Ga naar inhoud

Wie weet de oplossing voor dit raadsel?


Sherlock

Aanbevolen berichten

Ik zie net een bericht dat door Willem Middelkoop wordt gedeeld.

Het zijn de namen van vier bedrijven met daarin een gedeelte van de naam omcirkeld.

Het bericht schijnt zo te zien origineel afkomstig te zijn van Elon Musk.

Weet iemand wat Musk hier probeert duidelijk te maken?

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Satoshi Nakamoto is het pseudoniem van een onbekend persoon of een groep die de cryptomunt bitcoin ontwierp en de eerste blockchain database oprichtte. Nakamoto was de eerste die het double-spendingprobleem oploste waardoor elektronisch geld zonder een centrale autoriteit mogelijk werd

aangepast door Flieko
  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Satoshi is het kleinste gedeelte Bitcoin een "cent" zeg maar, en Nakamoto is een Groep of persoon die de Bitcoin gemaakt zou hebben.

In een nutshell.

Bitcoin is van de globale bankiers maffia, maar altijd verkocht aan het gepeupel als oplossing om onder de bankiers maffia vandaan te kunnen komen.

De grote hoeveelheid aandacht in de MSM zou al genoeg alarmbellen hebben moeten doen afgaan bij de wat meer "gelezen" personen.

Niks maar dan ook helemaal niks krijgt aandacht op TV als het niet een of andere agenda dient.

Wat Elon Musk er mee bedoeld?

Waarschijnlijk niks, ik geloof niet eens dat Elon Musk een echt persoon is. het is een "Rol" ingevuld door een acteur of misschien wel geheel digitaal.

Elon Musk klinkt als een parfum, niet als een mens, waarschijnlijk de "Stank" van een psyop.

Deze video is overal al gescrubbed, en als je video geschrubbed wordt kan je er van uitgaan dat ze over het doel vliegen en dan wordt je altijd beschoten met flak.

maar ik heb nog een versie kunnen vinden.

Dit is echt een must see voor de MH17 fan-club. Maar Bitcoin komt ook nog even aan bod.

https://3d5d.space/v/4464?channelName=5ebee906b562d

aangepast door NivKing
Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik denk dat iedereen hierboven wel een beetje gelijk heeft.

Ik geloof dat nog nooit iemand die Satoshi Nakamoto heeft gezien en ik denk dat deze ook nooit bestaan heeft.

Het zou zo maar kunnen dat Nakamoto niets anders is dan een samenwerkingsverband tussen die vier grote bedrijven die Elon Musk noemt. Dat ze uit de letters van hun bedrijfsnamen het pseudoniem Satoshi Nakamoto hebben bedacht.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...