Ga naar inhoud

Wie weet er iets van de zwarte kubus van Saturnus?


Veritas

Aanbevolen berichten

Ik heb wel eens plaatjes gezien van een soort zwarte kubus. Het schijnt een soort occulte betekenis te hebben en wordt in verband gebracht met Saturnus.

Ook komen dit soort vormen op verschillende plaatsen in de wereld voor.

Ik heb geen idee wat ze precies betekenen, maar vind het wel bijzonder.

saturn.jpg

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

"El" het originele woord voor god voor de Saturnus religie.

Ook wel "Cronos". God van de tijd. of "Lord of the Rings"

Eigenlijk zijn we allemaal Saturnus gelovige zonder dat we er bij stil staan of er uberhaubt vanaf weten.

Heel veel rituelen en handelingen komen vanuit het Saturnisme.

Denk aan trouwringen, of het vierkant dat je op je hoofd plaats nadat je af studeert (internationaal vooral).

Infidel betekend letterlijk, "Mens zonder God"

Je komt deze syboliek in elke moderne religie tegen, denk maar aan de Kaaba in Mecca, die zwarte kubusjes op de hoofden van Joden.

Maar ze gebruiken hem ook vaak voor producten.

Denk aan de D-Wave super computer, De Borg in Star trek, XBox, Google Cube. enz. enz.

Het komt uit de tijd dat de wereld voornamelijk nog polytheïsme had als standaard. 

Ik had vroeger als hobby om Etymologische woorden boeken te lezen.

Veel woorden hebben hun roots vanuit de Saturnus religie.

ELite

ELectricitijd

ELectoraat

ELdorado

ELect

israEL

EL, de Saturnus religie bestaat tot op de dag van vandaag, maar ze zijn na het ontstaan van het christendom ondergronds gegaan aangezien die er helemaal klaar mee waren, Waarschijnlijk omdat de Saturnisten er allerlei rare rituelen op na hielden zoals een keer in de zoveel tijd je oudste kind op offeren voor rijkdom ed.

En Sodom en Gomorra praktijken er op na hielden.

Het is een religie voor de oude adel, de heersers op deze aardkloot.

Als je geen Adel bent dan zal je nooit ingelijfd worden tot deze religie.

Belangrijke posities mogen ook alleen bekleed worden door Saturnisten, denk aan de top van de religieuze stromingen, bedrijfsleven, Politiek.

Een "lulletje rozenwater" wordt geen Paus, CEO van Google, of minister president. Alleen adel. De blauw bloedige.

Ze hebben hele strenge regels, als ze bijvoorbeeld een ander mens willen schaden of doden dan waarschuwen ze zo iemand van te voren, maar vervolgens zetten ze een val waarbij het slachtoffer zelf kiest voor zijn leed. Dat is de hooft reden voor "Predictive programming" Tuurlijk verkneukelen ze zichzelf tijdens de bijeenkomsten over hoe dom het gepeupel is (belasting betalers), voor hun is het ook een heel belangrijk reinigings-ritueel zodat zij geen blaam treffen, denk in de termen van "Karma"

Saturnisten hebben nul problemen met liegen als ze eerst de waarheid hebben verteld. Als jij vervolgens de leugen geloofd, Ben jij de sukkel, Niet hun,  Is de redenering.

 

 

  • Like 2
Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, NivKing zei:

"El" het originele woord voor god voor de Saturnus religie.

Ook wel "Cronos". God van de tijd. of "Lord of the Rings"

Eigenlijk zijn we allemaal Saturnus gelovige zonder dat we er bij stil staan of er uberhaubt vanaf weten.

Heel veel rituelen en handelingen komen vanuit het Saturnisme.

Denk aan trouwringen, of het vierkant dat je op je hoofd plaats nadat je af studeert (internationaal vooral).

Infidel betekend letterlijk, "Mens zonder God"

Je komt deze syboliek in elke moderne religie tegen, denk maar aan de Kaaba in Mecca, die zwarte kubusjes op de hoofden van Joden.

Maar ze gebruiken hem ook vaak voor producten.

Denk aan de D-Wave super computer, De Borg in Star trek, XBox, Google Cube. enz. enz.

Het komt uit de tijd dat de wereld voornamelijk nog polytheïsme had als standaard. 

