Ga naar inhoud

Wat is er werkelijk aan de hand met Kate Middleton?


Niburu.co

Aanbevolen berichten

Er is nog steeds geen duidelijkheid over de 'verdwijning' van Kate Middleton.

Ze zou gezien zijn, maar dat verhaal is zo vaag dat het de speculaties alleen maar erger heeft gemaakt.

Iemand denkt zelfs dat Kate de antichrist is, want waarom moet dat een man zijn?

We hebben vandaag een aantal nieuwe verhalen gepubliceerd over Kate.

Mocht iemand een idee hebben over wat er werkelijk is gebeurd en misschien waarom, laat het weten.

https://niburu.co/buitenland/19521-meer-kate-gate-verhalen

 

aangepast door Niburu.co
Link naar reactie
Delen op andere sites

  • Reacties 51
  • Aangemaakt
  • Laatste reactie

Meeste reacties in dit topic

Meeste reacties in dit topic

Geplaatste afbeeldingen

1 uur terug, Niburu.co zei:

Er is nog steeds geen duidelijkheid over de 'verdwijning' van Kate Middleton.

Ze zou gezien zijn, maar dat verhaal is zo vaag dat het de speculaties alleen maar erger heeft gemaakt.

Iemand denkt zelfs dat Kate de antichrist is, want waarom moet dat een man zijn?

We hebben vandaag een aantal nieuwe verhalen gepubliceerd over Kate.

Mocht iemand een idee hebben over wat er werkelijk is gebeurd en misschien waarom, laat het weten.

https://niburu.co/buitenland/19521-meer-kate-gate-verhalen

 

Wat ik mij afvraag is hoe het kan dat de hele wereld zo geobsedeerd door mensen met blauw bloed?

Volgens mij hebben ze helemaal geen blauw bloed en wie heeft ooit bepaald dat zij koning of koningin zijn?

Wat als de buurman op de hoek zich volgende week tot koning verklaard?

Misschien spelen ze wel bewust allemaal spelletjes om te laten zien hoe belangrijk ze zijn.

Hoe dan ook, hoe eerder er voor mij een eind komt aan al dat koning en koninginnen gedoe, des te beter. 

Behalve in sprookjes en bij de Efteling, daar hoort het thuis.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Iemand denkt zelfs dat Kate de antichrist is want waarom zou dat een man zijn? Het grappige is dat Kate een man is 😉 net als Meghan Markle en ook de "vrouwen" van presidenten en koningen, wat betekent dat William en Harry en Trump dus vrouwen zijn.

They are all inverted zoals dat heet.

Als je er onderzoek naar doet kom je er achter, Kate heeft een adamsappel en het figuur van een man en nee zij heeft dus geen kinderen gekregen en is nooit zwanger geweest. 

Screenshot_20240317_132351_Telegram.jpg

Screenshot_20240317_132222_Telegram.jpg

Screenshot_20240317_130454_Telegram.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

45 minuten geleden, Bibi zei:

Iemand denkt zelfs dat Kate de antichrist is want waarom zou dat een man zijn? Het grappige is dat Kate een man is 😉 net als Meghan Markle en ook de "vrouwen" van presidenten en koningen, wat betekent dat William en Harry en Trump dus vrouwen zijn.

They are all inverted zoals dat heet.

Als je er onderzoek naar doet kom je er achter, Kate heeft een adamsappel en het figuur van een man en nee zij heeft dus geen kinderen gekregen en is nooit zwanger geweest. 

Screenshot_20240317_132351_Telegram.jpg

Screenshot_20240317_132222_Telegram.jpg

Screenshot_20240317_130454_Telegram.jpg

Ik vind het wel grappig eigenlijk.

Vorige week had je Macron die bij hoog en bij laag beweerde dat zijn vrouw geen man is.

Ik heb ook de verhalen gelezen over Michelle Obama, maar Kate, dat is voor mij nieuw?

Maar, waar komen die kinderen dan vandaan?

Link naar reactie
Delen op andere sites

25 minuten geleden, Veritas zei:

Ik vind het wel grappig eigenlijk.

Vorige week had je Macron die bij hoog en bij laag beweerde dat zijn vrouw geen man is.

Ik heb ook de verhalen gelezen over Michelle Obama, maar Kate, dat is voor mij nieuw?

Maar, waar komen die kinderen dan vandaan?

