Ga naar inhoud

Soms verdwijnen mensen in andere dimensies


AnnaB

Aanbevolen berichten

Het volgende is iets dat voor sommige mensen onmogelijk is, maar voor anderen is het wel degelijk mogelijk. Voor mensen die heel zwart/wit en letterlijk één dimensionaal denken is de dimensie waarin wij leven de enige en zelfs het denken aan mogelijke andere dimensie brengt hen al volkomen van hun stuk.

Maar, waarom zouden er tegelijkertijd niet meerdere dimensies kunnen zijn? 

In de video hieronder zie je 5 waargebeurde verhalen van mensen die opeens heel ergens anders blijken te zijn. Het is wel hetzelfde, maar toch heel anders.

Ik denk dat het heel goed mogelijk is dat er parallelle dimensies bestaan en dat je soms per ongeluk even in een verkeerde terecht kan komen.

Ben ik de enige die zo denkt, of zijn er ook anderen die denken dat zoiets kan.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Philadelphia experiment.

Lookingglass experiment.

Project Stargate.

The Montauk Project.

Project Pegasus.

En daarnaast de "staats" gedocumenteerde voorvallen van personen die claimde uit een ander tijds vak te komen. vaak met indrukwekkende voorvallen waarbij mensen tot op de tijd nauwkeurig konden voorspellen wat er op een bepaald moment te gebeuren viel.

Er is zo veel kennis wat voor ons verborgen wordt gehouden.

Daarom kunnen ze zo kinderlijk eenvoudig de religies op deze wereld buigen en kneden, als je maar 5% van de informatie krijgt, dan kunnen ze je alles wijs maken.

Ik ben zo benieuwd wat er in het verborgen archief van het Romeinse rijk/Vaticaan staat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 2 maanden later...
Op 7-2-2022 om 21:29, NivKing zei:

Ik ben zo benieuwd wat er in het verborgen archief van het Romeinse rijk/Vaticaan staat.

Dat is er niet, alleen zijn er stukken die pas openbaar worden op een bepaalde datum en jaar , en dat is met de meesten  archieven zo.Maar wat openbaar is kan je gewoon inzien. en bestuderen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...