Ga naar inhoud

In de korte broek


nirual

Aanbevolen berichten

Hi all,

Het valt mij op dat er steeds meer mensen zijn die in een korte broek lopen. Ook als de temperatuur, zoals vandaag, rond het vriespunt is. Er is bij mij in de buurt zelfs een tengere man (dus zonder een natuurlijk jasje 😉) die het hele jaar door met een korte broek en een t-shirtje fietst. Het lijkt wel of deze mensen het altijd warm hebben. 

Zelf heb ik het gevoel dat dit door een toename van straling komt. We hebben steeds meer apparaten in onze maatschappij die straling uitzenden, waaronder ook de 4G/5G masten. Het zou mij niets verbazen dat onze lichamen hier op moeten aanpassen, met een tijdelijke verandering van lichaamstemperatuur en een tijdelijk verzwakte weerstand tot gevolg. (vervelende ziektes liggen dan op de loer)

Heeft iemand hier een andere mogelijke verklaring voor? Of is het wellicht van alle tijden?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dit is van alle tijden je hebt mensen in de winter zien een zonnestraal en ze lopen er tropisch bij en willen op een terras zitten,Je hebt er bij dat zie  je in de maand september is het nog 20 graden in de avond koelt het wat af zie je ze in winterkleding lopen of het december is.Het zich kleden  naar de vier jaargetijden zo ook eten met de seizoenen mee zijn veel mensen het spoor bijster geraakt maar die had je vroeger ook.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, nirual zei:

Hi all,

Het valt mij op dat er steeds meer mensen zijn die in een korte broek lopen. Ook als de temperatuur, zoals vandaag, rond het vriespunt is. Er is bij mij in de buurt zelfs een tengere man (dus zonder een natuurlijk jasje 😉) die het hele jaar door met een korte broek en een t-shirtje fietst. Het lijkt wel of deze mensen het altijd warm hebben. 

Zelf heb ik het gevoel dat dit door een toename van straling komt. We hebben steeds meer apparaten in onze maatschappij die straling uitzenden, waaronder ook de 4G/5G masten. Het zou mij niets verbazen dat onze lichamen hier op moeten aanpassen, met een tijdelijke verandering van lichaamstemperatuur en een tijdelijk verzwakte weerstand tot gevolg. (vervelende ziektes liggen dan op de loer)

Heeft iemand hier een andere mogelijke verklaring voor? Of is het wellicht van alle tijden?

Straling veroorzaakt voor zover mij bekend inderdaad hitte. Maar of dit genoeg is voor mensen om er echt warm van te worden weet ik niet. 

Is het eigenlijk niet andersom dat er juist vroeger veel meer mensen in korte broek liepen?

Ik kan mij foto's en zo herinneren uit tijden van rond de Tweede Wereldoorlog waarop je jongens en jonge mannen zelfs in de winter ziet in korte broek. Maar, misschien kwam dat wel omdat de materialen voor lange broeken schaars waren.

 

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Straling zorgt zeker voor warmte. Ik denk persoonlijk dat ons lichaam al heel lang zich heeft geconformeerd met straling omstandigheden. Maar het is essentieel te weten dat ons lichaam ook meer vitamines nodig heeft zoals..: chollera, CBS olie, selenium, zink.. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...