Ga naar inhoud

Einde cocaïnehandel, mensenhandel.. ?


AMD

Aanbevolen berichten

Ik weet niet of de meesten van ons of onze medemensen inzicht hebben om te zien dat digitale valuta of alles in kunstmatige intelligentie het einde kan betekenen van drugshandel, slavenhandel, mensenhandel… want elke verandering brengt zich nieuwe innovatieve  ideeën op. Zoals het internet.. internet het is hun uitvinding en ze onthullen hen zelf. Ik denk dat dit ook zal gebeuren. We kunnen zeker ook door middel van AI hun systemen onthullen. Als er nog steeds cocaïne handel, mensenhandel, orgaanhandel.. etc nog bestaat is het overduidelijk dat overheid gecorrumpeerd is.. revolutie kan beginnen door de AI. Denk ik. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

5 uur geleden, AMD zei:

Ik weet niet of de meesten van ons of onze medemensen inzicht hebben om te zien dat digitale valuta of alles in kunstmatige intelligentie het einde kan betekenen van drugshandel, slavenhandel, mensenhandel… want elke verandering brengt zich nieuwe innovatieve  ideeën op. Zoals het internet.. internet het is hun uitvinding en ze onthullen hen zelf. Ik denk dat dit ook zal gebeuren. We kunnen zeker ook door middel van AI hun systemen onthullen. Als er nog steeds cocaïne handel, mensenhandel, orgaanhandel.. etc nog bestaat is het overduidelijk dat overheid gecorrumpeerd is.. revolutie kan beginnen door de AI. Denk ik. 

Nou daar gaat me handel in coke en en me tweede bedrijf handelen in mensen;in wat voor vreemde wereld leven we eigenlijk.😥

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

7 uur geleden, AMD zei:

Ik weet niet of de meesten van ons of onze medemensen inzicht hebben om te zien dat digitale valuta of alles in kunstmatige intelligentie het einde kan betekenen van drugshandel, slavenhandel, mensenhandel… want elke verandering brengt zich nieuwe innovatieve  ideeën op. Zoals het internet.. internet het is hun uitvinding en ze onthullen hen zelf. Ik denk dat dit ook zal gebeuren. We kunnen zeker ook door middel van AI hun systemen onthullen. Als er nog steeds cocaïne handel, mensenhandel, orgaanhandel.. etc nog bestaat is het overduidelijk dat overheid gecorrumpeerd is.. revolutie kan beginnen door de AI. Denk ik. 

Als ik het goed lees ben jij een voorstander van AI. 

Wijze mensen waarschuwen al jaren tegen de komst van AI. Het is het creëren van een monster dat op een gegeven moment zelf de controle zal overnemen. Het is veel slimmer dan doorsnee mensen, leert iedere dag in razend tempo bij en als het op een gegeven moment besluit dat mensen maar lastige wezens zijn, dan hebben we een groot probleem.

Drugshandel, slavenhandel of mensenhandel is niet gebonden aan een bepaald systeem. Ze zullen altijd manieren vinden om dit te blijven doen en ze zullen ook altijd manieren vinden om elkaar te betalen buiten de reguliere systemen.

Link naar reactie
Delen op andere sites

2 minuten geleden, Sherlock zei:

Drugshandel, slavenhandel of mensenhandel is niet gebonden aan een bepaald systeem. Ze zullen altijd manieren vinden om dit te blijven doen en ze zullen ook altijd manieren vinden om elkaar te betalen buiten de reguliere systemen.

Zo lang de mensen het kwade willen zal het blijven bestaan.

Voorts wie is AL.??

Wel een goede zaak is elkaar betalen buiten de reguliere systemen is toe te juichen.

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

@Sherlock AI zal zeker ook kansen bieden, en wijze mensen die impliceren dat het een destructief monster is, ze willen ook ons bang maken. Ik geloof ook zeker dat de machthebbers de macht die ze hebben ook illusie is, en ik ben ook bewust dat er ook positieve effect zal ontstaan. We weten het niet en we trekken onze conclusie door theorie. Ivm drugshandel, mensenhandel is wel gebonden aan bepaald systeem of anders zou het niet bestaan. Het systeem van slavenrij. De elite of machthebbers kunnen misschien 90% van de bevolking anticiperen, maar zij willen die overige 10%. 10% is moeilijk te anticiperen. Het geluid van 10% is harder dan die van 90%. 

Link naar reactie
Delen op andere sites

De bepalende factor in de ethiek is de intentie waarvoor een AI ontworpen/geprogrammeerd wordt.  Als ik zie hoe ze ermee omgaan achter de schermen, is het wijs dat ook niet te voeden als mens. Terence Mckenna zaliger zei in zijn tijd al,”the world wide web is a web to catch the human mind.” En dat is ook zo. Ik weet niet wat de controle van deze aarde overnam en de mens begon te beïnvloeden, maar dat kan niet menselijk zijn. Hier is iets gebeurd waar grootmachten de mens en machine tot een übermensch willen maken. Waar software in een mens geprogrammeerd kan worden en waar ze gedachten kunnen lezen e.d. meer. Had ik het nog niet over de HIVE. Onze evolutie in de toekomst is voorspelbaar en ik geloof niet dat we er verstandig aan doen de software -die een ander schreef- ons leven te laten bepalen.

Laten wij, mensen, dus gewoon mens blijven en terugkeren in tijd, in plaats van vooruit te marcheren met herders die ons zouden slachten voor meer profijt. Er is er maar 1 weg.☝

aangepast door Fundamenteel

And God said, Behold, I have given you every herb bearing seed, which is upon the face of all the earth, and every tree, in the which is the fruit of a tree yielding seed; to you it shall be for meat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

8 uur geleden, AMD zei:

@Fundamenteel klopt. Een mens moet een mens blijven. 

Wou je beweren dat Fundamenteel geen mens is lekker is dat om zo een mede forumlid zo te behandelen;hoop dat Fundamenteel er zich niets van aan zal trekken..

aangepast door Lichtzwaard

Christus Vincit Christus Regnat Christus Imperat.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...