Tja tuurlijk houdt Macron dat vol maar het is 100% dat zijn vrouw een man is en Michelle Obama ook. Het is al zolang dat ze allemaal inverted zijn. Ik vond het eerst ook shocking maar als je onderzoek gaat doen vind je heel veel bijvoorbeeld bij TRANSVEST7770 

En de kinderen van bijvoorbeeld Obama zijn van een close en bevriend koppel en er zijn uiteraard draagmoeders die een contract met geheimhouding tekenen. 

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

44 minuten geleden, Bibi zei:

Tja tuurlijk houdt Macron dat vol maar het is 100% dat zijn vrouw een man is en Michelle Obama ook. Het is al zolang dat ze allemaal inverted zijn. Ik vond het eerst ook shocking maar als je onderzoek gaat doen vind je heel veel bijvoorbeeld bij TRANSVEST7770 

En de kinderen van bijvoorbeeld Obama zijn van een close en bevriend koppel en er zijn uiteraard draagmoeders die een contract met geheimhouding tekenen. 

 

 

Maar waarom doen ze dat dan?

Waarom niet een gewone vrouw? 

Want, dan moeten al die mannen toch ook homo zijn? Of mis ik iets?

Link naar reactie
Delen op andere sites

47 minuten geleden, Bibi zei:

Tja tuurlijk houdt Macron dat vol maar het is 100% dat zijn vrouw een man is en Michelle Obama ook. Het is al zolang dat ze allemaal inverted zijn. Ik vond het eerst ook shocking maar als je onderzoek gaat doen vind je heel veel bijvoorbeeld bij TRANSVEST7770 

En de kinderen van bijvoorbeeld Obama zijn van een close en bevriend koppel en er zijn uiteraard draagmoeders die een contract met geheimhouding tekenen. 

 

 

Misschien heb je toch gelijk.

Kijk even naar het volgende filmpje.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

10 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Maar waarom doen ze dat dan?

Waarom niet een gewone vrouw? 

Want, dan moeten al die mannen toch ook homo zijn? Of mis ik iets?

Ja ik snap je vraag, die had ik ook het enige wat ik kan zeggen is dat je zelf onderzoek moet doen. . . . dat is met alles!  Nooit zomaar iets aannemen. Ik heb echt een tijd nodig gehad om het op een rijtje te krijgen omdat het zo ongeloofwaardig is allemaal. Ik zal nog een paar voorbeelden laten zien.

Screenshot_20240317_160108_Telegram.jpg

Screenshot_20240317_155807_WhatsApp.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Kate's geschiedenis 

Catherine (Kate) Middleton is een Engelse door de geest gecontroleerde media-actrice, gebruikt om te trouwen met de antichristelijke figuur William Mountbatten en George, Charlotte en Louis ter wereld te brengen en om de rol te spelen van de nieuwe Diana Spencer (het James Holmes Phoenix ritueel) in de media-industrie, de moderne maan-moeder godin de Hoer van Babylon zoals Marjorie Cameron en Marilyn Monroe. Ze stamt af van de Sforza bloedlijn die Leonardo Da Vinci financierde (Da Vinci Code propaganda over heilige bloedlijn). Haar vader is Michael Middleton (mm=33).

In 2011 trouwde ze met William tijdens het William en Catherine huwelijksritueel in een jurk die vergeleken werd met de trouwjurk van Grace Kelly, op 4/29, St Catherine's day, de trouwdatum van antichrist Adolf Hitler en Eva Braun.

In 2012 was ze aanwezig bij de openingsceremonie van de Olympische Zomerspelen 2012.

In 2013 beviel ze van George en presenteerde ze het kind in de blauwe jurk van Rosemary uit de antichristfilm Rosemary's Baby.

In 2018 presenteerde ze Louis in de rode jurk van Rosemary.

Astrologische kaart

geboren op 1/9/1982, datum Richard Nixon, Kim Mathers (vrouw van Eminem), Matthew Knowles (vader van Beyoncé), Jimmy Page, Joan Baez, Simone de Beauvoir (JP Sartre geboren op 6/21 zoals William), tijdens een maansverduistering (William geboren tijdens een zonsverduistering op zomerzonnewende) in Reading Berkshire.

