Ga naar inhoud

Poetin gemanipuleerd of held?


AMD

Aanbevolen berichten

Poetin is ‘gemanipuleerd’ en regeert buiten de wetten en orders van de illuminatie. Waardoor ze Rusland boycotten.. zowel politiek, economische.. etc,,, Maar onthult Poetin de wanbeleid van de machthebbers? Ik ben niet pro-Poetin in zulke toestanden ben ik neutraal… maar Onthult niet enkel het wanbeleid maar ook deelt hij met de wereld hoe zwak en zielig de illuminatie is. Biden als president van USA is teken van zwakte… ! Maar we moeten altijd paraat blijven, het kan ook zeker zijn dat het schijn is! 

aangepast door AMD
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 minuut geleden, AMD zei:

Poetin is ‘gemanipuleerd’ en regeert buiten de wetten en orders van de illuminatie. Waardoor ze Rusland boycotten.. zowel politiek, economische.. etc,,, Maar onthult Poetin de wanbeleid van de machthebbers? Ik ben niet pro-Poetin in zulke toestanden ben ik neutraal… maar Onthult niet enkel het wanbeleid maar ook deelt hij met de wereld hoe zwak en zielig de illuminatie is. Biden als president van USA is teken van zwakte… ! 

Slapende Joe die nauwelijks weet waar hij is en dat hij leeft is als president van de VS  het grootste decadente diepte punt in het Westen. de enigen die echt vent zijn en president  zijn de leiders in Polen en Hongarije en zo ook Griekenland, en de rest lift een beetje mee.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Ik ben niet zo dol op de term "Illuminati" maar bij gebrek aan beter.

Putin is gewoon een lid van die club.

"The world is a stage"

Putin speelt precies in op "The great reset" agenda.

Alles wat er nu gebeurt is ook helemaal geen "Verrassing" maar zij vele boeken over geschreven.

Corona, WW3 allemaal gewoon draaiboeken voor het uiteindelijke doel.

Het staat zelfs in steen.

Zolang de wereld populatie niet is gereduceerd tot onder de 500 miljoen blijft dit gelul doorgaan.

En als je niet bij de club hoort, zit je niet op een positie van macht.

 

georgia.jpg

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

9 minuten geleden, NivKing zei:

Ik ben niet zo dol op de term "Illuminati" maar bij gebrek aan beter.

Putin is gewoon een lid van die club.

"The world is a stage"

Putin speelt precies in op "The great reset" agenda.

Alles wat er nu gebeurt is ook helemaal geen "Verrassing" maar zij vele boeken over geschreven.

Corona, WW3 allemaal gewoon draaiboeken voor het uiteindelijke doel.

Het staat zelfs in steen.

Zolang de wereld populatie niet is gereduceerd tot onder de 500 miljoen blijft dit gelul doorgaan.

En als je niet bij de club hoort, zit je niet op een positie van macht.

georgia.jpg

Maar wat wel bijzonder is dat Vladimir Poetin er door de Rothschild centrale bank is uit geknikkerd. De BIS heeft alle banden met de Russische centrale bank verbroken volgens de Wall Street Journal.

aangepast door Sherlock
Link naar reactie
Delen op andere sites

18 minuten geleden, Sherlock zei:

Maar wat wel bijzonder is dat Vladimir Poetin er door de Rothschild centrale bank is uit geknikkerd. De BIS heeft alle banden met de Russische centrale bank verbroken volgens de Wall Street Journal.

Maar het zijn dezelfde families die de Roebel beheren als de Dollar en Euro.

Rusland = Rood schild bezit.

Ze koppelen het los zodat de Roebel de nieuwe "Petrodollar" kan worden zonder restricties.

Als zo meteen de Euro en de Dollar omvallen dan wordt de roebel niet meegenomen, zodat ze in Rusland hun kapitaal kunnen veiligstellen.

Deze gasten zijn altijd 5 stappen voor ons uit aan het handelen, tegen de tijd dat wij er achter komen wat er gebeurt dan is het al weer "Oud" nieuws.

https://www.tabletmag.com/sections/arts-letters/articles/gunzburgs-halban-russian-rothschilds

Link naar reactie
Delen op andere sites

Er is niet veel meer over van dat Azov battalion.

Geen Leiding, geen air support, geen diesel, geen bevoorrading, geen troepen aanvulling, geen plan.

Als je vandaag de dag in Mariupol, rondloopt met een swastika tattoo op je bakkes dan weet je.

"That's how you know you fucked up!"

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

 

komen steeds meer schokkende feiten aan het licht die het wezen van het misdadige Oekraïense regime laten zien. De hele wereld moet deze beelden zien, zodat zij beseffen dat dit geen oorlog is tussen Rusland en Oekraïne, die gesteund wordt door de NAVO-landen, maar de oorlog tussen goed en kwaad. In deze video schieten Oekraïense soldaten Russische krijgsgevangenen in hun benen en mishandelen hen daarna.

https://www.frontnieuws.com/schokkende-videos-tonen-oekrainers-die-russische-krijgsgevangenen-neerschieten-en-martelen/

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

14 uur geleden, NivKing zei:

Maar het zijn dezelfde families die de Roebel beheren als de Dollar en Euro.

