Ga naar inhoud

Ongeveer 20 procent van de Nederlanders vindt Poetin een toffe kerel


Sherlock

Aanbevolen berichten

Toen ik dat las moet ik bekennen dat ik niet had gedacht dat dit percentage zo hoog zou zijn. Dat is wat mij betreft in ieder geval hoopgevend. Als reden dat men Poetin tof vindt wordt het volgende gegeven.

Uit de peiling komt naar voren dat zo’n 20 procent van de ondervraagden best kan sympathiseren met de ideeën van Poetin. Niet zo vreemd, want vergelijkbare ontwikkelingen zie je in Frankrijk en de Verenigde Staten, aldus Monika Sie Dhian Ho, directeur van Clingendael. ,,Deze groep vindt dat Vladimir Poetin, anders dan bijvoorbeeld Mark Rutte, Emmanuel Macron (Frankrijk) of Joe Biden (Verenigde Staten) wél weet hoe je de traditioneel conservatieve waarden en nationale trots moet beschermen. Om die reden vinden ze hem wel tof. In Amerika zagen we dat vooral onder Donald Trump. In Frankrijk zie je het bij de nieuwe kandidaat Eric Zemmour.”

Verder staat er dat deze mensen China zien als een veel grotere bedreiging dan Rusland.

https://www.ad.nl/buitenland/een-vijfde-van-de-nederlanders-vindt-poetin-best-tof~ac1655fd/

Wat vinden jullie van Vladimir Poetin? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Omdat de NOS altijd Poetin weg zet als boeman, moet het wel een toffe peer zijn.

Bij de NOS moet je altijd alles omdraaien om te weten wat er werkelijk speelt.

 

Maar wees eerlijk, Poetin komt op voor de Russische belangen, hij knokt wel voor zijn land, en dan hebben wij, "Tetteketet....Ruttuuuh" die volgens mij nog zijn moeder op belt als zijn veter los zit.

Ik vindt 20% eigenlijk nog laag.

 

Ik denk net even, ik ga de opening kijken van de Olympische spelen, even geen Corona, geen politiek, geen ellende, gewoon even de competitieve eigenschappen van naties onderling door middel van zo iets onschuldigs als sport.
In Nederland via de NPO uitgezonden met commentatoren in dienst van de NOS.

Na 10 minuten heb ik het maar weer uit gezet, de commentatoren vonden de sport aspecten niet belangrijk genoeg en ging het van politieke boycots naar corona naar Poetin is een zak en alles is kudt omdat die seniele Biden er niet is. enz. enz.

wat een deceptie weer.
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...