelijk, maatregelen worden opgeheven, maar het vaccin blijft, alhoewel het niet sterk opgedrongen maar wel aangeraden wordt blijft het beschikbaar voor iedereen en ik vermoed dat een percentage van ongeveer 40 procent er gebruik van blijft maken.

Dit houdt in dat de spuit zijn vernietigend werk kan blijven doen, de doden blijven vallen.

2 Als er echt een depopulatie  achter zit, en het loopt niet volgens het boekje zal men overstappen op plan B en men zal niet meer terughoudend zijn en alles uit de kast trekken, verplichte vaccinatie of  gedeeltelijke inhouding van loon of uitkering uitlopend op gevangenis straf.

In ieder geval blijft het gegeven dat er mensen doodgaan na de spuit altijd spelen, ook als men geheel tot normaal terugkeert en er geen vaccinatie meer is kan de nawerking van de injectie bij miljarden mensen overal ter wereld gaan opspelen, een beklemmende gedachte

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat de NWO slechts een dekmantel / extra controlemiddel is voor iets veel groters.
Ik denk dat de aarde zonder deze club ook sowieso een hoop chaos zal doormaken over een paar jaar. Dat kan puur maatschappelijk zijn of natuurgeweld.
Wat we nu zien is een poging om die chaos in beheersbare banen te kunnen gaan leiden. Doen ze toch nog iets goeds uiteindelijk.

De maatregelen liggen er nu en de basis is gelegd. Daar kan later naar worden terug gegrepen als het qua timing het beste moment is.
Dat is nu nog niet. Vandaar dat het hele verhaal nu waarschijnlijk in een soort stand-by modus zal komen en op een gegeven moment weer zal worden ingezet.
Iedereen is er nu aan gewend dus de volgende keer loopt alles gelijk soepel.
De mate van verzet of weerzin die mensen nu tegen de maatregelen hebben bepaald denk ik in hoeverre dit sluimerend in stand wordt gehouden.

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...