Ga naar inhoud

Mag een Willem Engel dit zeggen of gaat dit te ver?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Willem Engel staat erom bekend dat hij nu niet bepaald een blad voor de mond neemt en dat is prima, want het hoort allemaal bij de vrijheid van meningsuiting.

Net zoals het volgende wat Willem Engel zei over die twee jonge Duitse politie agenten die zijn doodgeschoten. Het mag dan vrijheid van meningsuiting zijn, toch stoor ik mij heel erg aan die opmerking. Ik krijg er een gevoel bij dat we hier nu niet bepaald met empathisch mens te maken hebben.

Of ligt dat aan mij?

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Wat ik al eerder heb gezegd dat Willem Engel  de zaak tegen de corona gekte geen goed doet.De twee politie mensen deden  gewoon hun werk tegen een stroper en werden door deze stroper neer geschoten; geen enkel mens met een gezond verstand kan dat goed keuren ,integendeel.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mijn voorgangers hebben groot gelijk, Willem zou excuses moeten geven of een verduidelijking maken en in een kontekst plaatsen van wat hij precies bedoelde, ingeval dat mogelijk is. Eerlijk gezegd dacht ik ook meteen aan opgekropte woede pver politie en corona maatregelen, zij hadden opdat moment een wapen, een zeer, zeer slechte combinatie, een samenhang die zij niet misschien niet wilden.

Ik vraag mij af, in mijn nog zeer kleine familiekring, 4 mensen, een dood 5 dagen na de spuit en in mijn kennissenkring zeer klein door de corona en mijn houding een paar weken daarna een vrouw van 53, die 5 dagen na de spuit op sterven ligt.

Stel ik zou een wapen hebben al is het maar een groot mes en je komt in een situatie met virologen die je bespotten, wat zou er kunnen gebeuren, hoe kort is mijn lontje, ik weet het niet. 

Ik besluit natuurlijk dat de daad van de stropers niet te vergoelijken is e Willem  moet iets over zijn uitlatingen zeggen en met empathie naar de slachtoffers

aangepast door Antoon
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 maand later...

Ze hebben hem op gepakt en niet zo gek natuurlijk.ach  zijn vader was een ploert en hij is net zijn vader.Of ze nou links of rechts zijn ze scheppen alleen maar ellende en doen de zaak geen goed ,in dit geval het corona dossier.

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...