Ga naar inhoud

Vierde revolutie?! 


AMD

Aanbevolen berichten

 

 

We zitten in systematische circulatie inzake revolutie. Revolutie is echt nooit bestaan. Revolutie brengt evolutie mee. We zien een duidelijke ‘revolutie’ maar ik zie evolutie dan revolutie. Revolutie geeft een positief effect op de bevolking.. met evolutie bedoel dat dit het einde van de mens kan betekenen, de mens zal de grootste bedreiging zijn in deze universum. Kloof tussen arm en rijk zal enkel nog meer toenemen! Dit behoort tot agenda! 

 

aangepast door AMD
Link naar reactie
Delen op andere sites

56 minuten geleden, AMD zei:

We zitten in systematische circulatie inzake revolutie. Revolutie is echt nooit bestaan. Revolutie brengt evolutie mee. We zien een duidelijke ‘revolutie’ maar ik zie evolutie dan revolutie. Revolutie geeft een positief effect op de bevolking.. met evolutie bedoel dat dit het einde van de mens kan betekenen, de mens zal de grootste bedreiging zijn in deze universum. Kloof tussen arm en rijk zal enkel nog meer toenemen! Dit behoort tot agenda! 

Mag ik zeggen dat ik niet begrijp wat je wilt zeggen?  Zou je het misschien wat beter uit kunnen wat je precies bedoelt? Zeg je dat er nooit geen revoluties zijn geweest, maar dat alles evolutie  is?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Revolutie bestaat zeker, maar de revolutie die de mensheid gekend heeft is 80% opgezet. Revolutie dat te veel regulering veroorzaakt is geen echte revolutie… revolutie moet meer vrijheid continueren niet meer gebonden aan wetten.. evolutie tuurlijk.. niet namens enkel de mensheid, maar financieel, politieke al die omwentelingen zijn ook evolutie.. we kunnen pas spreken over revolutie wanneer we vrijheid hebben! 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 uur geleden, AMD zei:

Revolutie bestaat zeker, maar de revolutie die de mensheid gekend heeft is 80% opgezet. Revolutie dat te veel regulering veroorzaakt is geen echte revolutie… revolutie moet meer vrijheid continueren niet meer gebonden aan wetten.. evolutie tuurlijk.. niet namens enkel de mensheid, maar financieel, politieke al die omwentelingen zijn ook evolutie.. we kunnen pas spreken over revolutie wanneer we vrijheid hebben! 

Het frappante is dat wanneer je alle revoluties van de laatste paar honderd jaar onderzoekt, je altijd weer bij dezelfde club uitkomt die dit heeft veroorzaakt. Revolutie is een kunstmatig gecreëerd iets met als doel een snelle omwenteling te scheppen en evolutie is een natuurlijk proces. Tenminste dat is wat ik denk. 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...