Asc: Leeuw, mc: Stier. Dom: Waterman (de Ster), Weegschaal, Steenbok - Jupiter (zoals William, Sharon Tate), Zon, Venus.
Huizen 6, 3, 5. 6: Venus conj Mercurius in Waterman, 3: Mars, Saturnus en Pluto in Weegschaal, 5: Zon in Steenbok, Neptunus conj Lilith in Boogschutter. 4: Uranus in Boogschutter, 11: Maan in Kreeft (koningin van de kopjes/hartendiana), 12: Leo.

Voorspellende programmering

Hollywoodfilms met Catherine Deneuve, Kate Moss, Kate Bosworth, Kate Hudson, Cate Blanchett, Katy Perry, Catherine Zeta-Jones, Catherine Keener, Katherine Waterston, Charlotte Gainsbourg (naam van haar dochter, speelde Kate en Catherine),.

1966 Duivelsoog Deborah Kerr - Catherine
1976 To the Devil a Daughter (Dennis Wheatley) Natassja Kinski als Catherine
1976 The Omen Gregory Peck Lee Remick als Katherine Harvey Spencer (Harry Spencer) Richard Donner getrouwd met Lauren Diane Schuler geboren 6/23/1946 net als Catherine's vader Michael Middleton.

1995 The Prophecy Virginia Madsen als Katherine Viggo Mortensen als Lucifer
2006 Katrina overstromingsritueel in New Orleans (Mercedes Benz Superdome=auto van Diana)
2020 Catherine Austin Fitts als gecontroleerde oppositie tijdens het Corona-ritueel.
Antichrist.

 

 

 

 

 

katherines.jpg

wedding_prince_william_catherine_diana_charles_bride_wars_anna_hathaway.jpg

catherine_rosemarys_baby_kate_diana_harry_hecate_triple_face.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

Dat kraagje uit 1968 is hetzelfde als het kraagje uit 2018. Zal ook geen toeval zijn. Wat een kinderachtig gedoe eigenlijk al die vooraankondigingen dmv films. Die satanisten schijnen te denken dat als ze dingen vooraf aankondigen dat de gewone mensen hadden moeten kunnen weten dat er iets aankomt. Dan kunnen de satanisten niet verantwoordelijk gehouden worden. Nou, ik weet zeker dat ze nog op zullen kijken na dit leven en volledig verantwoordelijk worden gehouden. De bedriegers worden zelf ook bedrogen. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, erec zei:

Kate's geschiedenis 

Catherine (Kate) Middleton is een Engelse door de geest gecontroleerde media-actrice, gebruikt om te trouwen met de antichristelijke figuur William Mountbatten en George, Charlotte en Louis ter wereld te brengen en om de rol te spelen van de nieuwe Diana Spencer (het James Holmes Phoenix ritueel) in de media-industrie, de moderne maan-moeder godin de Hoer van Babylon zoals Marjorie Cameron en Marilyn Monroe. Ze stamt af van de Sforza bloedlijn die Leonardo Da Vinci financierde (Da Vinci Code propaganda over heilige bloedlijn). Haar vader is Michael Middleton (mm=33).

In 2011 trouwde ze met William tijdens het William en Catherine huwelijksritueel in een jurk die vergeleken werd met de trouwjurk van Grace Kelly, op 4/29, St Catherine's day, de trouwdatum van antichrist Adolf Hitler en Eva Braun.

In 2012 was ze aanwezig bij de openingsceremonie van de Olympische Zomerspelen 2012.

In 2013 beviel ze van George en presenteerde ze het kind in de blauwe jurk van Rosemary uit de antichristfilm Rosemary's Baby.

In 2018 presenteerde ze Louis in de rode jurk van Rosemary.

Astrologische kaart

geboren op 1/9/1982, datum Richard Nixon, Kim Mathers (vrouw van Eminem), Matthew Knowles (vader van Beyoncé), Jimmy Page, Joan Baez, Simone de Beauvoir (JP Sartre geboren op 6/21 zoals William), tijdens een maansverduistering (William geboren tijdens een zonsverduistering op zomerzonnewende) in Reading Berkshire.

Asc: Leeuw, mc: Stier. Dom: Waterman (de Ster), Weegschaal, Steenbok - Jupiter (zoals William, Sharon Tate), Zon, Venus.
Huizen 6, 3, 5. 6: Venus conj Mercurius in Waterman, 3: Mars, Saturnus en Pluto in Weegschaal, 5: Zon in Steenbok, Neptunus conj Lilith in Boogschutter. 4: Uranus in Boogschutter, 11: Maan in Kreeft (koningin van de kopjes/hartendiana), 12: Leo.

