Ga naar inhoud

Wat is er werkelijk aan de hand met Kate Middleton?


Niburu.co

Aanbevolen berichten

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Meeste reacties in dit topic

Meeste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

4 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Nu ben ik wel een beetje overtuigd. Dat het een occulte familie is dat weet ik. Waarschijnlijk is er nog veel meer te ontdekken.  

Ja en het houdt ons mooi bezig en zo worden we afgeleid van de economische crash die er aan zit te komen en de digital id en cbdc en verplicht vaxies 😅 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Bibi zei:

Ja en het houdt ons mooi bezig en zo worden we afgeleid van de economische crash die er aan zit te komen en de digital id en cbdc en verplicht vaxies 😅 

Ik hoor dat wel vaker over een economische crash.

Ben heel benieuwd hoe dat in de praktijk zal gaan verlopen/

Misschien krijgen we wel een oorlog en komt die crash als gevolg van die oorlog

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Ik hoor dat wel vaker over een economische crash.

Ben heel benieuwd hoe dat in de praktijk zal gaan verlopen/

Misschien krijgen we wel een oorlog en komt die crash als gevolg van die oorlog

Ja de trigger kan van alles zijn maar dat het gaan komen is zeker

Ik ben ook benieuwd hoe en wat, ik denk zelf wel nog dit jaar

Link naar reactie
Delen op andere sites

Mwa, ik hou rekening met een oorlog en heel veel ellende maar ben desondanks toch optimistisch hoor. Ze plannen het allemaal wel maar heel veel mislukt ook gewoon. Het kan best allemaal nog een tijd goed gaan.   Mijn eigen leven in in financieel opzicht beter dan een paar jaar geleden terwijl er niks veranderd is qua wonen en werk 

Link naar reactie
Delen op andere sites

11 minuten geleden, Bibi zei:

Ja de trigger kan van alles zijn maar dat het gaan komen is zeker

Ik ben ook benieuwd hoe en wat, ik denk zelf wel nog dit jaar

Dat is wel heel erg snel, ik ben nergens op voorbereid. 

3 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Mwa, ik hou rekening met een oorlog en heel veel ellende maar ben desondanks toch optimistisch hoor. Ze plannen het allemaal wel maar heel veel mislukt ook gewoon. Het kan best allemaal nog een tijd goed gaan.   Mijn eigen leven in in financieel opzicht beter dan een paar jaar geleden terwijl er niks veranderd is qua wonen en werk 

Heb jij dan wel dingen gehamsterd en zo?

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Dat is wel heel erg snel, ik ben nergens op voorbereid. 

Heb jij dan wel dingen gehamsterd en zo?

 

3 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Dat is wel heel erg snel, ik ben nergens op voorbereid. 

Heb jij dan wel dingen gehamsterd en zo?

Ja ik ben wel aardig voorbereid, in Amerika zijn de banken zo goed als failliet en sinds 11 maart mogen ze niet meer bij lenen. Als de dollar valt dan gaat de euro ook, ik ben van nature optimistisch maar vooral realistisch en in de MSM  schilderen ze het allemaal nog te mooi af. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Bibi zei:

Ja ik ben wel aardig voorbereid, in Amerika zijn de banken zo goed als failliet en sinds 11 maart mogen ze niet meer bij lenen. Als de dollar valt dan gaat de euro ook, ik ben van nature optimistisch maar vooral realistisch en in de MSM  schilderen ze het allemaal nog te mooi af. 

Dit is iets waar ik dan weer niet op voorbereid ben.  Ik heb nooit belangstelling voor financiële zaken gehad en heb er ook helemaal geen verstand van.  Als er een hyperinflatie ontstaat dan ben ik ook vlug klaar.  Bitcoin is voor mij ook niks omdat ik het niet begrijp.  Ik ben erg technisch dus ik kan wel bijbeunen tegen goederen mocht het nodig zijn.  

