Ga naar inhoud

Deze mensen hebben wel een punt


Pieter65

Aanbevolen berichten

10 uur geleden, NivKing zei:

Ukraine = Amusement.

Amusement volgens het woordenboek. 1) Afleiding

voor die mensen die denken dat Vladimir "Vlad de spietser" Putain niet gewoon bij de zelfde club hoort als Zelenski.

Hieronder een leuke video-blog over de beste man.

https://dollarvigilante.tv/w/hSbQjnnaHyrRNTXiAhLytj

Heel die Zelenski is de evenknie van Vladimir  Poetin; geen haar beter alleen hij heeft de politieke wind mee van het Westen ..

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Heel die Zelenski is de evenknie van Vladimir  Poetin; geen haar beter alleen hij heeft de politieke wind mee van het Westen ..

Ik vind die Zelenski een onsympathiek eng mannetje. Het lijkt wel alsof hij er een persoonlijk belang bij heeft om zoveel mogelijk landen mee te sleuren in die oorlog.

Wat mij opvalt bij ons in het westen dat niemand echte pogingen doet om de situatie te de-escaleren. Eerder, het tegenovergestelde.

En als ze inderdaad allemaal onder één hoedje spelen, dan is de volgende vraag of ze samen een soort derde wereldoorlog hebben bekokstoofd.

  • Like 1
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sherlock zei:

Ik vind die Zelenski een onsympathiek eng mannetje. Het lijkt wel alsof hij er een persoonlijk belang bij heeft om zoveel mogelijk landen mee te sleuren in die oorlog.

Wat mij opvalt bij ons in het westen dat niemand echte pogingen doet om de situatie te de-escaleren. Eerder, het tegenovergestelde.

En als ze inderdaad allemaal onder één hoedje spelen, dan is de volgende vraag of ze samen een soort derde wereldoorlog hebben bekokstoofd.

Tja ik denk het niet maar het is oppassen geblazen , een derde wereldoorlog daar  daar is de wereldsituatie niet naar maar voor de rest heb je gelijk.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Sherlock zei:

Ik vind die Zelenski een onsympathiek eng mannetje. Het lijkt wel alsof hij er een persoonlijk belang bij heeft om zoveel mogelijk landen mee te sleuren in die oorlog.

Wat mij opvalt bij ons in het westen dat niemand echte pogingen doet om de situatie te de-escaleren. Eerder, het tegenovergestelde.

En als ze inderdaad allemaal onder één hoedje spelen, dan is de volgende vraag of ze samen een soort derde wereldoorlog hebben bekokstoofd.

Zelensky heeft een heel groot ego. Hij laat zijn eigen mensen (mannen) vechten terwijl niemand daat iets mee opschiet behalve dat er meer doden vallen en Zelensky zijn ego niet word aangetast. Het is een waardeloze leider

Zelensky is zeker geen held zoals overal in de media word beweert en hij weet zelf niet eens waarmee hij bezig is

 

 

aangepast door Flieko
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...