Voorspellende programmering

Hollywoodfilms met Catherine Deneuve, Kate Moss, Kate Bosworth, Kate Hudson, Cate Blanchett, Katy Perry, Catherine Zeta-Jones, Catherine Keener, Katherine Waterston, Charlotte Gainsbourg (naam van haar dochter, speelde Kate en Catherine),.

1966 Duivelsoog Deborah Kerr - Catherine
1976 To the Devil a Daughter (Dennis Wheatley) Natassja Kinski als Catherine
1976 The Omen Gregory Peck Lee Remick als Katherine Harvey Spencer (Harry Spencer) Richard Donner getrouwd met Lauren Diane Schuler geboren 6/23/1946 net als Catherine's vader Michael Middleton.

1995 The Prophecy Virginia Madsen als Katherine Viggo Mortensen als Lucifer
2006 Katrina overstromingsritueel in New Orleans (Mercedes Benz Superdome=auto van Diana)
2020 Catherine Austin Fitts als gecontroleerde oppositie tijdens het Corona-ritueel.
Antichrist.

 

 

 

 

 

katherines.jpg

wedding_prince_william_catherine_diana_charles_bride_wars_anna_hathaway.jpg

catherine_rosemarys_baby_kate_diana_harry_hecate_triple_face.jpg

Ik sta wel versteld hoeveel jij weet van al die dingen? Is het een beetje een hobby of ben je op een andere manier aan zoveel kennis gekomen?

Maar, wacht even: hadden we eerder vandaag niet iemand die zei dat Katherine een man was of ben ik nu in de war?
 

Link naar reactie
Delen op andere sites

46 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

Ik sta wel versteld hoeveel jij weet van al die dingen? Is het een beetje een hobby of ben je op een andere manier aan zoveel kennis gekomen?

Maar, wacht even: hadden we eerder vandaag niet iemand die zei dat Katherine een man was of ben ik nu in de war?
 

Ik blijf erbij dat ze een man is daarom heeft ze ook geen heupen net als Diana

Maar iedereen mag zelf onderzoeken hoe het zit

Screenshot_20240317_194747_Telegram.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

19 minuten geleden, Bibi zei:

En die heb je echt nodig om kinderen te baren hoor! 😉

En toch en toch en toch Bibi. Ik had vroeger een vriendin die ook smalle heupen had. Die heeft een tweeling gekregen en nog een kind. Door die smalle heupen. Het zegt toch net alles. 
 

Ik hoop voor jou dat je een paar mooie vrouwelijke heupen hebt en er trots op bent!! 😉 

Link naar reactie
Delen op andere sites

32 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

En toch en toch en toch Bibi. Ik had vroeger een vriendin die ook smalle heupen had. Die heeft een tweeling gekregen en nog een kind. Door die smalle heupen. Het zegt toch net alles. 
 

Ik hoop voor jou dat je een paar mooie vrouwelijke heupen hebt en er trots op bent!! 😉 

En toch.

Toch waren er in 2010 al de nodige mensen die opmerkten dat de heupen van Kate niet geschikt zouden zijn voor een troonopvolger.

Socialite Jemima Khan veroorzaakte verontwaardiging nadat ze Kate Middleton leek te bekritiseren omdat ze te mager zou zijn.

Op Twitter zei ze dat de toekomstige prinses Catherine "onwaarschijnlijk" slank was.

Jemima tweette: "Kate Middleton - dat zijn toch geen heupen om erfgenamen te baren? Onhaalbaar smal."

Na een reeks tweets waarin ze werd aangevallen, krabbelde de 36-jarige terug en zei: "Ik was niet onaardig... Zou niet elk meisje onuitstaanbaar smalle heupen willen hebben? Wie wil er nou beschreven worden als iemand met vruchtbare heupen?"

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/comment-on-kate-middletons-hips-by-jemima-264633

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 minuten geleden, Balthasar Boma zei:

En toch.

Toch waren er in 2010 al de nodige mensen die opmerkten dat de heupen van Kate niet geschikt zouden zijn voor een troonopvolger.

Socialite Jemima Khan veroorzaakte verontwaardiging nadat ze Kate Middleton leek te bekritiseren omdat ze te mager zou zijn.