Rusland = Rood schild bezit.

Ze koppelen het los zodat de Roebel de nieuwe "Petrodollar" kan worden zonder restricties.

Als zo meteen de Euro en de Dollar omvallen dan wordt de roebel niet meegenomen, zodat ze in Rusland hun kapitaal kunnen veiligstellen.

Deze gasten zijn altijd 5 stappen voor ons uit aan het handelen, tegen de tijd dat wij er achter komen wat er gebeurt dan is het al weer "Oud" nieuws.

https://www.tabletmag.com/sections/arts-letters/articles/gunzburgs-halban-russian-rothschilds

Is dat nog zo? Dat artikel is een stuk historie, maar dat wil nog niet zeggen dat de situatie inmiddels niet is veranderd. Misschien heeft Poetin zich ondertussen los gemaakt van die kliek. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, Pieter65 zei:

Is dat nog zo? Dat artikel is een stuk historie, maar dat wil nog niet zeggen dat de situatie inmiddels niet is veranderd. Misschien heeft Poetin zich ondertussen los gemaakt van die kliek. 

Ik heb geen zwart op wit bewijs als je dat bedoeld, maar logica brengt je een eind, Als de Russische centrale bank een DSB'tje ondergaat dan weet je dat hij niet meer bij de kliek hoort.

DSB is namelijk een mooi voorbeeld van een bank die zich niet liet overnemen door de Rothschild maffia.

Er zijn er een paar die zich "Los" probeerde te maken van de kliek.

JFK, Saddam Hussain, Muammar Gaddafi. om er maar een paar te noemen.

Alhoewel ik bij JFK mijn twijfels heb, dat was denk ik eerder een show voor de bühne.

Die is nooit vermoord als je het mij vraagt.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Hen die hier de  toespraak van Vladimir Poetin gelezen heeft weet dat hij totaal  niet gemanipuleerd wordt.

Maar al eerder gezegd hoe meer secularisatie hoe meer ellende en in Rusland hebben ze dat  70 jaar mee gemaakt ronder de linkse  fascisten  Sov jets maar zijn nu weer vrij..

 

Laat ik het nou met die toespraak helemaal eens zijn.

  • Like 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, Madeliefje zei:

komen steeds meer schokkende feiten aan het licht die het wezen van het misdadige Oekraïense regime laten zien. De hele wereld moet deze beelden zien, zodat zij beseffen dat dit geen oorlog is tussen Rusland en Oekraïne, die gesteund wordt door de NAVO-landen, maar de oorlog tussen goed en kwaad. In deze video schieten Oekraïense soldaten Russische krijgsgevangenen in hun benen en mishandelen hen daarna.

https://www.frontnieuws.com/schokkende-videos-tonen-oekrainers-die-russische-krijgsgevangenen-neerschieten-en-martelen/

Ach en aan de andere kant gebeurd precies het zelfde worden Oekraine soldaten die gevangen zijn door de Russen te pakken genomen.Maar ja  je hebt altijd domme mensen die dat hier dan plaatse en niet verder kijken dan hun neus lang is.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, NivKing zei:

Ik heb geen zwart op wit bewijs als je dat bedoeld, maar logica brengt je een eind, Als de Russische centrale bank een DSB'tje ondergaat dan weet je dat hij niet meer bij de kliek hoort.

DSB is namelijk een mooi voorbeeld van een bank die zich niet liet overnemen door de Rothschild maffia.

Er zijn er een paar die zich "Los" probeerde te maken van de kliek.

JFK, Saddam Hussain, Muammar Gaddafi. om er maar een paar te noemen.

Alhoewel ik bij JFK mijn twijfels heb, dat was denk ik eerder een show voor de bühne.

Die is nooit vermoord als je het mij vraagt.

Of het klieken zijn waarde is nog maar de vraag maar ook hier niets nieuws onder de zon,ook in het verleden was er kliek vorming......neen Nederland  Japan alleen Nederland had het recht om in Japan te zijn zelf met eigen grondebied en het alleen recht op de handel enz enz.

 

En JFK die is toch echt omgelegd en als zijn broer;maar goed heel de JFK was een enge galbak.

Ach en dat de een de ander omlegt is nooit goed te keuren.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Of het klieken zijn waarde is nog maar de vraag maar ook hier niets nieuws onder de zon,ook in het verleden was er kliek vorming......neen Nederland  Japan alleen Nederland had het recht om in Japan te zijn zelf met eigen grondebied en het alleen recht op de handel enz enz.

En JFK die is toch echt omgelegd en als zijn broer;maar goed heel de JFK was een enge galbak.

Ach en dat de een de ander omlegt is nooit goed te keuren.

Ik ben daar niet zo van overtuigd, dat die JFK is omgelegd. En RFK ook niet.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, Lichtzwaard zei:

Hen die hier de  toespraak van Vladimir Poetin gelezen heeft weet dat hij totaal  niet gemanipuleerd wordt.

