Ga naar inhoud

Ga jij je laten testen voor een evenement?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik heb één keer een Corona test gehad en het was helemaal niet zo erg (ze gingen niet zo heel diep met dat wattenstaafje). 

Alleen lijkt het me wel irritant om dat telkens te moeten doen, ik verwacht dat men daar uiteindelijk wel genoeg van zal hebben. Hopelijk wordt dat binnen afzienbare tijd afgeschaft.

Vragen over het forum? Zie de Help-pagina.

Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 6 maanden later...
  • 3 weken later...
Op 16-1-2022 om 03:31, Tamme zei:

Door je te laten testen,hou je het testen in stand.de wereld op ze kop

Ik trek zelfs mijn witten lakschoenen er voor aan afgebiesd met rood want testen moet je in stijl doen En ik draag dan ook een rode gleufhoed😂🎩..

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Met testen hou je het systeem in stand.nu 322 op de ic met corona op 17000000 miljoen mensen in een vergrijsde samenleving ben nog geen 50 heb morgen vrij en wat stapgeld bij de hand en ken nu nergens anders heen dande benzinepomp, de wereld op ze kop ,ze gaan betalen voor deze verloren levensvreugde ik ga nooit meer belasting of wat dan ook betalen de T....... blijft een net Forum🤣

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • 1 jaar later...

Wat betreft dat corona gebeuren wil ik mijn hart luchten maar ook dat het als waarschuwing dient wat we allemaal zeggen.

Ik heb me welleens laten testen. Behoorlijk spijt van dat ik op die manier mee had gedaan aan het covid gebeuren. Maar wat ik nog kwalijker vind is dat er mensen waren die gingen beweren dat dat het teken van het beest is. Hoeveel mensen voelen zich daardoor wel niet verdoemd😐 lullig. Het erge is dat er tot op de dag van vandaag mensen zijn, vooral online die dingen gaan verzinnen, het als waarheid gaan zien en alsnog massaal anderen vertellen dat ze het teken van het beest hebben. 

De image of the beast heeft niemand laten vermoord die het niet aanbidde als ook kon iedereen kopen en verkopen zonder het. Noch werd er iets in de rechterhand geplaatst. Het rijmt totaal niet met het teken van het beest, maar ik heb wel een periode gehad dat ik er echt flink aan onderdoor ging door mensen die waanideeën verspreiden op internet. Ze begrijpen de stof niet, maar zitten in een psychotische waan en voelen daardoor de nood om massa hysterie te veroorzaken. 

Ik was er in iedergeval op een gegeven moment enorm aan onderdoor gegaan. En ik dank daarom ook bepaalde mensen die mij echt aandrongen de bijbel eens serieus te lezen, ipv het zelfde te doen als al die paniekzaaiers doen: stukjes.

Laten we voorzichtig zijn als een zelf verklaarde preacher of wie dan video's maakt over dit soort onderwerpen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, Joshua zei:

Wat betreft dat corona gebeuren wil ik mijn hart luchten maar ook dat het als waarschuwing dient wat we allemaal zeggen.

Ik heb me welleens laten testen. Behoorlijk spijt van dat ik op die manier mee had gedaan aan het covid gebeuren. Maar wat ik nog kwalijker vind is dat er mensen waren die gingen beweren dat dat het teken van het beest is. Hoeveel mensen voelen zich daardoor wel niet verdoemd😐 lullig. Het erge is dat er tot op de dag van vandaag mensen zijn, vooral online die dingen gaan verzinnen, het als waarheid gaan zien en alsnog massaal anderen vertellen dat ze het teken van het beest hebben. 

De image of the beast heeft niemand laten vermoord die het niet aanbidde als ook kon iedereen kopen en verkopen zonder het. Noch werd er iets in de rechterhand geplaatst. Het rijmt totaal niet met het teken van het beest, maar ik heb wel een periode gehad dat ik er echt flink aan onderdoor ging door mensen die waanideeën verspreiden op internet. Ze begrijpen de stof niet, maar zitten in een psychotische waan en voelen daardoor de nood om massa hysterie te veroorzaken. 

Ik was er in iedergeval op een gegeven moment enorm aan onderdoor gegaan. En ik dank daarom ook bepaalde mensen die mij echt aandrongen de bijbel eens serieus te lezen, ipv het zelfde te doen als al die paniekzaaiers doen: stukjes.

Laten we voorzichtig zijn als een zelf verklaarde preacher of wie dan video's maakt over dit soort onderwerpen.

Ik vind dit een fascineren onderwerp.

Heb er wel eens wat over gelezen, maar wat ik niet begrijp is hoe die mensen bij die theorie komen die zegt dan wanneer je je hebt laten testen voor covid-19 je het merkteken van het beest heb ontvangen.

Hoe leggen ze dat verband?

Als ik kijk staat er het volgende in de bijbel:

Verder liet het bij alle mensen, groot en klein, rijk en arm, slaaf en vrije, een merkteken zetten op hun rechterhand of op hun voorhoofd. 17 Alleen mensen met dat teken – dat wil zeggen de naam van het beest of het getal van die naam – konden iets kopen of verkopen.

