Ga naar inhoud

Morgen weer een ouderwetse storm?


Sherlock

Aanbevolen berichten

We hebben dan misschien geen winter, maar zo te zien morgenochtend wel een ouderwetse storm. Wel opmerkelijk dat er eigenlijk twee vlak achter elkaar komen want gisteren hadden vooral Noord Duitsland en ook Denemarken het te verduren en morgenochtend is het meer zuidelijk.

Ik zit vlak aan de kust in het gebied waar ze code oranje hebben voorspeld. Misschien dat ik morgenochtend wel even op het strand ga kijken of het daadwerkelijk zo wordt als ze voorspellen.

Bij een Noordwesterstorm is er ook vaak hoog water en ik geloof dat dit morgenochtend ook zo is. 

Volgens mij was er bij de Watersnoodramp in 1953 ook sprake van een Noordwesterstorm met hoog water. Maar goed, sinds die tijd zijn de dijken beter beveiligd en we hebben natuurlijk de Deltawerken

Mensen die de ochtendspits ingaan zullen wel de nodige problemen en files kunnen verwachten denk ik zo.

Dus, moet je de weg op, kijk uit.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het is toch wat.

Eerst was het: blijf thuis, samen tegen corona en nu is het blijft thuis vanwege Corrie.

Storm Corrie: morgen code oranje in noordwesten vanwege zeer zware windstoten, blijf thuis als het kan,

https://www.ad.nl/dossier-storm-corrie/storm-corrie-morgen-code-oranje-in-noordwesten-vanwege-zeer-zware-windstoten-blijf-thuis-als-het-kan~aa042da4/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, AnnaB zei:

Het is toch wat.

Eerst was het: blijf thuis, samen tegen corona en nu is het blijft thuis vanwege Corrie.

Storm Corrie: morgen code oranje in noordwesten vanwege zeer zware windstoten, blijf thuis als het kan,

https://www.ad.nl/dossier-storm-corrie/storm-corrie-morgen-code-oranje-in-noordwesten-vanwege-zeer-zware-windstoten-blijf-thuis-als-het-kan~aa042da4/

Misschien dit keer toch niet zo'n gek advies.

Bij ons aan de kust is het nogal winderig, ging net even stukje lopen, maar kon niet verder:

muur.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...