Op Twitter zei ze dat de toekomstige prinses Catherine "onwaarschijnlijk" slank was.

Jemima tweette: "Kate Middleton - dat zijn toch geen heupen om erfgenamen te baren? Onhaalbaar smal."

Na een reeks tweets waarin ze werd aangevallen, krabbelde de 36-jarige terug en zei: "Ik was niet onaardig... Zou niet elk meisje onuitstaanbaar smalle heupen willen hebben? Wie wil er nou beschreven worden als iemand met vruchtbare heupen?"

https://www.mirror.co.uk/news/uk-news/comment-on-kate-middletons-hips-by-jemima-264633

 

 

Toch baren vrouwen met smalle heupen kinderen. Ik heb het zelf gezien. Daarentegen heeft de moeder van mijn zoon brede heupen. Die bevalling liep heel moeizaam. Het gaat helemaal niet om de breedte van de heupen maar om hoe ver de boel ertussen open kan!

Link naar reactie
Delen op andere sites

36 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

En toch en toch en toch Bibi. Ik had vroeger een vriendin die ook smalle heupen had. Die heeft een tweeling gekregen en nog een kind. Door die smalle heupen. Het zegt toch net alles. 
 

Ik hoop voor jou dat je een paar mooie vrouwelijke heupen hebt en er trots op bent!! 😉 

 

37 minuten geleden, De Teruggetrokkene zei:

En toch en toch en toch Bibi. Ik had vroeger een vriendin die ook smalle heupen had. Die heeft een tweeling gekregen en nog een kind. Door die smalle heupen. Het zegt toch net alles. 
 

Ik hoop voor jou dat je een paar mooie vrouwelijke heupen hebt en er trots op bent!! 😉 

Je hoeft ook niet persé breed te zijn in de heupen dat ben ik zelf ook niet 😉 en ik heb ook kinderen. Het gaat natuurlijk ook nooit om één kenmerk, de belangrijkste is toch wel de adamsappel die horen vrouwen echt niet te hebben hoor en het gaat ook om het verschil tussen de mannelijke en vrouwelijke schedel en aan de sleutelbenen kan je duidelijk het verschil zien tussen man en vrouw.

Screenshot_20240317_222107_Telegram.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Bibi zei:

 

Je hoeft ook niet persé breed te zijn in de heupen dat ben ik zelf ook niet 😉 en ik heb ook kinderen. Het gaat natuurlijk ook nooit om één kenmerk, de belangrijkste is toch wel de adamsappel die horen vrouwen echt niet te hebben hoor en het gaat ook om het verschil tussen de mannelijke en vrouwelijke schedel en aan de sleutelbenen kan je duidelijk het verschil zien tussen man en vrouw.

Screenshot_20240317_222107_Telegram.jpg

Bij twijfel vragen we gewoon de Afrikanen van de Masaai stam.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Bibi zei:

 

Je hoeft ook niet persé breed te zijn in de heupen dat ben ik zelf ook niet 😉 en ik heb ook kinderen. Het gaat natuurlijk ook nooit om één kenmerk, de belangrijkste is toch wel de adamsappel die horen vrouwen echt niet te hebben hoor en het gaat ook om het verschil tussen de mannelijke en vrouwelijke schedel en aan de sleutelbenen kan je duidelijk het verschil zien tussen man en vrouw.

Screenshot_20240317_222107_Telegram.jpg

En dit is toch echt helemaal geen heupen hoor 🤔 maar ik wil niemand overtuigen. Fijne avond verder!

Screenshot_20240317_222913_Telegram.jpg

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 minuten geleden, Bibi zei:

 

Je hoeft ook niet persé breed te zijn in de heupen dat ben ik zelf ook niet 😉 en ik heb ook kinderen. Het gaat natuurlijk ook nooit om één kenmerk, de belangrijkste is toch wel de adamsappel die horen vrouwen echt niet te hebben hoor en het gaat ook om het verschil tussen de mannelijke en vrouwelijke schedel en aan de sleutelbenen kan je duidelijk het verschil zien tussen man en vrouw.

Screenshot_20240317_222107_Telegram.jpg

Ik ken de verschillen wel hoor. Ik kan er nog wel een paar opnoemen 😉 

ik zal me eens gaan concentreren op de adamsappel van Kate want daar heb ik nog niet op gelet.  Bah bah. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in


  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...