Ik had vroeger als hobby om Etymologische woorden boeken te lezen.

Veel woorden hebben hun roots vanuit de Saturnus religie.

ELite

ELectricitijd

ELectoraat

ELdorado

ELect

israEL

EL, de Saturnus religie bestaat tot op de dag van vandaag, maar ze zijn na het ontstaan van het christendom ondergronds gegaan aangezien die er helemaal klaar mee waren, Waarschijnlijk omdat de Saturnisten er allerlei rare rituelen op na hielden zoals een keer in de zoveel tijd je oudste kind op offeren voor rijkdom ed.

En Sodom en Gomorra praktijken er op na hielden.

Het is een religie voor de oude adel, de heersers op deze aardkloot.

Als je geen Adel bent dan zal je nooit ingelijfd worden tot deze religie.

Belangrijke posities mogen ook alleen bekleed worden door Saturnisten, denk aan de top van de religieuze stromingen, bedrijfsleven, Politiek.

Een "lulletje rozenwater" wordt geen Paus, CEO van Google, of minister president. Alleen adel. De blauw bloedige.

Ze hebben hele strenge regels, als ze bijvoorbeeld een ander mens willen schaden of doden dan waarschuwen ze zo iemand van te voren, maar vervolgens zetten ze een val waarbij het slachtoffer zelf kiest voor zijn leed. Dat is de hooft reden voor "Predictive programming" Tuurlijk verkneukelen ze zichzelf tijdens de bijeenkomsten over hoe dom het gepeupel is (belasting betalers), voor hun is het ook een heel belangrijk reinigings-ritueel zodat zij geen blaam treffen, denk in de termen van "Karma"

Saturnisten hebben nul problemen met liegen als ze eerst de waarheid hebben verteld. Als jij vervolgens de leugen geloofd, Ben jij de sukkel, Niet hun,  Is de redenering.

Wow, wat een interessant verhaal. Ik heb nog nooit gehoord van een God El. En als ik er nooit van gehoord heb dan zal dat waarschijnlijk met de meeste mensen zo zijn. Maar, dat kan dan wel weer kloppen want de meeste mensen zullen ook niet van adel zijn.

Als die mensen om de zoveel tijd hun oudste kind moeten offeren, dan lijkt El mij ook niet bepaald een aardige God. En hoe doen ze dat dan in de praktijk?

Je zegt dat ook de Joden dit doen, maar hoe verhoudt zich dat dan tot het kabbalistisch Judaïsme? Of is het ongeveer hetzelfde?

Heel wat om over na te denken?

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

In Mekka is een zwarte kubus met een zwarte steen in verwerkt die vanuit de hemel op de aarde viel. Er is daar bewijs van een inslag, maar echt onderzoek op de steen wordt niet toegelaten.

Saturnus is de 6e planeet.

 

aangepast door Fundamenteel
  • Like 1

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Sherlock zei:

Wow, wat een interessant verhaal. Ik heb nog nooit gehoord van een God El. En als ik er nooit van gehoord heb dan zal dat waarschijnlijk met de meeste mensen zo zijn. Maar, dat kan dan wel weer kloppen want de meeste mensen zullen ook niet van adel zijn.

Als die mensen om de zoveel tijd hun oudste kind moeten offeren, dan lijkt El mij ook niet bepaald een aardige God. En hoe doen ze dat dan in de praktijk?

Je zegt dat ook de Joden dit doen, maar hoe verhoudt zich dat dan tot het kabbalistisch Judaïsme? Of is het ongeveer hetzelfde?

Heel wat om over na te denken?

Zoals elk "Diepte" onderzoek in elke religie is er nogal wat moeras waar je doorheen moet waden.

Als je een beetje een kijk wil hebben hoe "die" religie in elkaar steekt dan denk ik dat Adam Green een goed startpunt is.

https://odysee.com/@KnowMoreNews:1

Ik weet dat ik hiermee op een aantal "Lange" tenen zal staan om dit te delen, Maar door informatie op voorhand af te doen als onzin is het begin van onwetendheid.

En dan zou ik beginnen met:

Part 1 - https://odysee.com/@KnowMoreNews:1/Conquer-Gentiles-Rule-the-World-720:f

Part 2 - https://odysee.com/@KnowMoreNews:1/Conquer-Gentiles-Rule-the-World-2-720:8

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...