Hoe brengen ze dat in verband met die testen?  Want je kunt gewoon dingen kopen, ongeacht of je bent getest of niet.

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, Balthasar Boma zei:

Ik vind dit een fascineren onderwerp.

Heb er wel eens wat over gelezen, maar wat ik niet begrijp is hoe die mensen bij die theorie komen die zegt dan wanneer je je hebt laten testen voor covid-19 je het merkteken van het beest heb ontvangen.

Hoe leggen ze dat verband?

Als ik kijk staat er het volgende in de bijbel:

Verder liet het bij alle mensen, groot en klein, rijk en arm, slaaf en vrije, een merkteken zetten op hun rechterhand of op hun voorhoofd. 17 Alleen mensen met dat teken – dat wil zeggen de naam van het beest of het getal van die naam – konden iets kopen of verkopen.

Hoe brengen ze dat in verband met die testen?  Want je kunt gewoon dingen kopen, ongeacht of je bent getest of niet.

Ze beweren bijvoorbeeld dat er neuralace op de q-tip van de test zou zitten. Zonder te begrijpen wat neuralace uberhaubt is en hoe het werkt. Misschien omdat het woordje lace erin zit?

Het rijmt totaal niet wat de bijbel zegt. Ze beweren dat de neuralace (wat niet kan op die q-tip) later geactiveerd gaat worden en als een soort RFID-chip gaat functioneren.

Ik vind het vrij kwalijk aangezien er best veel mensen zijn die zich daardoor verdoemt voelen. Ik vraag me soms af wat iemand bezielt om zijn mede gelovigen te vertellen tot op de dag van vandaag dat ze het merkteken hebben en naar de hel zullen gaan. Wat heb je daar nou aan? Geen hoop, niks 

Maar er werden zoveel claims gemaakt, dat dat stokje de hersenbloedbarrier doorboord.  Kan helemaal niet. 

Kijk ik stond niet achter dat corona gebeuren totaal niet. Het was een vies spel, maar de dingen die sommigen tot op de dag van vandaag verspreiden als waarheid vind ik echt een hele kwalijke zaak. Zowel de mainstream media, alternatieve media als ook bepaalde mensen zijn allemaal schuldig aan het verspreiden van enorme desinformatie met vreselijke gevolgen.

Ohja en trouwens: zijn gevaccineerden magnetisch of zenden ze bluetooth signalen uit? Nope ook niet. Niburu, hoe leggen jullie dit uit? 

Hele schadelijke leugens van alle kanten. Corrupte leugenaars en geeste ziekte mensen hebben er samen een puinhoop van gemaakt.

Je zou haast denken dat het de bedoeling was om deze onzin van alle kanten zo ver uit de hand te laten lopen.

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, Joshua zei:

Ze beweren bijvoorbeeld dat er neuralace op de q-tip van de test zou zitten. Zonder te begrijpen wat neuralace uberhaubt is en hoe het werkt. Misschien omdat het woordje lace erin zit?

Het rijmt totaal niet wat de bijbel zegt. Ze beweren dat de neuralace (wat niet kan op die q-tip) later geactiveerd gaat worden en als een soort RFID-chip gaat functioneren.

Ik vind het vrij kwalijk aangezien er best veel mensen zijn die zich daardoor verdoemt voelen. Ik vraag me soms af wat iemand bezielt om zijn mede gelovigen te vertellen tot op de dag van vandaag dat ze het merkteken hebben en naar de hel zullen gaan. Wat heb je daar nou aan? Geen hoop, niks 

Maar er werden zoveel claims gemaakt, dat dat stokje de hersenbloedbarrier doorboord.  Kan helemaal niet. 

Kijk ik stond niet achter dat corona gebeuren totaal niet. Het was een vies spel, maar de dingen die sommigen tot op de dag van vandaag verspreiden als waarheid vind ik echt een hele kwalijke zaak. Zowel de mainstream media, alternatieve media als ook bepaalde mensen zijn allemaal schuldig aan het verspreiden van enorme desinformatie met vreselijke gevolgen.

Ohja en trouwens: zijn gevaccineerden magnetisch of zenden ze bluetooth signalen uit? Nope ook niet. Niburu, hoe leggen jullie dit uit? 

Hele schadelijke leugens van alle kanten. Corrupte leugenaars en geeste ziekte mensen hebben er samen een puinhoop van gemaakt.

Je zou haast denken dat het de bedoeling was om deze onzin van alle kanten zo ver uit de hand te laten lopen.

Wow, dat is een hoop frustratie.

Ik ben het met je eens dat die testen niet betekenen dat je het merk van het beest hebt genomen.

Dat komt in een later stadium. Ikzelf dat de CBDC wel degelijk die rol zal vervullen. Als je nu kijkt hoe die CBDC in China al wordt misbruikt, dan kan dat bijna niet anders. In China is die CBDC volgens Chinezen op sociale media gekoppeld aan hun sociale credit score. Is je credit score te laag, dan kan je bijvoorbeeld geen voedsel meer kopen en betalen met die CBDC.

