Ga naar inhoud

Vrije markt bestaat niet.


AMD

Aanbevolen berichten

1 uur terug, AMD zei:

vrij is ik handel met wie ik wil en zonder douane-unie en invoertaksen.

Vrije handel is altijd onderhevig aan beperkingen was in de oudheid al zo.voorts waar maakt men zich druk om????

Ook hier weer ken je geschiedenis in dit geval  ....................Handel door de eeuwen heen.....................             

  • Bedankt 1

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, AMD zei:

@Lichtzwaard Vrije markt dat contant geld zal doen verbranden is integendeel van vrije markt, controle markt of centrale markt. Idd wat is vrij.. vrij is ik handel met wie ik wil en zonder douane-unie en invoertaksen. Vrije handel is enkel voor de machthebbers. 

De wereld die jij bedoelt heet Utopia en die bestaat niet. En zolang de mensen zijn bezeten van hebzucht zal die wereld er ook nooit komen.

  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

@Pieter65 De reden dat mensen inhalige en egoïstisch zijn komt door het systeem.. omdat men altijd met Ik begint…. De meeste mensen hun harten zit vol met haat en angst. Als je dat kunt weerhouden jegens liefde dan heb je macht over de bevolking, omdat men weet dat het hart en de intuïtie exceptioneel is en continueert wijsheid. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 uur geleden, AMD zei:

@Pieter65 De reden dat mensen inhalige en egoïstisch zijn komt door het systeem.. omdat men altijd met Ik begint…. De meeste mensen hun harten zit vol met haat en angst. Als je dat kunt weerhouden jegens liefde dan heb je macht over de bevolking, omdat men weet dat het hart en de intuïtie exceptioneel is en continueert wijsheid. 

Ja helemaal met je eens, maar hoe wou je dat bereiken? Hoe kun je mensen zodanig veranderen dat niet iedere zin met 'ik' begint?

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...