Ga naar inhoud

Farma industrie vermoordt mensen!


AMD

Aanbevolen berichten

Farma industrie is de meest winstgevende industrie. Hun omzetten, winsten zijn gebaseerd op ziektes. Is dat niet criminaliteit? Pablo Escobar werd rijk door drugs te verkopen en dat is wel een boef.. terwijl ik vind dat farma industrie veel erger is dan een drugsdealer. Zonder ziektes zijn er geen chemische medicijnen en geen cashflow. We leven in 21ste eeuw en drie eeuwen later zijn we nog steeds geassocieerd met het vaccin, je verwacht toch een betere alternatief met het geld die zij verdienen? John D Rockefeller geeft letterlijk de mensheid verziekt ! Mensen sterven niet door ziektes, maar door medicijnen! 

  • Like 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur terug, AMD zei:

Farma industrie is de meest winstgevende industrie. Hun omzetten, winsten zijn gebaseerd op ziektes. Is dat niet criminaliteit? Pablo Escobar werd rijk door drugs te verkopen en dat is wel een boef.. terwijl ik vind dat farma industrie veel erger is dan een drugsdealer. Zonder ziektes zijn er geen chemische medicijnen en geen cashflow. We leven in 21ste eeuw en drie eeuwen later zijn we nog steeds geassocieerd met het vaccin, je verwacht toch een betere alternatief met het geld die zij verdienen? John D Rockefeller geeft letterlijk de mensheid verziekt ! Mensen sterven niet door ziektes, maar door medicijnen! 

Dat is absoluut waar. Voor de medische industrie zijn zieke mensen de grondstoffen die ze nodig hebben. Iedere patiënt die ze genezen is weer een stuk omzetverlies.

Dit krijg ja als dingen zoals gezondheidszorg op een commerciële basis gaat uitvoeren en dan vooral voor wat betreft 'medicijnen'.

Waarom denk je dat ze nog steeds chemotherapie doen? 

Link naar reactie
Delen op andere sites

1 uur geleden, AMD zei:

@Sherlock Ik snap niet dat mensen het niet begrijpen. 

Dit komt denk ik voor een groot deel omdat mensen geen verantwoording willen nemen voor hun eigen gezondheid. Ze gaan liever naar iemand anders zoals een dokter die hen dan een pilletje geeft. Doen ze dat niet, dan moeten ze onder ogen zien dat een hele hoop klachten worden veroorzaakt door eigen gedrag.

 

Link naar reactie
Delen op andere sites

Als je ooit echt ziek bent geweest dan zul jij begrijpen hoe belangerijk de farmaceutische industrie is. Natuurlijk is het geen zuivere koffie: artsen bezoek, omkoping en het weg moffelen van bijwerkingen. Maar zonder medicijnen zijn we helemaal nergens... en daar weet ik alles van. Wacht maar totdat je een zware ziekte krijgt, homeopathy (kwakzalverij waarbij ingredienten extreem vaak verdunt en geschud word omdat dat zogenaamf helend zou werken) gaat jou niet in leven houden

Link naar reactie
Delen op andere sites

6 uur geleden, AMD zei:

@Flieko Ik geloof dat de natuur ons geneest. Maar ze proberen dat te demoniseren. Op hun producten te verkwisten. Mijn dokter zei ‘ medicijnen bestrijden symptomen en niet de oorzaak of onderliggende reden. 

Dat klopt maar dat geldt ook voor natuurlijke middelen. De meeste medicijnen zijn afgeleid van (planten)

Homeopathie bevat geen enkele werkzame stof omdat het 2000x word verdunt. (Homeopathie is een geloof waarbij de aanhangers geloven dat hoe meer je het verdunt en schud des te beter het werkt)

Dan verkopen ze nog een hoop kruiden, maarja dat werkt meestal niet. En van sommige planten kun je bijv. hart medicijnen maken, maar ook dat geneest niet. En word ook niet verkocht

CBD is zo dus danig verdunt dat je er niets aan hebt, en het is maar net de vraag of het uberhaubt wel zo goed spul is als dat word beweert door alternatieve verkopers

Dieet daarintegen kan wel eens stuk beter. Wij eten een hoop troep in het westen

aangepast door Flieko
  • Bedankt 1
Link naar reactie
Delen op andere sites

Op 3-4-2022 om 12:51, Flieko zei:

Als je ooit echt ziek bent geweest dan zul jij begrijpen hoe belangerijk de farmaceutische industrie is. Natuurlijk is het geen zuivere koffie: artsen bezoek, omkoping en het weg moffelen van bijwerkingen. Maar zonder medicijnen zijn we helemaal nergens... en daar weet ik alles van. Wacht maar totdat je een zware ziekte krijgt, homeopathy (kwakzalverij waarbij ingredienten extreem vaak verdunt en geschud word omdat dat zogenaamf helend zou werken) gaat jou niet in leven houden

Er is een heel groot verschil tussen een natuurlijke manier van genezen en homeopathie. Bij het genezen op een natuurlijke manier doe je er alles aan om je eigen immuunsysteem te versterken. Dit is de basis van iedere genezing.

Er is geen voor zover mij bekend geen enkele farmaceutische pil die dat voor elkaar krijgt. Je zult misschien medicijnen hebben die bepaalde symptomen verlichten, maar genezen is een andere zaak.

Link naar reactie
Delen op andere sites

Doe mee aan dit gesprek

Je kunt dit nu plaatsen en later registreren. Indien je reeds een account hebt, log dan nu in om het bericht te plaatsen met je account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de site.

Gast
Reageer op dit topic

×   Geplakt als verrijkte tekst.   Plak in plaats daarvan als platte tekst

  Er zijn maximaal 75 emoji toegestaan.

×   Je link werd automatisch ingevoegd.   Tonen als normale link

×   Je vorige inhoud werd hersteld.   Leeg de tekstverwerker

×   Je kunt afbeeldingen niet direct plakken. Upload of voeg afbeeldingen vanaf een URL in

  • Nog geen lid?

    Registreer je nu, of log in met je bestaande account. Ingelogde leden zien geen advertenties op de website.

    Iedereen is welkom!

×
×
  • Nieuwe aanmaken...