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

Dit is iets waar ik dan weer niet op voorbereid ben.  Ik heb nooit belangstelling voor financiële zaken gehad en heb er ook helemaal geen verstand van.  Als er een hyperinflatie ontstaat dan ben ik ook vlug klaar.  Bitcoin is voor mij ook niks omdat ik het niet begrijp.  Ik ben erg technisch dus ik kan wel bijbeunen tegen goederen mocht het nodig zijn.  

Bitcoin is volgens mij ook een vangnet zoals hier laatst op niburu te lezen was en daar heb ik ook geen vertrouwen in en wat je zegt we zullen het uiteindelijk dan met ruilhandel en wederdiensten moeten doen. Ik ga slapen lieve mensen. Fijn om hier van gedachte te wisselen. . . . Sleep well

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Bibi zei:

Bitcoin is volgens mij ook een vangnet zoals hier laatst op niburu te lezen was en daar heb ik ook geen vertrouwen in en wat je zegt we zullen het uiteindelijk dan met ruilhandel en wederdiensten moeten doen. Ik ga slapen lieve mensen. Fijn om hier van gedachte te wisselen. . . . Sleep well

Welterusten.  Het was inderdaad gezellig. Best opbouwend want ik heb toch weer wat dingen gehoord die ik nog niet wist.  Tot later 

Link naar reactie
Delen op andere sites

12 uur geleden, Balthasar Boma zei:

Ik sta wel versteld hoeveel jij weet van al die dingen? Is het een beetje een hobby of ben je op een andere manier aan zoveel kennis gekomen?

Maar, wacht even: hadden we eerder vandaag niet iemand die zei dat Katherine een man was of ben ik nu in de war?
 

Ik lees veel,zoek veel vergelijk dingen en en kijk om me heen.

Dat van Kate Ik denk dat het gewoon een vrouw is(meschien gecloned lees ik ook veel over)

Maar ik weet wel dat dit afleiding is.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 17-3-2024 om 17:37, Balthasar Boma zei:

Maar waarom doen ze dat dan?

Waarom niet een gewone vrouw? 

Want, dan moeten al die mannen toch ook homo zijn? Of mis ik iets?

Het hoort bij hun satanische ritueel, één van de pijlers van de Kabal is sodomie en de 'God' (Baal, Beelzebub, Lucifer, Satan, Bahpomet) die zij aanbidden is tweeslachtig, duogenderistisch.

De motto van de Illuminati ten tijde van de oprichting door Adam Weishaupt was 'Redemption through sin', dus om totale zuivering te bereiken moeten de meest verschrikkelijke zonden begaan worden, van slachtpartijen en verkrachtingen van zwangere vrouwen en gehandicapten tot kindermoorden en kannibalisme van baby's.

Wil je als vrijmetselaar stijgen in graad en rang, dan trouw je met een omgebouwde man/vrouw. Voor hen is dat 'het evenbeeld van God' aangezien Satan ook duoslachtig is.

aangepast door Ravenheer
Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Ravenheer zei:

Het hoort bij hun satanische ritueel, één van de pijlers van de Kabal is sodomie en de 'God' (Baal, Beelzebub, Lucifer, Satan, Bahpomet) die zij aanbidden is tweeslachtig, duogenderistisch.

De motto van de Illuminati ten tijde van de oprichting door Adam Weishaupt was 'Redemption through sin', dus om totale zuivering te bereiken moeten de meest verschrikkelijke zonden begaan worden, van slachtpartijen en verkrachtingen van zwangere vrouwen en gehandicapten tot kindermoorden en kannibalisme van baby's.

Wil je als vrijmetselaar stijgen in graad en rang, dan trouw je met een omgebouwde man/vrouw. Voor hen is dat 'het evenbeeld van God' aangezien Satan ook duoslachtig is.

wow, heftig.

Dan vraag ik mij alleen af waarom Rutte nog geen omgebouwde vrouw heeft.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...