Maar al eerder gezegd hoe meer secularisatie hoe meer ellende en in Rusland hebben ze dat  70 jaar mee gemaakt ronder de linkse  fascisten  Sov jets maar zijn nu weer vrij..

Laat ik het nou met die toespraak helemaal eens zijn.

Ik heb laatst een heel artikel gelezen over de oorsprong van dit hele gebeuren.

Dat gaat terug naar de tijd dat de Khazeren nog in Oekraïne woonden. Dat was een heel erg onsympathiek volk dat alles en iedereen beroofde en alles deed wat God verboden werd.

Zij werden op een gegeven moment door de omringende volken gedwongen om hun leven te verbeteren en een religie te kiezen. Welke maakte niet uit, maar de hoop was dat hierdoor hun leven zouden beteren. Ze kozen ervoor om Jood te worden, maar dat alles maakte in de praktijk geen enkel verschil, want ze bleven precies hetzelfde doen wat ze altijd deden.

Het is toen uiteindelijk Rusland geweest die hen ergens ronde de tiende eeuw heeft verdreven uit Oekraïne en daarna hebben ze zich als zogenaamde Ashkenazi Joden verspreid door heel Europa en toen hebben ze eeuwige wraak gezworen tegen Rusland en vooral ook het christendom en de Russische orthodoxe kerk.

Dat alles speelt tot op de dag van vandaag nog een rol. Er is op alle fronten een oorlog gaande tegen het christendom en het is Poetin die dat met hand en tand probeert te verdedigen.

Dus wie weet, gaat het huidige conflict wel terug tot die tijd.

https://www.veteranstoday.com/2016/01/09/soros-and-the-gang/

 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

3 uur geleden, NivKing zei:

Ik heb geen zwart op wit bewijs als je dat bedoeld, maar logica brengt je een eind, Als de Russische centrale bank een DSB'tje ondergaat dan weet je dat hij niet meer bij de kliek hoort.

DSB is namelijk een mooi voorbeeld van een bank die zich niet liet overnemen door de Rothschild maffia.

Er zijn er een paar die zich "Los" probeerde te maken van de kliek.

JFK, Saddam Hussain, Muammar Gaddafi. om er maar een paar te noemen.

Alhoewel ik bij JFK mijn twijfels heb, dat was denk ik eerder een show voor de bühne.

Die is nooit vermoord als je het mij vraagt.

JFK is wel degelijk vermoord. Ik ken iemand persoonlijk die in Amerika beelden heeft gezien van wat er werkelijk is gebeurd. Ik kan dat hier verder niet vertellen, maar de man is wel degelijk vermoord, alleen de toedracht is anders wordt verteld.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Al het bewijs opgestapeld kan je alleen maar de conclusie trekken dat hij nooit vermoord is.

Maar dat is een discussie waar we natuurlijk niet uit gaan komen.

Maar voor mij.

Na alle informatie afgewogen te hebben zijn de moorden op de Kennedy's net zo een "Theater" als de zogenaamde dood van Lady Diana, Maar ook daar heb je hele volks stammen die nog steeds denken dat ze in de Pond de L'alma is verongelukt.

Bij al deze in scene gezette "Breaking News" items zie je hetzelfde patroon terug, Dat is bij de Kennedy moorden niet anders.

"Smokescreen and mirrors"

En dan laat ik even achterwegen wat door de geschiedenis heen met je gehele genealogy stamboom gebeurt zodra je een lid van een van de "13 families" om legt.

Dan wordt namelijk elk nog levende lid van je gehele familie stamboom inclusief vriendenkring opgeruimd. Dat is niet gebeurt in deze.

 

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

57 minuten geleden, NivKing zei:

Al het bewijs opgestapeld kan je alleen maar de conclusie trekken dat hij nooit vermoord is.

En welk bewijs zou dat dan zijn? Ik sta hier wel van te kijken. Ik bedoel, ik ben ook wel aardig wantrouwig voor wat betreft berichten in de media. maar dat JFK niet vermoord zou zijn, dat wil er bij mij niet zomaar in.

Wat is er volgens jou dan wel gebeurd? Waar is hij dan gebleven als hij niet is vermoord?

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 minuten geleden, Pieter65 zei:

En welk bewijs zou dat dan zijn? Ik sta hier wel van te kijken. Ik bedoel, ik ben ook wel aardig wantrouwig voor wat betreft berichten in de media. maar dat JFK niet vermoord zou zijn, dat wil er bij mij niet zomaar in.

Wat is er volgens jou dan wel gebeurd? Waar is hij dan gebleven als hij niet is vermoord?

Dat is natuurlijk de vraag maar die vraag is zinloos daar ze inderdaad vermoord zijn om even bij JFK te blijven.dus Pieter 65 je hebt gelijk,en dat wantrouwen tegen de media niet meer dan normaal,maar het is niet van deze tijd maar van alle tijden dat de zaken anders  gebracht worden dan ze in werkelijkheid zijn.

En waarom geven de die galbak want dat was hij JKF hier een podium,zijn er niet belangrijkere zaken die spelen nu???

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...