In een later stadium zullen dingen zoals digitale vaccinatiebewijzen ook bij ons aan de CBDC worden gekoppeld en dat betekent dat je niets kunt betalen als je niet bent gevaccineerd. Dat zie ik wel als merkteken van het beest.

Wat je verder zegt over dingen over of mensen magnetisch zijn en of ze bluetoothsignalen uitzenden?

Er zijn ondertussen al heel wat onderzoeken geweest die aantonen dat bepaalde structuren in de vaccins reageren op bepaalde signalen van buitenaf. Ik zou dat dan ook absoluut niet afdoen als onzin, simpelweg omdat er nog weinig over bekend is.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Wow, dat is een hoop frustratie.

Zeker weten lol

8 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Dat komt in een later stadium. Ikzelf dat de CBDC wel degelijk die rol zal vervullen. Als je nu kijkt hoe die CBDC in China al wordt misbruikt, dan kan dat bijna niet anders. In China is die CBDC volgens Chinezen op sociale media gekoppeld aan hun sociale credit score. Is je credit score te laag, dan kan je bijvoorbeeld geen voedsel meer kopen en betalen met die CBDC.

Ja dat geloof ik ook wel, maar het staat los van dat wattenstaafje.

 

9 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Wat je verder zegt over dingen over of mensen magnetisch zijn en of ze bluetoothsignalen uitzenden?

Er zijn ondertussen al heel wat onderzoeken geweest die aantonen dat bepaalde structuren in de vaccins reageren op bepaalde signalen van buitenaf. Ik zou dat dan ook absoluut niet afdoen als onzin, simpelweg omdat er nog weinig over bekend is.

Alles reageerd uiteindelijk toch met bepaalde frequenties? Het makkelijkste voorbeeld is dan toch wel het breken van glas. Of zuurstof atomen die bepaalde frequenties absorberen, dat toevallig binnen het 5G spectrum valt. Hmm🧐 

Link naar reactie
Delen op andere sites

4 uur geleden, Joshua zei:

Alles reageerd uiteindelijk toch met bepaalde frequenties? Het makkelijkste voorbeeld is dan toch wel het breken van glas. Of zuurstof atomen die bepaalde frequenties absorberen, dat toevallig binnen het 5G spectrum valt. Hmm

In dat kader vind ik het volgende heel interessant:

Het verhaal van Malcolm Roberts, een Australische senator die openlijk toegaf in een interview dat de vaccins van Pfizer vol zitten met nanotechnologie.

Roberts heeft met eigen ogen door een microscoop gekeken en constateerde hetzelfde als wat men bij La Quinta Columna aantrof: nanotechnologie in een ‘coronavaccin’, in dit geval bij Pfizer.

Ook hij zag met eigen ogen de rechthoekige structuren zoals die nu meer en meer worden waargenomen.

Daarnaast zag hij het resultaat van bloedonderzoek bij gevaccineerde mensen. Wat opviel was dat de witte bloedlichamen afsterven op het moment dat ze onder een rechthoekige structuur terecht komen. (De witte bloedcellen verdedigen ons lichaam tegen infecties. De bloedcellen worden aangemaakt in het beenmerg).

Bij de rode bloedcellen was heel duidelijk het bekende klonteringsproces waar te nemen, hetgeen betekent dat mensen die met de experimentele injectie worden ingespoten een groot tekort aan zuurstof zullen krijgen.

https://rumble.com/vzb48x-new-roar-network-show-maria-zeee-uncensored.html

 

  • Mee Eens 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Het zou kunnen. Het is een video van halverwege 2022 en tot nu toe schiet het niet echt op met die depopulatie. wanneer gaat het dan echt gebeuren? er was eerder ook een expert die een speech gaf en claimde dat alle gevaccineerden binnen 6 maanden dood zouden zijn. dat was een vrouw in een dokters jas misschien dat het daaraan lag? het leek wel heel geloofwaardig... ik ben er keihard ingetrapt... weer wat geleerd...

 

aangepast door Joshua
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik heb niks te zoeken op evenementen. Nog nooit heb ik mezelf laten testen en dat ga ik niet doen ook. Ik denk dat ik eind augustus jl. corona heb gehad. Ik ging ineens hoesten (zonder opnrengst) en ik had enorme maagpijn en spierpijn.  Die maagpijn was nog het ergste. Mijn neus zat dicht. En ik had koorts maar ik weet niet hoeveel (niet gemeten, wel een doorweekt bed).  Dat heeft een week geduurd en na die week verdween plotsklaps mijn reuk en mijn smaak.  Dat heeft ook ongeveer een week geduurd en toen kwam langzaamaan beetje bij beetje mijn reuk en smaak weer terug. Hoewel ik het idee heb dat het nog niet helemaal optimaal is.  Wat ik wel heb gebruikt is Echinacea extra forte capsules van Bloem. Dat werkt bij mij altijd goed. Maar het kan ook een “gewone” griep zijn geweest. 

aangepast door Divine_will

Als God's woord binnenkomt geeft het licht;
Het geeft begrip en inzicht aan de eenvoudigen (Psalmen 119:130)


 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...