Ga naar inhoud

Nederlandse Krijgsmacht.


Lichtzwaard

Aanbevolen berichten

7 minuten geleden, Pieter65 zei:

Ons leger wordt straks vervangen door een Europees leger, ik geef het maximaal 5 jaar. Ze hebben vandaag alweer de nodige overeenkomsten getekend in Brussel.

Europees leger gaat niet lukken daar de meeste landen dat niet willen,wel Benelux leger maar dat is er al de Marine NL en B zijn een Marine.En het Benelux luchtruim bewaking worden gedaan door de gezamelijke  Benelux Luchtmachten enz enz enz.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Lichtzwaard zei:

Europees leger gaat niet lukken daar de meeste landen dat niet willen,wel Benelux leger maar dat is er al de Marine NL en B zijn een Marine.En het Benelux luchtruim bewaking worden gedaan door de gezamelijke  Benelux Luchtmachten enz enz enz.

Tot vier weken geleden had je gelijk. Maar, het is wonderbaarlijk om te zien wat een paar weken oorlog doet met mensen. Opeens zijn er heel veel mensen die maar wat graag een groot sterk Europees leger willen tegen Poetin.

Poetin heeft wat dat betreft Macron een heel groot plezier gedaan want die loopt al heel lang te drammen op een Europees leger.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, Sherlock zei:

Tot vier weken geleden had je gelijk. Maar, het is wonderbaarlijk om te zien wat een paar weken oorlog doet met mensen. Opeens zijn er heel veel mensen die maar wat graag een groot sterk Europees leger willen tegen Poetin.

Poetin heeft wat dat betreft Macron een heel groot plezier gedaan want die loopt al heel lang te drammen op een Europees leger.

Nou ja we zullen het zien, en inderdaad Frankrijk wil dat al jaren min of meer.maar voor die tijd moeten wij hier als NL en Benelux aan de slag.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Het einddoel is een wereld leger, ik denk dat ze Euroforce gewoon overslaan.

Nu met dat geleuter op de Oostflank van Europa hebben ze de munitie die ze nodig hebben om het door ons strotje te drukken.

De retoriek vandaag de dag is, Je hoort bij ons, of je hoort bij de vijand. En iedereen die niet met ons mee werkt hoort automatisch bij de vijand.

Of het hele plan van de NWO kerk is dat de Russen winnen, Amerika gaat/is failliet en we rijden binnenkort allemaal in een elektrische Lada.

.

Van mij mag het leger afgeschaft worden. het heeft nul nut en waarom zou je mensen betalen en aanzetten tot moord?

Dat is voor mij altijd het grootste mysterie geweest van het hele concept "Krijgsmacht"

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, NivKing zei:

Het einddoel is een wereld leger, ik denk dat ze Euroforce gewoon overslaan.

Nu met dat geleuter op de Oostflank van Europa hebben ze de munitie die ze nodig hebben om het door ons strotje te drukken.

De retoriek vandaag de dag is, Je hoort bij ons, of je hoort bij de vijand. En iedereen die niet met ons mee werkt hoort automatisch bij de vijand.

Of het hele plan van de NWO kerk is dat de Russen winnen, Amerika gaat/is failliet en we rijden binnenkort allemaal in een elektrische Lada.

.

Van mij mag het leger afgeschaft worden. het heeft nul nut en waarom zou je mensen betalen en aanzetten tot moord?

Dat is voor mij altijd het grootste mysterie geweest van het hele concept "Krijgsmacht"

Quote

58d677f0-ceb6-4d32-9703-e8d7e6814ad1_1.1

En dan weer met de knots er op af,nou laat het leger maar bestaan is wel zo beter.

  • Haha 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...